Co zrobiłem dzisiaj w swojej C klasie?
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
Co zrobiłem dzisiaj w swojej C klasie?
Dama dziś dostała nowy rozrząd (łańcuch + napinacz), nowy olej silnika + filtr, płyn hamulcowy i płyn chłodniczy i tutaj zonk.
Otrzymałem odpowiedź i lekcje zarazem dlaczego mój płyn chłodniczy był dziwnego koloru i czasem jakby się pienił. Test na CO2 wyszedł pozytywnie i mechanik twierdzi ze uszczelka pod głowica. Przelatałem ponad 40 K km i nawet mi sie silnik nie zagrzał a ubyło może 200 ml płynu nie wiem co mam myślec.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Otrzymałem odpowiedź i lekcje zarazem dlaczego mój płyn chłodniczy był dziwnego koloru i czasem jakby się pienił. Test na CO2 wyszedł pozytywnie i mechanik twierdzi ze uszczelka pod głowica. Przelatałem ponad 40 K km i nawet mi sie silnik nie zagrzał a ubyło może 200 ml płynu nie wiem co mam myślec.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swojej C klasie?
Sprardź cały EGR - w OM651 lubią puścić uszcelki i problem gotowy Ja bym nie stawiał na głowice a na to właśnie
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swojej C klasie?
przy przeglądzie miałem zalecenie wymiany chłodniczki EGR to może być to ? rozumiem że wygiągnąć EGR, wyczyścić i sprawdzić uszczelki ?
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swojej C klasie?
Cała chłodniczka EGR wylatuje uszczelki sprzedają w ASO w komplecie. Częsta usterka przez którą jest ubytek płynu i możliwe, dostawanie się spalin do układu. Nie jest to skomplikowana robota Drugą rzecz jaką proponowałbym sprawdzić to podstawa filtra paliwa. Na jej spodzie jest plastikowy kruciec - powrót płynu z głowicy spowrotem do układu. Przy większym przebeigu potrafi pęknąć i jest minimalny wyciek który widać po wyjęciu filtra paliwa i dokładnym przyjrzeniu się. Ja bym nie panikował a sprawdził właśnie te dwie rzeczy. Ja osobiście obstawiam uszczelki EGR.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swojej C klasie?
chyba jednak uszczelka bo dziś miałem spadek mocy przy zmianę biegu 1/2 lub 2/3 nie jestem pewien i silnik gorący jak cholera mimo że temp pokazuje w normie no ale najbardziej zmartwiły mnie węże twarde jak cholera od chłodnicy do silnikaktos92 pisze: ↑12 paź 2018, o 14:36 Cała chłodniczka EGR wylatuje uszczelki sprzedają w ASO w komplecie. Częsta usterka przez którą jest ubytek płynu i możliwe, dostawanie się spalin do układu. Nie jest to skomplikowana robota Drugą rzecz jaką proponowałbym sprawdzić to podstawa filtra paliwa. Na jej spodzie jest plastikowy kruciec - powrót płynu z głowicy spowrotem do układu. Przy większym przebeigu potrafi pęknąć i jest minimalny wyciek który widać po wyjęciu filtra paliwa i dokładnym przyjrzeniu się. Ja bym nie panikował a sprawdził właśnie te dwie rzeczy. Ja osobiście obstawiam uszczelki EGR.
edit : wymieniłem czujnik ciśnienia różnicowego wykasowałem błąd i nie ma CHECK ENGINE płyn i olej w normie
Ostatnio zmieniony 18 paź 2018, o 08:17 przez esener303, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swojej C klasie?
sugerujesz sprawdzenie / wymianę tych elementów czy coś jeszcze ?ktos92 pisze: ↑12 paź 2018, o 14:36 Cała chłodniczka EGR wylatuje uszczelki sprzedają w ASO w komplecie. Częsta usterka przez którą jest ubytek płynu i możliwe, dostawanie się spalin do układu. Nie jest to skomplikowana robota Drugą rzecz jaką proponowałbym sprawdzić to podstawa filtra paliwa. Na jej spodzie jest plastikowy kruciec - powrót płynu z głowicy spowrotem do układu. Przy większym przebeigu potrafi pęknąć i jest minimalny wyciek który widać po wyjęciu filtra paliwa i dokładnym przyjrzeniu się. Ja bym nie panikował a sprawdził właśnie te dwie rzeczy. Ja osobiście obstawiam uszczelki EGR.
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swojej C klasie?
Ja sugeruje nr10. Objawy typowe dla chlodnicy EGR. Utrata mocy moze nei miec z tym nic wspolnego. Warto sprawdzic na kompie jakie sa bledy zapisane w pamieci.
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
WDD2042411F204552
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swojej C klasie?
Na SD nie bylo zadnych bledow poza czujnkiem roznic cisnienia przy dpf ktory mi padl, wtedy jak padl to byl problem z moca i po ponownym uruchomieniu mialem check engine. Czujnik wymienilem na nastepny dzien i skadowalem blad i jest ok nie ma bledu oraz check engine moc tez ok. Wracajac do tematu spalin w plynie hamulcowym zgodnie z tym co sugerowal KTOS92 dopytuje czy sprawdzac / wymieniac wskazana chlodniczke i uszczelke czy cos jeszcze moze byc ?korzen pisze:Ja sugeruje nr10. Objawy typowe dla chlodnicy EGR. Utrata mocy moze nei miec z tym nic wspolnego. Warto sprawdzic na kompie jakie sa bledy zapisane w pamieci.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swojej C klasie?
Czekaj z plynem hamulcowym to nie ma nic wspolnego. Ubytki plynu chlodniczego, przy braku bledow, osadu na kurku oleju, brak check engine i oczywiscie wyciekow to najczesciej wlasnie nieszczelna chlodnica EGR. Typowe dla bmw B47.
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
WDD2042411F204552
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swojej C klasie?
Chłopaki, trochę się śmietnisko robi. Poruszacie ciekawy temat i dość typowy, więc dobrze by było założyć osobny wątek, bo potem ciężko się dogrzebać innym.
Jest S204 C250 CDI 2011r, VIN: WDD2042032F718124
Był W211 E320 CDI V6 2008r
Był W203 220 CDI 2004r
Był W211 E320 CDI V6 2008r
Był W203 220 CDI 2004r
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swojej C klasie?
sorry za offtopic ubijam juz swoje wywody ...
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swojej C klasie?
Dzisiaj przy przebiegu 328tys. odstawiłem auto na wyciągniecie wtrysków, sprawdzenie i ewentualną regenerację oraz wymiana pompy wody, paska i wszystkich rolek bo było nie robione od nowości.
Ktoś wie na jaki koszt się szykować bo czuje, że zaboli...
Ktoś wie na jaki koszt się szykować bo czuje, że zaboli...
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swojej C klasie?
HGW ile Ci majster policzy ale daj znać ile zostawiłeś :D
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swojej C klasie?
A jakie rolki wchodzą w skład wymiany przy pasku i pompie wody?
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swojej C klasie?
https://www.online-teile.com/en/
tu masz EPC online tylko załóż konto na początku możesz po VIN widziec części ale poniej tylko modelu auta i kodzie silnika. Jak bede miał chwile to popatrze ty masz om646 o ile dobrze pamietam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości