LPG i Check Engine C200 Kompressor 2008
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
Re: LPG i Check Engine C200 Kompressor 2008
Zalezy jaka opce wykupisz. Ja mam 5 lat albo 100tys km, mam opcje premium. Zadzwon tam gdzie montowali i zapytaj.
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
WDD2042411F204552
Re: LPG i Check Engine C200 Kompressor 2008
Cześć
Problem mojego check engine od zbyt ubogiej mieszanki wreszcie rozwiązany! :)
Gazownik, który montował mi kiedyś instalację w Lublinie polecił mi w Warszawie AutkoGaz na Marymonckiej. Pojechałem i wystarczyła regulacja instalacji i problem zniknął. Myślę, że na stałe, bo przejechałem już ponad 500 km i check się nie zapała a poprzednio zapalał się po kilkunastu kilometrach od "regulacji".
I niestety z przykrością muszę napisać, że jeździłem z tym problemem na Ostrobramską 3 razy! i nic. Problem wracał. Prawdę mówiąc problem też pojawił się po wykonanym przez nich przeglądzie. Co więcej wcześniej przez kilka lat nie było absolutnie żadnych problemów z instalacją. Mam nadzieję, że teraz też nie będzie.
W nowym warsztacie powiedzieli mi, że rzeczywiście w dwóch zakresach obrotów mieszanka była zbyt uboga. Podpięli komputer i pojechali na przejażdżkę. Na Ostrobramskiej zawsze regulowali na postoju i podejrzewam, że dlatego nie wyłapali problemu.
Poza tym na plus w AutkoGaz muszę przyznać bardzo fajną obsługę. Dostałem pełną informację jakie są ich podejrzenia i co proponują, poczynając od rozwiązań najprostszych i najtańszych. I właśnie takie najprostsze rozwiązanie (rzetelna regulacja instalacji) zadziałało. Duży szacunek. Celowo odczekałem kilka dni zanim to napisałem ale chyba problem rozwiązali definitywnie. Mogę to miejsce polecić.
Problem mojego check engine od zbyt ubogiej mieszanki wreszcie rozwiązany! :)
Gazownik, który montował mi kiedyś instalację w Lublinie polecił mi w Warszawie AutkoGaz na Marymonckiej. Pojechałem i wystarczyła regulacja instalacji i problem zniknął. Myślę, że na stałe, bo przejechałem już ponad 500 km i check się nie zapała a poprzednio zapalał się po kilkunastu kilometrach od "regulacji".
I niestety z przykrością muszę napisać, że jeździłem z tym problemem na Ostrobramską 3 razy! i nic. Problem wracał. Prawdę mówiąc problem też pojawił się po wykonanym przez nich przeglądzie. Co więcej wcześniej przez kilka lat nie było absolutnie żadnych problemów z instalacją. Mam nadzieję, że teraz też nie będzie.
W nowym warsztacie powiedzieli mi, że rzeczywiście w dwóch zakresach obrotów mieszanka była zbyt uboga. Podpięli komputer i pojechali na przejażdżkę. Na Ostrobramskiej zawsze regulowali na postoju i podejrzewam, że dlatego nie wyłapali problemu.
Poza tym na plus w AutkoGaz muszę przyznać bardzo fajną obsługę. Dostałem pełną informację jakie są ich podejrzenia i co proponują, poczynając od rozwiązań najprostszych i najtańszych. I właśnie takie najprostsze rozwiązanie (rzetelna regulacja instalacji) zadziałało. Duży szacunek. Celowo odczekałem kilka dni zanim to napisałem ale chyba problem rozwiązali definitywnie. Mogę to miejsce polecić.
- hiszpan1331
- Posty: 89
- Rejestracja: 26 lut 2018, o 13:41
Re: LPG i Check Engine C200 Kompressor 2008
No i u mnie problem powrócił. Jeszcze przez chwilę LPG Prins działała wg zasady że ruszałem na benzynie i jak temp. osiągała ok 80 st to przełączałem na LPG - tak mi działało przez tydzień z hakiem. Teraz już przestało działać. Wg gazownika z Ostrobramskiej prawdopodobną przyczyną jest reduktor - przejechane na nim ok 50tkm więc w sumie nie dużo jak na dość dobrze oceniany reduktor. Zobaczymy - na początek rozbiórka reduktora i oględziny czy wystarczy czyszczenie czy też konieczna regeneracja zestawem naprawczym Prins (wymiana membrany).
Napiszę co i jak po serwisie. Co do sprawdzenia to pracownik serwisu jeździł ze mną moją gwiazdą na podłączonym laptopie i sprawdzał działanie instalacji podczas przyśpieszania i hamowania (zmiany ciśnienia) - więc nie narzekam na obsługę bo widać że był zaangażowany w to co robił. Na tej podstawie wyszło, że problem leży raczej w reduktorze - zobaczymy po serwisie co wyjdzie? Filtry wymienione na serwisie (stare były dosyć czyste). Problem z kontrolką check engine zniknął dość dawno i nie powrócił (brak błędów po podłączeniu komputera) - więc nie narzekam na jakość obsługi w Energy Gaz. Problem z reduktorem to nowy temat i mam nadzieję że panowie z serwisu pomogą w tym temacie.
Napiszę co i jak po serwisie. Co do sprawdzenia to pracownik serwisu jeździł ze mną moją gwiazdą na podłączonym laptopie i sprawdzał działanie instalacji podczas przyśpieszania i hamowania (zmiany ciśnienia) - więc nie narzekam na obsługę bo widać że był zaangażowany w to co robił. Na tej podstawie wyszło, że problem leży raczej w reduktorze - zobaczymy po serwisie co wyjdzie? Filtry wymienione na serwisie (stare były dosyć czyste). Problem z kontrolką check engine zniknął dość dawno i nie powrócił (brak błędów po podłączeniu komputera) - więc nie narzekam na jakość obsługi w Energy Gaz. Problem z reduktorem to nowy temat i mam nadzieję że panowie z serwisu pomogą w tym temacie.
Hiszpan1331
Mercedes 2008 W204 C200 Kompressor
Avangarde Stylizacja AMG
vin: WDD2040411F118246
Mercedes 2008 W204 C200 Kompressor
Avangarde Stylizacja AMG
vin: WDD2040411F118246
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości