LPG

Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok

Awatar użytkownika
korzen
VIP
Posty: 2737
Rejestracja: 28 wrz 2015, o 10:27
Lokalizacja: Bedzin

Re: LPG

Post autor: korzen »

Raczej tak... Pracuje z kumplem z Bielska i tam jest biuro... Chce się trochę rozwinąć i ja i firma, wiec podjęliśmy decyzje ze będę potrzebny na miejscu.
Instalacja droga dość, ale tez miałem swoje wymagania... dotrysk pb, przełączenie na wyższych obrotach na pb, pod maska ms być porządek i osłony całe, wlew pod klapka, wskaźnik w popielniczce (nie będzie widać). Warsztat dobry i z własna hamownia....


Sent from my iPhone using Tapatalk
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
ktos92
Posty: 2880
Rejestracja: 4 paź 2015, o 13:40
Lokalizacja: Galway

Re: LPG

Post autor: ktos92 »

To nie ma co się zastanawiać, jeżeli jesteś pewien przeróbki.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Awatar użytkownika
korzen
VIP
Posty: 2737
Rejestracja: 28 wrz 2015, o 10:27
Lokalizacja: Bedzin

Re: LPG

Post autor: korzen »

Właśnie nie jestem!!! :-) po prostu nie bardzo mam wyjście. W204 jest na firmę wiec sprzedaż odpada. Diesle tez... mogę kupić kadlubka (i cały czas o tym myśle) ale już wiem, ze jak kupie cos taniego dołożę sporo na dzień dobry... Lubię ratować auta hehe


Sent from my iPhone using Tapatalk
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
ktos92
Posty: 2880
Rejestracja: 4 paź 2015, o 13:40
Lokalizacja: Galway

Re: LPG

Post autor: ktos92 »

Dobrze wiedzieć, że nie tylko ja jestem wariatme pod tym względem :D
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
pzloty
Posty: 55
Rejestracja: 29 wrz 2015, o 10:22

Re: LPG

Post autor: pzloty »

Ja mam instalacje od października 2015. Zrobiłem 30 tyś i nie widzę żadnych problemów.

Z tego co mi się kojarzy to silnik nie zapętla więc nie musi być przełączania na benzynę, a i dotryski nie są potrzebne. Ale jak właściciel chce to mu zrobią. Można też lubryfikator dołożyć.

Generalnie jest to mój juz któryś samochód w gazie i jestem zadowolony. Na pewno potrzebny dobry gazownik, sprawdź na lpg-forum.

Spalanie takie jak ktoś wyżej podał.

Tu link do galerii jak to u mnie wygląda i co mam pod maską
http://lpg-forum.pl/post689936.html?hilit=W204#p689936

Zapytam mojego instalatora co to za wynalazek ta Stella.
S204 C200 Kompressor Avantgarde 2009r
Awatar użytkownika
korzen
VIP
Posty: 2737
Rejestracja: 28 wrz 2015, o 10:27
Lokalizacja: Bedzin

Re: LPG

Post autor: korzen »

Dzieki wielkie za odpowiedz. Na LPG forum polecaja 2 warsztaty na slasku, ale ten tez ma dobre opinie. Juz sie sporo naczytalem :-) Do tego mam ich pod nosem i polecil mi ich kumpel mechanik, ktory gazowal u nich 2 bmki...
Co do dotrysku Pb, to najnowsza wersja stag ma taka opcje. Przy obciazenie ja chcialem, bo jednak dotrysk Pb chlodzi gniazda i zawory... Lubryfikacja wtedy nie potrzebna, zreszta ja jej nie chce... Mialem w infi (zalozylem ja) i nie chce juz tego... Wole dotrysk Pb... To bedzie zakladam od ok 4500rpm, wiec przy normalnej ekonomicznej jezdzie i tak tego nie odczuje...
A dlaczego mowisz, ze przelaczanie na Pb nie ma sensu? Dotrysk powiedzmy od 4500rpm, przelaczenie na Pb przy powiedzmy 5000-5500rpm... Przeciez to nie zaszkodzi, a pomoc moze... Wiadomo, ze wystroja na hamowni to bedzie mieszanka bogata, ale mimo wszystko jakos wole jak juz jest obciazenie to miec na Pb. Nie ma wtedy ryzyka zwiazanego z uboga mieszanka. Do tego to dobre dla ukladu paliwowego.
Z tego co juz wiem, to M271 bardzo dobrze pracuja na gazie, ale sa dosc wymagajace w kwesti montarzu (wlasciciel tego warsztatu ma akurat W203 :-)) i wystrojenia. Zdam sie na niego i sam dorzuce swoje 3 grosze...
Instalacja bedzie STAG, bo ma opcje i dotrysku Pb i przelaczenia przy wyzszych obrotach.
Ten litr Pb na 100km to 5zl wiecej, a wole miec to zestrojone pod kontem trwalosci jednostki...
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
pzloty
Posty: 55
Rejestracja: 29 wrz 2015, o 10:22

Re: LPG

Post autor: pzloty »

Mówię że dotrysk nie ma sensu bo jak jest mapa ustawiona na bogato to gniazda sie nie wypaląją. Temperatura rośnie jak jest ubogo. Przełączanie na benzynę możesz ustawić przy wyższych obrotach, ale wtryskiwacze nie zapętlają do końca obrotomierza więc spokojnie w całym zakresie może jechać na gazie.
Ja nie miałem strojone na hamowni, ale z AFRem w trakcie jazdy.
Ja zdecydowałem się na MB tylko dlatego że jeszcze 2009 były gazowalne, a BMW i Audi już nie, a chciałem markę premium.

Poprzedni mój samochód to Saab 93 2,0t po chipe na 195km i w nim musiałem robić przełączenie na pb od 4500-5500 bo jak turbo dobrze się wkręciło to zapętlał. Natomiast tak dotrysków nie miałem zrobionych, samochód w moich rękach przejechał 100tyś, a teraz już 20 zrobił mój tata bo on nim teraz jeździ - silnik nie bierze oleju i zero napraw.
Ostatnio zmieniony 24 mar 2017, o 10:50 przez pzloty, łącznie zmieniany 1 raz.
S204 C200 Kompressor Avantgarde 2009r
ktos92
Posty: 2880
Rejestracja: 4 paź 2015, o 13:40
Lokalizacja: Galway

Re: LPG

Post autor: ktos92 »

Pzloty jakie robisz przebiegi w ciągu roku?
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
pzloty
Posty: 55
Rejestracja: 29 wrz 2015, o 10:22

Re: LPG

Post autor: pzloty »

25000 km, mieszkam w Suwałkach więc po mieście przebiegu nie nakręce, ale przynajmniej raz w miesiącu trasa minimum 600-700km, a czasem i 2-3x w miesiącu.
S204 C200 Kompressor Avantgarde 2009r
ktos92
Posty: 2880
Rejestracja: 4 paź 2015, o 13:40
Lokalizacja: Galway

Re: LPG

Post autor: ktos92 »

Jednym słowem standartowy przelot na benzyne. Przy takim przebiegu bym nie zakładał gazu ale każdy ma swoje widzimisie :D Nie krytykuje tutaj nikogo.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Awatar użytkownika
korzen
VIP
Posty: 2737
Rejestracja: 28 wrz 2015, o 10:27
Lokalizacja: Bedzin

Re: LPG

Post autor: korzen »

No ja bede robil 35-40tys km rocznie prawdopodobnie, wiec tutaj juz nie mam za bardzo wyboru...
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
ktos92
Posty: 2880
Rejestracja: 4 paź 2015, o 13:40
Lokalizacja: Galway

Re: LPG

Post autor: ktos92 »

Może ja jestem troche dziwny :D jak miałbym benzyne i robił taki przebieg to też bym się zainteresował gazem w PL. Robiąc natomiast przebieg 20-25 - raczej bym nie bawił się w gazowanie takiego auta :D
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Awatar użytkownika
korzen
VIP
Posty: 2737
Rejestracja: 28 wrz 2015, o 10:27
Lokalizacja: Bedzin

Re: LPG

Post autor: korzen »

Nie no raczej... Kompletnie bez sensu szczegolnie, ze instalacja 3600zl, przeglad co roku drozszy o 70zl, przeglad LPG co 10tys 120zl, po 30tys 200zl, pozniej po 60tys duzy z hamownia ponownie 300zl... To sie przy przebiegu 25tys km rocznie moim zdaniem nie oplaca. No chyba, ze ktos chce trzymac auto 10lat...
Do tego masz butle w bagazniku czyli mniejsza pojemnosc, na parking podziemny nie wjedziesz, tankuje sie wolno... Nie mowie o rurkach pod maska i wskazniku w srodku plus dziurawienie karoserii pod wlew...
No ale jak sie duzo jezdzi, to jednak oszczednosc jest naprawde spora... Mi sie to zwroci po pol roku...
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
ktos92
Posty: 2880
Rejestracja: 4 paź 2015, o 13:40
Lokalizacja: Galway

Re: LPG

Post autor: ktos92 »

Zgadzam się :D Ostatnio ktoś ze znajomych rzucił temat czemu nie zagazuje W215 CL600 :D Przecież to same oszczędności :P
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Awatar użytkownika
korzen
VIP
Posty: 2737
Rejestracja: 28 wrz 2015, o 10:27
Lokalizacja: Bedzin

Re: LPG

Post autor: korzen »

Nie rozsmieszaj mnie... Do tego instalacja to lekko 10tys zl... No i gdzie niby tam butle upchnac? Tankowanie co przejazdzka :-) Nie no gazowanie czegos takiego to profanacja. Ale klasa C w kombi to co innego ;-)
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości