Zegary - rodzaj, typ
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
Zegary - rodzaj, typ
Ktoś potrafi rozkminić sprawę wizualnej różnicy zegarów w modelu W204? Są trzy różne wizualnie, tak jak na zdjęciach niżej, jedne na płasko ze srebrną ramką, drugie z czarną, trzecie z takimi tubami jak na osobnej focie.
Putanie jest, czy można bezkarnie zamienić w zwykłych, ze srebrną ramką na taką szybę z tymi tubami? Mam podrapaną przez gamonia na myjni, tak się przyłożył do sprzątania, że aż podrapał ... Wyjąłem moje, wymiana tego frontu z szybą, połączonego z ramką, to 10 min, chętnie jak już mam kupować na jego koszt, to bym sobie machnął nieco inne, wg mnie jakby bardziej już na poliftowe :)
Takie mam obecnie:
Takie bym założył:
W ostateczności jeśli zwykłe, to wolałbym już z czarnym wypełnieniem:
Putanie jest, czy można bezkarnie zamienić w zwykłych, ze srebrną ramką na taką szybę z tymi tubami? Mam podrapaną przez gamonia na myjni, tak się przyłożył do sprzątania, że aż podrapał ... Wyjąłem moje, wymiana tego frontu z szybą, połączonego z ramką, to 10 min, chętnie jak już mam kupować na jego koszt, to bym sobie machnął nieco inne, wg mnie jakby bardziej już na poliftowe :)
Takie mam obecnie:
Takie bym założył:
W ostateczności jeśli zwykłe, to wolałbym już z czarnym wypełnieniem:
W169, W245, W246 i W204 - wszystko minęło ale gwiazda pewnie kiedyś wróci ...
Od góry:
Pierwszy jest od wersji Avantgarde do 2009 roku.
Drugi jest taki sam od Avantgarde ale po 2009 roku.
Trzeci jest od wersji Classic lub/i Elegance.
Wszystkie pochodzą z aut przed dużym liftem z 2011 roku.
Czy pasują naprzemiennie? Tego nie wiem.
Pierwszy jest od wersji Avantgarde do 2009 roku.
Drugi jest taki sam od Avantgarde ale po 2009 roku.
Trzeci jest od wersji Classic lub/i Elegance.
Wszystkie pochodzą z aut przed dużym liftem z 2011 roku.
Czy pasują naprzemiennie? Tego nie wiem.
C 180 Kompressor T ----> był
E 250 CGI coupe ----> był
C 220d Estate W205 ----> jest
E 250 CGI coupe ----> był
C 220d Estate W205 ----> jest
Wszystko jasne. Dorwałem właśnie na miejscu zegary od anglika, z tą najnowszą wkładką, tulejami i już zmieniłem, psuje do każdej obudowy ten front czy srebrny czy tuleje obojętne. Przełożenie, to wypięcie z zatrzasków tylko frontu i założenie nowego, po robocie. Prezentuje się genialnie i szyba nie podrapana, w sumie jak nowa i za 100 :) A myjnia płaci ...
Ostatnio zmieniony 15 gru 2015, o 15:49 przez Shrek, łącznie zmieniany 1 raz.
W169, W245, W246 i W204 - wszystko minęło ale gwiazda pewnie kiedyś wróci ...
Ja dzięki mocnej pomocy Grzegorza alias Shreku :)) jestem po swapie kierownicy i ramki zegarów jest różnica niesamowita. Coś pięknego -co prawda wkradł się jeden drobny błąd, ale... nic to patrząc na efekt końcowy. Rewelacja.
Nowa kierownica leży w dłoni niesamowicie coś pięknego :D
Nowa kierownica leży w dłoni niesamowicie coś pięknego :D
W203 200CDI 156KM Classic -sprzedane
W204 220CDI 170KM Avantgarde -sprzedane
F10 520i 184KM -obecnie
W204 220CDI 170KM Avantgarde -sprzedane
F10 520i 184KM -obecnie
Obiecałem, że będzie petarda, to jest
Swoją drogą, wcześniej gdzieś też pisałem, że kierownica, to jedyny tak naprawdę element, z którym ma się stały kontakt fizyczny z autem i od niej wiele zależy, przynajmniej dla mnie. Dotyk, wrażenie, połączenie jakości tej kierownicy akurat i jej kształt, w połączeniu z wizualnym pięknem powoduje, jakby człowiek kupił nowe auto i to już nie jest placebo. Dodać do tego te trójwymiarowe wypełnienie zegarów, zmienia wiele optycznie.
Dodać trzeba, że nieoszczędny może zakup, ale nowej fabrycznie sztuki, spotęgował poczucie estetyki i jakości, a to jest bezcenne i ja nie żałuję ani jednej złotówki wsadzonej w tą modyfikację.
Dzielny byłeś Patryk, gratuluję! Ale żeby zaraz do 1 w nocy jeździć i testować, to Cię nie podejrzewałem Przebiłeś mnie, co by nie mówić!
Swoją drogą, wcześniej gdzieś też pisałem, że kierownica, to jedyny tak naprawdę element, z którym ma się stały kontakt fizyczny z autem i od niej wiele zależy, przynajmniej dla mnie. Dotyk, wrażenie, połączenie jakości tej kierownicy akurat i jej kształt, w połączeniu z wizualnym pięknem powoduje, jakby człowiek kupił nowe auto i to już nie jest placebo. Dodać do tego te trójwymiarowe wypełnienie zegarów, zmienia wiele optycznie.
Dodać trzeba, że nieoszczędny może zakup, ale nowej fabrycznie sztuki, spotęgował poczucie estetyki i jakości, a to jest bezcenne i ja nie żałuję ani jednej złotówki wsadzonej w tą modyfikację.
Dzielny byłeś Patryk, gratuluję! Ale żeby zaraz do 1 w nocy jeździć i testować, to Cię nie podejrzewałem Przebiłeś mnie, co by nie mówić!
W169, W245, W246 i W204 - wszystko minęło ale gwiazda pewnie kiedyś wróci ...
Grzesiu pewnie pojeździłbym dłużej, ale żona Małgorzata :)) sprowadziła mnie na ziemie telefonicznie. Powiem Ci, że odczucia są niesamowite z tym sterem. Żałuję tylko z tymi łopatkami, ale... jakoś żyć muszę może kiedyś dziabnę kierę i wymontuję poduchę to zaraz zrobię przeróbkę. Zresztą możliwe że coś uda się przeprogramować na to liczę ale nie wierzę.
W203 200CDI 156KM Classic -sprzedane
W204 220CDI 170KM Avantgarde -sprzedane
F10 520i 184KM -obecnie
W204 220CDI 170KM Avantgarde -sprzedane
F10 520i 184KM -obecnie
To nie wchodzi zatem w grę na ten moment :)) nie poniszczę kierownicy nie ma opcji już wiem jak wygląda demontaż:
LINK -film
LINK -film
W203 200CDI 156KM Classic -sprzedane
W204 220CDI 170KM Avantgarde -sprzedane
F10 520i 184KM -obecnie
W204 220CDI 170KM Avantgarde -sprzedane
F10 520i 184KM -obecnie
TO jest to, co Ci mówiłem, załóż wszystko, ładnie zabezpiecz taśmą malarską i testuj, żeby nie zapinać poduchy. Tera w zasadzie nic nie niszczysz, kwestia zrobienia tylko delikatnie dziurki z tyłu, żeby wszedł cienki śrubokręt i pchnąć stalowe zabezpieczenie, poducha wypięta i po krzyku tylko można było tego uniknąć, w Twoim przypadku kiedy miałeś wszystko jeszcze nie zapięte, ale cóż, teraz olać i jeździć. Kto powiedział, że właśnie tak ma być jak oznaczyli ze zmianą biegów na manetkach :D
W169, W245, W246 i W204 - wszystko minęło ale gwiazda pewnie kiedyś wróci ...
Grzesiu powiem tak :) chwilowo nie przeszkadza mi to, ale wiem, że będzie jak będę miał więcej czasu, to biorę się za to i dokupię plastikowe zaślepki tapicerskie i po kłopocie.
Teraz jest funkiel nówex i jakbym miał zrobić tam dziurkę to łzy by mnie zalały :D wiem o co kaman wiem gdzie popełniłem błąd i to tak naprawdę 10 min roboty będzie.
Muszę nacieszyć się teraz tą nowością dziewiczą.
Teraz jest funkiel nówex i jakbym miał zrobić tam dziurkę to łzy by mnie zalały :D wiem o co kaman wiem gdzie popełniłem błąd i to tak naprawdę 10 min roboty będzie.
Muszę nacieszyć się teraz tą nowością dziewiczą.
W203 200CDI 156KM Classic -sprzedane
W204 220CDI 170KM Avantgarde -sprzedane
F10 520i 184KM -obecnie
W204 220CDI 170KM Avantgarde -sprzedane
F10 520i 184KM -obecnie
Zrobienie małego otworku ostrym cienkim narzędziem, potem włożenie tam cienkiego nie zardzewiałego śrubokręta, celem odblokowania zabezpieczenia nie zrobi krzywdy i żadnych zaślepek nie trzeba będzie, bo zeszpecisz podwójnie. Kierownica będąc w położeniu normalnym jest tak, że nie zobaczysz tych otworów, które są mikroskopijne w sumie, po dobrze przeprowadzonej operacji. Na filmie, to jest śmieć, grzebane w otworach było sto razy, do tego prętem zbrojeniowym chyba i dla tego taki widok jest. Do tego żeby zobaczyć, trzeba odsunąć kierownicę na maksa i odwrócić ją / skręcić 180°, wsadzić łeb między deskę, a kierownicę i dopiero ujrzysz miejsca na otwory, inaczej mowy nie ma, więc nie histeryzuj jak w noc poślubną, tylko lataj, a jak Cię natchnie, machnij poprawkę i śpij spokojnie, bo serce Ci wysiądzie jak się będziesz tak stresował pierdołami
PS. Przenieśmy wszystkie posty dotyczące kierownicy, do tematu właściwego może, będzie adekwatnie do sprawy, a tu o szybce zegarów, a nahle o kierownicy z zupełnie innej beczki :)
PS. Przenieśmy wszystkie posty dotyczące kierownicy, do tematu właściwego może, będzie adekwatnie do sprawy, a tu o szybce zegarów, a nahle o kierownicy z zupełnie innej beczki :)
W169, W245, W246 i W204 - wszystko minęło ale gwiazda pewnie kiedyś wróci ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości