W205
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
Lista silników europejskich wersji Mercedes-Benz C-Class W205:
C 180 BlueTec: Renault-based, 1.6-liter turbodiesel with 115 hp and 280 Nm (207 lb ft) of torque, arrives in September 2014;
C 200 BlueTec: Renault-based, 1.6-liter turbodiesel with 136 hp and 320 Nm (236 lb ft) of torque, arrives in September 2014;
C 220 BlueTec: 2.1-liter turbodiesel with 170 hp and 400 Nm (295 lb ft) of torque, available from March 2014;
C 220 BlueTec BlueEfficiency Edition: 2.1-liter turbodiesel with 170 hp and 400 Nm (295 lb ft) of torque, arrives in June 2014;
C 250 BlueTec: 2.1-liter twin-turbodiesel with 204 hp and 500 Nm (369 lb ft) of torque, arrives in June 2014;
C 300 BlueTec Hybrid: 2.1-liter twin-turbodiesel with 204 hp and 500 Nm (369 lb ft) of torque plus a 27 hp electric motor, arrives in June 2014;
C 180: 1.6-liter turbocharged gasoline engine with 156 hp and 250 Nm (184 lb ft) of torque, available from March 2014;
C 180 BlueEfficiency Edition: 1.6-liter turbocharged gasoline engine with 156 hp and 250 Nm (184 lb ft) of torque, arrives in June 2014;
C 200: 2.0-liter turbocharged gasoline engine with 184 hp and 300 Nm (221 lb ft) of torque, available from March 2014;
C 250: 2.0-liter turbocharged gasoline engine with 211 hp and 350 Nm (258 lb ft) of torque, could get 9G-Tronic instead of 7G-Tronic from the beginning, arrives in June 2014;
C 300: 2.0-liter turbocharged gasoline engine with 238 hp and 370 Nm (273 lb ft) of torque, arrives in June 2014;
C 400 Plug-in Hybrid: 2.0-liter turbocharged gasoline engine with 238 hp and 370 Nm (273 lb ft) of torque plus a 68 hp electric motor, arrives in 2015;
C 400: 3.0-liter twin-turbocharged V6 with 333 hp and 480 Nm (354 lb ft) of torque, arrives in September 2014;
C 63 AMG: 4.0-liter twin-turbocharged V8 with 460-485 hp and 650-700 Nm (479-516 lb ft) of torque, arrives in October 2014;
C 180 BlueTec: Renault-based, 1.6-liter turbodiesel with 115 hp and 280 Nm (207 lb ft) of torque, arrives in September 2014;
C 200 BlueTec: Renault-based, 1.6-liter turbodiesel with 136 hp and 320 Nm (236 lb ft) of torque, arrives in September 2014;
C 220 BlueTec: 2.1-liter turbodiesel with 170 hp and 400 Nm (295 lb ft) of torque, available from March 2014;
C 220 BlueTec BlueEfficiency Edition: 2.1-liter turbodiesel with 170 hp and 400 Nm (295 lb ft) of torque, arrives in June 2014;
C 250 BlueTec: 2.1-liter twin-turbodiesel with 204 hp and 500 Nm (369 lb ft) of torque, arrives in June 2014;
C 300 BlueTec Hybrid: 2.1-liter twin-turbodiesel with 204 hp and 500 Nm (369 lb ft) of torque plus a 27 hp electric motor, arrives in June 2014;
C 180: 1.6-liter turbocharged gasoline engine with 156 hp and 250 Nm (184 lb ft) of torque, available from March 2014;
C 180 BlueEfficiency Edition: 1.6-liter turbocharged gasoline engine with 156 hp and 250 Nm (184 lb ft) of torque, arrives in June 2014;
C 200: 2.0-liter turbocharged gasoline engine with 184 hp and 300 Nm (221 lb ft) of torque, available from March 2014;
C 250: 2.0-liter turbocharged gasoline engine with 211 hp and 350 Nm (258 lb ft) of torque, could get 9G-Tronic instead of 7G-Tronic from the beginning, arrives in June 2014;
C 300: 2.0-liter turbocharged gasoline engine with 238 hp and 370 Nm (273 lb ft) of torque, arrives in June 2014;
C 400 Plug-in Hybrid: 2.0-liter turbocharged gasoline engine with 238 hp and 370 Nm (273 lb ft) of torque plus a 68 hp electric motor, arrives in 2015;
C 400: 3.0-liter twin-turbocharged V6 with 333 hp and 480 Nm (354 lb ft) of torque, arrives in September 2014;
C 63 AMG: 4.0-liter twin-turbocharged V8 with 460-485 hp and 650-700 Nm (479-516 lb ft) of torque, arrives in October 2014;
Marian
- noc
- Ekspert
- Posty: 1671
- Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
- Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.
Trudno się przyzwyczaić do Renault-MB i odwrotnie.
Cóż, będzie coraz więcej "kundli" MB.
Co do W205 przewidywane są po "lifcie" dwie hybrydy, jeden "wodorowiec" i model kmpl.
elektryczny.
Podobno we współpracy z chińczykami i Vartą mają wspaniały akumulator.
Ktoś z Varty podobno puścił taką informację.Oficjalnie została zdementowana.
Gość, który opracuje akumulator ładowany w czasie wypicia kawy - dostanie Nobla i będzie najbogatszym człowiekiem w historii.
Ciekawe ile kraje arabskie byłyby skłonne zapłacić mu za nie opatentowanie takiego wynalazku?
Wiąże się z tym pytanie - czy już się to nie stało?
Cóż, będzie coraz więcej "kundli" MB.
Co do W205 przewidywane są po "lifcie" dwie hybrydy, jeden "wodorowiec" i model kmpl.
elektryczny.
Podobno we współpracy z chińczykami i Vartą mają wspaniały akumulator.
Ktoś z Varty podobno puścił taką informację.Oficjalnie została zdementowana.
Gość, który opracuje akumulator ładowany w czasie wypicia kawy - dostanie Nobla i będzie najbogatszym człowiekiem w historii.
Ciekawe ile kraje arabskie byłyby skłonne zapłacić mu za nie opatentowanie takiego wynalazku?
Wiąże się z tym pytanie - czy już się to nie stało?
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
Bo zamienia go V6 tt , zresztą ten silnik jest już w kilku modelach np. E400 Coupe.miluch pisze:Nie ma wolnossącej V6 (C350)
Ten aktualny z C350 jest tak dobry, że trudno mi sobie wyobrazić jak będzie z następcą , czyli c400 - aż mam dużą ochotę spróbować...
W nowym aucie nie podoba mi się dolepiony ekran "nawigacji"
A jak będzie naprawdę wygladać to auto to zobaczymy za kilka miesięćy.
No i czy zostanie w podobnej cenie jak obecna C klasa?
C350
-
- Posty: 617
- Rejestracja: 8 lis 2011, o 21:11
- Lokalizacja: Olesno
zdecydowanie takKazek pisze:Bardziej mi się podoba w204 po lifcie z 2012 r. np. Piękne auto - nieomal idealne.
[ Dodano: 2014-02-01, 18:42 ]
czy mi się wydaje czy nie widzę, nie ma 3litrowego v6 w dieslu?? tylko 300cdi 2.1litra 4gary??Marian pisze:Lista silników europejskich wersji Mercedes-Benz C-Class W205:
C 180 BlueTec: Renault-based, 1.6-liter turbodiesel with 115 hp and 280 Nm (207 lb ft) of torque, arrives in September 2014;
C 200 BlueTec: Renault-based, 1.6-liter turbodiesel with 136 hp and 320 Nm (236 lb ft) of torque, arrives in September 2014;
C 220 BlueTec: 2.1-liter turbodiesel with 170 hp and 400 Nm (295 lb ft) of torque, available from March 2014;
C 220 BlueTec BlueEfficiency Edition: 2.1-liter turbodiesel with 170 hp and 400 Nm (295 lb ft) of torque, arrives in June 2014;
C 250 BlueTec: 2.1-liter twin-turbodiesel with 204 hp and 500 Nm (369 lb ft) of torque, arrives in June 2014;
C 300 BlueTec Hybrid: 2.1-liter twin-turbodiesel with 204 hp and 500 Nm (369 lb ft) of torque plus a 27 hp electric motor, arrives in June 2014;
C 180: 1.6-liter turbocharged gasoline engine with 156 hp and 250 Nm (184 lb ft) of torque, available from March 2014;
C 180 BlueEfficiency Edition: 1.6-liter turbocharged gasoline engine with 156 hp and 250 Nm (184 lb ft) of torque, arrives in June 2014;
C 200: 2.0-liter turbocharged gasoline engine with 184 hp and 300 Nm (221 lb ft) of torque, available from March 2014;
C 250: 2.0-liter turbocharged gasoline engine with 211 hp and 350 Nm (258 lb ft) of torque, could get 9G-Tronic instead of 7G-Tronic from the beginning, arrives in June 2014;
C 300: 2.0-liter turbocharged gasoline engine with 238 hp and 370 Nm (273 lb ft) of torque, arrives in June 2014;
C 400 Plug-in Hybrid: 2.0-liter turbocharged gasoline engine with 238 hp and 370 Nm (273 lb ft) of torque plus a 68 hp electric motor, arrives in 2015;
C 400: 3.0-liter twin-turbocharged V6 with 333 hp and 480 Nm (354 lb ft) of torque, arrives in September 2014;
C 63 AMG: 4.0-liter twin-turbocharged V8 with 460-485 hp and 650-700 Nm (479-516 lb ft) of torque, arrives in October 2014;
s202 esprit 220cdi
w203 avantgarde 220cdi - sprzedany
w204 elegance 220cdi - sprzedany :(
W205 220cdi AMG Interior & exterior
w203 avantgarde 220cdi - sprzedany
w204 elegance 220cdi - sprzedany :(
W205 220cdi AMG Interior & exterior
-
- Posty: 617
- Rejestracja: 8 lis 2011, o 21:11
- Lokalizacja: Olesno
Ja z perspektywy czasu myślę, że jednak downsizing jest właściwym kierunkiem. Co by nie mówić to zdecydowana poprawa osiągów i zmniejszenie zużycia paliwa jest tu zauważalne i dziś z 1,8 i 4 cylindrów wyciąga się spokojnie to, co jeszcze 10 lat temu z 3 litrów i V6.
Widzę to po swojej E320 V6, która pali średnio 11-12l/100km, a bardziej podoba mi się charakterystyka momentu obrotowego silników doładowanych. W osiągach moja W211 jest porównywalna z np C200 CGI, a przy tym jakie mamy różnice w spalaniu.
Widzę to po swojej E320 V6, która pali średnio 11-12l/100km, a bardziej podoba mi się charakterystyka momentu obrotowego silników doładowanych. W osiągach moja W211 jest porównywalna z np C200 CGI, a przy tym jakie mamy różnice w spalaniu.
C 400: 3.0-liter twin-turbocharged V6 with 333 hp and 480 Nm: to silnik benzynowy - tak piszą.
A co do skrzyń biegów to ostatnio przeczytałem, że na razie będzie zupełnie nowa 6-biegowa manualna i 7-biegowy automat (7G-Tronic Plus)
9-biegowy automat dołączy za jakiś czas.
A co do skrzyń biegów to ostatnio przeczytałem, że na razie będzie zupełnie nowa 6-biegowa manualna i 7-biegowy automat (7G-Tronic Plus)
9-biegowy automat dołączy za jakiś czas.
Ostatnio zmieniony 5 lut 2014, o 23:04 przez Marian, łącznie zmieniany 1 raz.
Marian
Z dobrego ,żródła wiem ,że ą jakieś problemy z tym nowym 9 biegowym automatem.
Downsizing - jest ok dla nowego auta , dla 1 szego , moze 2 giego właściciela, póżniej są schody.
Przy pewnym wysileniu silników , zaczynają się kłopoty i wiedzą o tym czołowe firmy jak Ferrari czy Porsche.
Dawniej Porsche przy wysileniu 60 - 80 KM z litra robiły przebiegi po 400 tys , teraz mimo najlepszych materiałów , gdy moc oscyluje "tylko" ok 100 kM z litra , trudno znależć auto które przejeżdża 250 tys .
Ferrari to już wogóle .....100 000 to max do remontu.
Downsizing - jest ok dla nowego auta , dla 1 szego , moze 2 giego właściciela, póżniej są schody.
Przy pewnym wysileniu silników , zaczynają się kłopoty i wiedzą o tym czołowe firmy jak Ferrari czy Porsche.
Dawniej Porsche przy wysileniu 60 - 80 KM z litra robiły przebiegi po 400 tys , teraz mimo najlepszych materiałów , gdy moc oscyluje "tylko" ok 100 kM z litra , trudno znależć auto które przejeżdża 250 tys .
Ferrari to już wogóle .....100 000 to max do remontu.
C350
Dzisiejsze samochody są produkowane na góra 5 lat jak sie gwarancja skończy, do maks 250kkm.
Idea tzw "cyklu życia produktu". Dla MB ważny jest tylko pierwszy właściciel, bo wydaje pieniądze w salonie drugi czasem bo jeszcze naprawia swoje 4 letnie auto w ASO. Problem pojawia się, bo jak auto działa i nie trzeba go zmienić/kupic nowego to MB nie ma zysku, a jak się psuje to właściciel kombinuje jak kupić nowe, biorąc kredyt pozyczając od rodziny itp A później wszytko pęka bo wszystko w kredycie a nie ma pokrycia i jest wielki kryzys..:)
Marki Japonskie jeszcze nie robią Down Sizingu i tu pełen szacunek...:) Accord występuje nadal tylko w wersji wolnossącej 2,0 i 2,4 w 4 cylindrach w benzynie. A braku innowacyjności im zarzucić nie można, bliżej się przyjrzałem Hondzie i dla mnie jako z reguły drugiego właściciela, ktory jeździ od ok 150kkm do ok 300-350 kkm to jest dobre rozwiązanie. Choć MB np W203 spokojnie daje rade z takim przebiegiem. Ciekawe jak W204. Obstawiam, że C220CDI powinno dać rade jak będzi edobrze traktowane.
Z sentymentu do MB pewnie i tak skończe z W204 niedługo.
PZDR
Stolarz
Idea tzw "cyklu życia produktu". Dla MB ważny jest tylko pierwszy właściciel, bo wydaje pieniądze w salonie drugi czasem bo jeszcze naprawia swoje 4 letnie auto w ASO. Problem pojawia się, bo jak auto działa i nie trzeba go zmienić/kupic nowego to MB nie ma zysku, a jak się psuje to właściciel kombinuje jak kupić nowe, biorąc kredyt pozyczając od rodziny itp A później wszytko pęka bo wszystko w kredycie a nie ma pokrycia i jest wielki kryzys..:)
Marki Japonskie jeszcze nie robią Down Sizingu i tu pełen szacunek...:) Accord występuje nadal tylko w wersji wolnossącej 2,0 i 2,4 w 4 cylindrach w benzynie. A braku innowacyjności im zarzucić nie można, bliżej się przyjrzałem Hondzie i dla mnie jako z reguły drugiego właściciela, ktory jeździ od ok 150kkm do ok 300-350 kkm to jest dobre rozwiązanie. Choć MB np W203 spokojnie daje rade z takim przebiegiem. Ciekawe jak W204. Obstawiam, że C220CDI powinno dać rade jak będzi edobrze traktowane.
Z sentymentu do MB pewnie i tak skończe z W204 niedługo.
PZDR
Stolarz
Jeszcze W203 ale wkrótce W204
Dzisiaj miałem przyjemność , jeżdzić W205.Byłem pierwszym , w przenośni i dosłownie...
Auto miało przebieg bodaj 2,5 km... niestety była to wersja z mocą 156 KM - benzynowy podstawowy model.
Na szybko
1. Jakość wyrażnie do przodu , czuć to na każdym kroku.wracając do swojego auta ( rocznik 2012 )wróciłem jakby do poprzedniej epoki
2.W jeżdzie auto jest zwinniejsze( waga w dól) ma lepszy ukłąd kierowniczy.Jest też stabilniejsze nieco.
3.Chyba w standarcie jest 6 opcji uatawiania trybu jazdy, sport, comfort itd...duży plus..
4. Mnóstwo gadżetów ( dla mnie zbyt dużo ) ale dla niektórych to plus
Tak np. elektryczny hamulec"ręczny"
5. Wada - kłopotliwe ustawianie kimy/temp. temperatura widoczna jedynie na centralnym
ekranie , trzeba odwrócić wzrok , skoncentrować się , bez sensu..
Reasumując , bardzo czuć jakość ,ale to bardzo ,plus nadwozie w kierunku elegancji raczej niż sportu.
Powiedzmy ,że jakość GLA , CLA odpowiada starej C ( W204) a W205 to obecna E z lekkim +.
Dodam ,że gwarancja 2 lata , ale za 500 zł można dokupić kolejne 2 lata - czyli mercedes wie ,że auto będzie 100 % niezawodne.
Auto miało przebieg bodaj 2,5 km... niestety była to wersja z mocą 156 KM - benzynowy podstawowy model.
Na szybko
1. Jakość wyrażnie do przodu , czuć to na każdym kroku.wracając do swojego auta ( rocznik 2012 )wróciłem jakby do poprzedniej epoki
2.W jeżdzie auto jest zwinniejsze( waga w dól) ma lepszy ukłąd kierowniczy.Jest też stabilniejsze nieco.
3.Chyba w standarcie jest 6 opcji uatawiania trybu jazdy, sport, comfort itd...duży plus..
4. Mnóstwo gadżetów ( dla mnie zbyt dużo ) ale dla niektórych to plus
Tak np. elektryczny hamulec"ręczny"
5. Wada - kłopotliwe ustawianie kimy/temp. temperatura widoczna jedynie na centralnym
ekranie , trzeba odwrócić wzrok , skoncentrować się , bez sensu..
Reasumując , bardzo czuć jakość ,ale to bardzo ,plus nadwozie w kierunku elegancji raczej niż sportu.
Powiedzmy ,że jakość GLA , CLA odpowiada starej C ( W204) a W205 to obecna E z lekkim +.
Dodam ,że gwarancja 2 lata , ale za 500 zł można dokupić kolejne 2 lata - czyli mercedes wie ,że auto będzie 100 % niezawodne.
C350
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości