Klocki

Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok

Awatar użytkownika
Shrek
VIP
Posty: 1357
Rejestracja: 29 wrz 2015, o 08:15
Lokalizacja: Poznań

Re: Klocki

Post autor: Shrek »

Pięknie to wygląda, też bym zmienił tylko ja nie mechaniczny jestem i nie dam rady, a tutaj nie mam nikogo,
kto by kompleksowo mi to zrobił, więc muszę zostać przy fabryce niestety. Tak przy okazji, przymierzam się
powoli do wymiany kompletu tarcz i klocków, na obu osiach i mam pytanie. Dostałem ofertę z ASO, klamoty
1650zł, kompleksowa obsługa/wymiana 650zł i tak sobie pokombinowałem, że to i tak dość sporo, podpowiedzcie mi,
rzucając okiem czy to wszystko właściwy wybór i dobrze dobrane jest. Kwota nieco powyżej 800zł jest mega
atrakcyjna, do tego wymiana jakieś 200 i sprawa zamyka się w tysiącu, a nie blisko 2,5 więc raczej zawalczę.

1 Zestaw TEXTAR:
Cena atrakcyjna, aż nadto za kpl.

Obrazek

Tarcze:
PRZÓD https://hamulcesklep.pl/o/92159603
TYŁ https://hamulcesklep.pl/o/92163103

Klocki:
PRZÓD - https://hamulcesklep.pl/o/2430601
TYŁ https://hamulcesklep.pl/o/2425301

2 zestaw ATE
Niekoniecznie lubię, ale wszyscy chwalą, wiem też, że nie chcę Ceramic, miałem w A6
i niby nie pyliły, ale działanie ich było jakby na 80% skuteczności, przy większych prędkościach.

Obrazek

Tarcze:
PRZÓD https://hamulcesklep.pl/o/24.0125-0179.1
TYŁ https://hamulcesklep.pl/o/24.0109-0154.1

Klocki:
PRZÓD https://hamulcesklep.pl/o/13.0460-2733.2
TYŁ https://hamulcesklep.pl/o/13.0460-7244.2

W obu opcjach czujnik zużycia TEXTAR i pytanie 2 czy 1

Czujnik szt2 https://hamulcesklep.pl/o/98024700
Czujnik szt1 https://hamulcesklep.pl/o/98024701

Dla przykładu cenowego tylko, zrzut z koszyka dla TRW i Zimmermann

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2016, o 09:52 przez Shrek, łącznie zmieniany 2 razy.
W169, W245, W246 i W204 - wszystko minęło ale gwiazda pewnie kiedyś wróci ... :mrgreen:
Awatar użytkownika
korzen
VIP
Posty: 2737
Rejestracja: 28 wrz 2015, o 10:27
Lokalizacja: Bedzin

Re: Klocki

Post autor: korzen »

Zdecydowanie bierz ATE. Jak chcesz taniej, to TRW (takie klocki zalozylem na tyl bo mi polecil kumpel mechanik ze wzgledu na to ze sa miekkie i nie piszcza). Zdecydowanie doplac do tych TEXTAR i bierz ATE. To bardzo dobra firma...
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
Viper_PDT
Posty: 1673
Rejestracja: 21 paź 2015, o 22:14
Lokalizacja: Wrocław CiTy

Re: Klocki

Post autor: Viper_PDT »

No jest tam jeszcze trochę miejsca i faktycznie przy 18-tce trochę giną, ale seria jest po prostu tragiczna:D Z drugiej strony tak wychodziły fabryczne pakietowe AMG. Zastanawiałem się nad 322mm, ale to byłaby operacja na otwartym sercu, bo podejrzewam, że nikt tego nie robił, nie wiem czy pompa by obsłużyła takie zaciski etc. Pasować pewnie by pasowały. Przy tych miałem 100% pewności, że misja zakończy się powodzeniem. Poza tym, znalazłem tylko jedne zaciski pod 322 na Allegro po 800zł sztuka, więc koszty byłyby sakramenckie, a stan też nie wiadomo jaki...wiadomo, nie liczę w ogóle regeneracji i pracy, bo to tylko mój poświęcony czas, a materiałów mam pod dostatkiem.

Shrek, jak masz do roboty tarcze i klocki to może warto by było podjechać zwiedzić Wrocław, a przy okazji zrobi upgrade zacisków?? :)
Bóg stworzył Ziemię, Niemcy - Mercedesa...

Mercedes W203 FL 220CDI 2005 - EX
Mercedes W204 FL 250CGI 2011 /////AMG - obecnie
Mercedes W213 E400 /////AMG - obecnie
Awatar użytkownika
Shrek
VIP
Posty: 1357
Rejestracja: 29 wrz 2015, o 08:15
Lokalizacja: Poznań

Re: Klocki

Post autor: Shrek »

Podejmiesz się? Wyceń, podaj termin i działamy :)

Wrocław znam jak własną kieszeń, mieszkałem 37 lat w Wałbrzychu, studiowałem we Wrocku,
spora jakby część życia do niedawna toczyło się bardzo blisko Twojego miasta :)
W169, W245, W246 i W204 - wszystko minęło ale gwiazda pewnie kiedyś wróci ... :mrgreen:
Viper_PDT
Posty: 1673
Rejestracja: 21 paź 2015, o 22:14
Lokalizacja: Wrocław CiTy

Re: Klocki

Post autor: Viper_PDT »

Czemu mam się nie podjąć?:) Ewentualnie mogę Ci zrobić komplet takich zacisków i ten, który będzie wymieniał tarcze i klocki to przełoży też zaciski. Jak będzie miał wszystko rozebrane, to wymiana zacisków to już z górki:) - odkręcenie przewodu hamulcowego i wkręcenie go w zacisk (aby być dokładnym to zacisk wkręcasz w przewód, ale już nie będę taki drobiazgowy, bo zaraz tu się jakiś aptekarz znajdzie:P) Pytanie jak długo pojeździsz na tych tarczach co masz teraz, bo jak już wołają HILFE i klocków już nie ma to na bank nie zdążę, bo mam jeszcze do regeneracji w pierwszej kolejności 4-tłoczkowe zaciski z C30AMG pod 345mm, a robię to tylko w wolnych chwilach...ale jeżeli to kwestia miesiąca czy dwóch to dam radę:)

Tak by the way to wygląda to tak (na razie jeszcze stan surowy przed regeneracją, bo była to tylko przymiarka, ale zmieściły się pod felgę 17-tkę:P)
Załączniki
2.jpg
1.jpg
Bóg stworzył Ziemię, Niemcy - Mercedesa...

Mercedes W203 FL 220CDI 2005 - EX
Mercedes W204 FL 250CGI 2011 /////AMG - obecnie
Mercedes W213 E400 /////AMG - obecnie
tato
Posty: 84
Rejestracja: 4 lut 2016, o 11:51
Lokalizacja: Warszawa

Re: Klocki

Post autor: tato »

co kraj to obyczaj, ja wybrałbym TEXTAR,
W204 C200 CGI 2012r AT i symboliczny przebieg
Viper_PDT
Posty: 1673
Rejestracja: 21 paź 2015, o 22:14
Lokalizacja: Wrocław CiTy

Re: Klocki

Post autor: Viper_PDT »

Ja preferuję ATE
Bóg stworzył Ziemię, Niemcy - Mercedesa...

Mercedes W203 FL 220CDI 2005 - EX
Mercedes W204 FL 250CGI 2011 /////AMG - obecnie
Mercedes W213 E400 /////AMG - obecnie
Awatar użytkownika
Shrek
VIP
Posty: 1357
Rejestracja: 29 wrz 2015, o 08:15
Lokalizacja: Poznań

Re: Klocki

Post autor: Shrek »

Widzę, że każdy ma inne jednak preferencje. Gość z tego sklepu napisał mi dość sporą opinie własną i jeździ właśnie C klasą, na zestawie Zimmermann. Twierdzi o ATE, że to nie samodzielny producent a jedynie konfekcjoner czyli raz trafiamy tarcze made in germany (wtedy w opakowaniu jest Zimmermann) a za drugim razem trafiamy tarcze made in Italy czy made in China...
Ponoć Zimmermann, to niemiecki producent, na pierwszy montaż w Audi, BMW, Mercedesie oraz Porsche. Wszelkie auta typu Audi z serii RS, BMW z serii M czy Mercedesy z pakietami AMG czy Porsche (np Panamera czy 911 997) mają montowane tarcze tego producenta.

Potwierdził mi te słowa znajomy, zajmujący się sprzedażą tego od 1995r, może faktycznie wie co mówi.
W169, W245, W246 i W204 - wszystko minęło ale gwiazda pewnie kiedyś wróci ... :mrgreen:
Viper_PDT
Posty: 1673
Rejestracja: 21 paź 2015, o 22:14
Lokalizacja: Wrocław CiTy

Re: Klocki

Post autor: Viper_PDT »

Dla VAG-ów robi TRW. W 80% nowych VAG-ach jest TRW. Czasem spotykam Bosha.

Shrek co do zacisków to przejdziemy na priv.
Bóg stworzył Ziemię, Niemcy - Mercedesa...

Mercedes W203 FL 220CDI 2005 - EX
Mercedes W204 FL 250CGI 2011 /////AMG - obecnie
Mercedes W213 E400 /////AMG - obecnie
Awatar użytkownika
Shrek
VIP
Posty: 1357
Rejestracja: 29 wrz 2015, o 08:15
Lokalizacja: Poznań

Re: Klocki

Post autor: Shrek »

Z luzem, ja mam do przejechania jeszcze spokojnie kilka tysięcy, tylko lubię mieć określone wszystko
z góry i przewidziane za wczasu, stąd starania zakupowe. Jeśli w ogóle zaciski inne, to interesowałyby mnie
tylko takie, jak na tej focie dałeś, jeśli są wymiarami pasujące do obecnych tarcz i klocków, to wchodzę w to.
Nawet felgi mam te same, z logo AMG i na nich wyjechał z fabryki, bo mam papiery, a w nic napisane szczegóły.
Zmiana tych zacisków bardzo by pomogła wizualnie, wtedy byłoby piękne połączenie :)

Obrazek
W169, W245, W246 i W204 - wszystko minęło ale gwiazda pewnie kiedyś wróci ... :mrgreen:
Awatar użytkownika
korzen
VIP
Posty: 2737
Rejestracja: 28 wrz 2015, o 10:27
Lokalizacja: Bedzin

Re: Klocki

Post autor: korzen »

Viper_PDT pisze:No jest tam jeszcze trochę miejsca i faktycznie przy 18-tce trochę giną, ale seria jest po prostu tragiczna:D Z drugiej strony tak wychodziły fabryczne pakietowe AMG. Zastanawiałem się nad 322mm, ale to byłaby operacja na otwartym sercu, bo podejrzewam, że nikt tego nie robił, nie wiem czy pompa by obsłużyła takie zaciski etc. Pasować pewnie by pasowały. Przy tych miałem 100% pewności, że misja zakończy się powodzeniem. Poza tym, znalazłem tylko jedne zaciski pod 322 na Allegro po 800zł sztuka, więc koszty byłyby sakramenckie, a stan też nie wiadomo jaki...wiadomo, nie liczę w ogóle regeneracji i pracy, bo to tylko mój poświęcony czas, a materiałów mam pod dostatkiem.

Shrek, jak masz do roboty tarcze i klocki to może warto by było podjechać zwiedzić Wrocław, a przy okazji zrobi upgrade zacisków?? :)
Moim zdaniem spokojnei mozna tego swapa robic. Ja robilem w infi z jednotloczkow 280mm na 4ro tloczkowe 350mm i pompa obsluzyla to bez najmniejszego problemu. W MB nie bedzie inaczej (tam nie bylo w tym modelu wiekszego hebla i swapowalem z wersji sportowej nowszego modelu). Powinno byc P&P... Musialbym poszperac w necie...
Mnie swap w infi wyszedl ok 2500zl na uzywanych gratach. Udalo sie kupic caly zestaw z auta o przebiegu 7tys km.... To juz z robocizna, dystansami i przewodami hamulcowymi. Wiec w mercu tez sie da pewnie w podobnych $$ zmiescilo, ale trza by cos dopasowac. Swap z AMG to koszta straszne...
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
Viper_PDT
Posty: 1673
Rejestracja: 21 paź 2015, o 22:14
Lokalizacja: Wrocław CiTy

Re: Klocki

Post autor: Viper_PDT »

Nie no z C63 to już miazga finansowa. Jeżeli dałoby rade p&p na 322 to same graty to jakieś 2500zł + regeneracja + robocizna. Ale tylko jeden gość miał takie zaciski na sprzedaż. No ale tak jak mówiłem - nie mam pewności co do pompy hamulcowej, więc się tego nie podjąłem, bo też nie chciałem sobie uziemić auta, gdyby coś okazało się nie p&p. Nie znam też nikogo kto ma takie auto, żeby ewentualnie porównać VIN-y i po nitce do kłębka dość. Mnie te zaciski suma summarum wyniosły całe zero złotych:), więc też miało znaczenie:P
Bóg stworzył Ziemię, Niemcy - Mercedesa...

Mercedes W203 FL 220CDI 2005 - EX
Mercedes W204 FL 250CGI 2011 /////AMG - obecnie
Mercedes W213 E400 /////AMG - obecnie
Awatar użytkownika
vladi
Posty: 119
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 21:05
Lokalizacja: Günzburg

Re: Klocki

Post autor: vladi »

Nie, no Viper, wyglądają ślicznie! Ale tacy jak ja, co nie mają kasy, to czym mogą stare zaciski wyszorować, by błyszczeli jak psu ..? Może jakieś wskazówki?
c117 180 (01/2015) 122 koni i jeden osioł
w204 200CDI BE T-Modell (09/2010)-EX
w203 220CDI T-Modell (10/2002)-EX

Auto bez Gwiazdy jest jak Kościół bez krzyża.
Viper_PDT
Posty: 1673
Rejestracja: 21 paź 2015, o 22:14
Lokalizacja: Wrocław CiTy

Re: Klocki

Post autor: Viper_PDT »

Przecież dopiero co kupiłeś CLA:D
Bóg stworzył Ziemię, Niemcy - Mercedesa...

Mercedes W203 FL 220CDI 2005 - EX
Mercedes W204 FL 250CGI 2011 /////AMG - obecnie
Mercedes W213 E400 /////AMG - obecnie
Awatar użytkownika
vladi
Posty: 119
Rejestracja: 9 kwie 2013, o 21:05
Lokalizacja: Günzburg

Re: Klocki

Post autor: vladi »

Nie są oczywiście brudne, ale nie błyszczą tak jak u Ciebie! Może szczoteczką do zębów jakoś dam rade, gdzie nigdzie są plamki, a ja mam hopla na punkcie felg i butów. Karoseria moze być brudna, ale laczki nie!
c117 180 (01/2015) 122 koni i jeden osioł
w204 200CDI BE T-Modell (09/2010)-EX
w203 220CDI T-Modell (10/2002)-EX

Auto bez Gwiazdy jest jak Kościół bez krzyża.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości