Hałas w C-klasie
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
Ja mam pozytywne wrażenia co do głośności C klasy.
Poprzednio miałem Audi A 6 z silnikiem 2.4 teraz C klasę 3.5.
( Inne auta sportowe więc odpadją do porównania)
I tak Mercedes jest dużżo cichszy od Audi.W Audi wyrażnie słychać było np lusterko i szumy powietrza.
Ogólnie też podstawowe znaczenie mają opony Mam 3 komplety do Mercedesa i na każdym inaczej to auto słychać .
Regułą jest , że opona starsza jest coraz głośniejsza...im niższy profil głośniejsza..im wyższy indekds prędkości głośniejsza...itd
Poprzednio miałem Audi A 6 z silnikiem 2.4 teraz C klasę 3.5.
( Inne auta sportowe więc odpadją do porównania)
I tak Mercedes jest dużżo cichszy od Audi.W Audi wyrażnie słychać było np lusterko i szumy powietrza.
Ogólnie też podstawowe znaczenie mają opony Mam 3 komplety do Mercedesa i na każdym inaczej to auto słychać .
Regułą jest , że opona starsza jest coraz głośniejsza...im niższy profil głośniejsza..im wyższy indekds prędkości głośniejsza...itd
C350
W moim przypadku gdy jadę przy barierkach energochłonnnych albo płotkach oddzielających pasy ruchu słyszę szum jakbym miał delikatnie uchyloną szybę. W Avensis z 2008 i Lagunie 2003 nic takiego nie było i trochę mnie to wkurza, tak jak drżenie najprawdopodobniej jakiejś osłony przy ok 1500 obrotów. Wydaje mi się że to gdzieś z prawego przodu ale dokładnie nie mogę zlokalizować. A jeszcze przy prędkości ok 160-170 włącza się jakaś "gwizdałka" i to dosłownie :). Autko na 100% nie było bite. (mam taką nadzieję).
Chyba jest dla Was rozwiązanie: http://www.ciche-auto.pl/2.html
Sam się zastanawiam nad takim zabiegiem tylko czy przy takich pracach nie będzie więcej zniszczeń typu połamane mocowania plastików niż pożytku
Sam się zastanawiam nad takim zabiegiem tylko czy przy takich pracach nie będzie więcej zniszczeń typu połamane mocowania plastików niż pożytku
tymoti, ta firma i tak jest dosyć tania. Zobacz tutaj: http://www.sztukawyciszania.pl/oferta/
Samemu może być ciężko z demontażem wszystkich plastików i wykładzin bez specjalnych narzędzi.
Kiedyś bawiłem się w wyciszanie Fiata 126p i efekt był naprawdę świetny - każdy się dziwił "co u ciebie tak cicho w tym maluchu?"
Samemu może być ciężko z demontażem wszystkich plastików i wykładzin bez specjalnych narzędzi.
Kiedyś bawiłem się w wyciszanie Fiata 126p i efekt był naprawdę świetny - każdy się dziwił "co u ciebie tak cicho w tym maluchu?"
- noc
- Ekspert
- Posty: 1671
- Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
- Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.
Tak reasumując wszystkie wypowiedzi i moje wrażenia.
To tylko Mercedes i tylko klasa C.
Zwykle trafiają w Wasze ręce damy już po przejściach.
Problemy ze "świstami" w drzwiach - to zwykle regulacja drzwi lub wymiana uszczelki.
Odgłosy z podwozia - to zwykle jakiś luz lub zużyty silent-block.
Ogólnie te straszne ceny z firm które wyciszają są śmieszne.
Można tanio i zazwyczaj samemu.
1. Dołożyć pod tapicerkę drzwi drugą warstwę dźwiękochłonną.5 metrów kwadratowych to koszt 100 zł. + klej z 30 zł.Kilka ori spinek się złamie + 50 zł.
2. Porządna mata na maskę silnika kosztuje ~ 35 $ + klej.
3. Kłopot z wyciszeniem przegrody czołowej, ale i tu dodatkowa warstwa daje się założyć od środka za 50 zł. materiał.
4. Robocizna - samemu przy pewnej wiedzy - 16 godzin.
Efekt - liczę na 15 Db mniej, czyli wejście przy cichych oponach na klasę S.
Bardzo dużo w hałasie to zawieszenie i szum opon - nawet dywaniki (podwójne lub grube) dają niesamowity efekt.
Wyciszam damy kolekcjonerskie z zeszłego wieku, ale tam jest zazwyczaj inna bajka.
Wyciszenie samych siedzeń (full) do zera (Db) w W140 (pulman)to koszt 10tys.zł.
To tylko Mercedes i tylko klasa C.
Zwykle trafiają w Wasze ręce damy już po przejściach.
Problemy ze "świstami" w drzwiach - to zwykle regulacja drzwi lub wymiana uszczelki.
Odgłosy z podwozia - to zwykle jakiś luz lub zużyty silent-block.
Ogólnie te straszne ceny z firm które wyciszają są śmieszne.
Można tanio i zazwyczaj samemu.
1. Dołożyć pod tapicerkę drzwi drugą warstwę dźwiękochłonną.5 metrów kwadratowych to koszt 100 zł. + klej z 30 zł.Kilka ori spinek się złamie + 50 zł.
2. Porządna mata na maskę silnika kosztuje ~ 35 $ + klej.
3. Kłopot z wyciszeniem przegrody czołowej, ale i tu dodatkowa warstwa daje się założyć od środka za 50 zł. materiał.
4. Robocizna - samemu przy pewnej wiedzy - 16 godzin.
Efekt - liczę na 15 Db mniej, czyli wejście przy cichych oponach na klasę S.
Bardzo dużo w hałasie to zawieszenie i szum opon - nawet dywaniki (podwójne lub grube) dają niesamowity efekt.
Wyciszam damy kolekcjonerskie z zeszłego wieku, ale tam jest zazwyczaj inna bajka.
Wyciszenie samych siedzeń (full) do zera (Db) w W140 (pulman)to koszt 10tys.zł.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
Re:
Czy u Was też roleta wielozadaniowa w kombi hałasuje?noc pisze:i jak w każdym kombi roleta wielozadaniowa daje do wiwatu.
U mnie jak ją zaciągnę to na końcu roleta po prostu lata góra dół i drażni moje ucho stukaniem.
Stuka na pewno ona bo po jej demontażu jest cisza...
Re: Hałas w C-klasie
U mnie nic nie stuka. Moze masz zepsute te klipsy ktore dociagaja koncowke rolety jak jest zasunieta? Trzymaja ja naprezona. U mnie jeden nie domaga i musze sie tym zajac. Halasow nie ma...
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
WDD2042411F204552
Re: Hałas w C-klasie
W Mazdzie 6 2004 r kombi ta roleta latała tak jak opisujecie. Było słychać jak trzaska góra-dół na forum mazdy nikt nie miał z tym problemów. W W204 nie mam z tym żadnego problemu, nawet po dziurach nie drgnie. Widocznie coś masz do wyregulowania :)
W210 E270 CDI 170hp 2001r.
W124 E250 DIESEL 113hp 1995r.
S204 C200 CDI 136hp 2009r.
W124 E250 DIESEL 113hp 1995r.
S204 C200 CDI 136hp 2009r.
Re: Hałas w C-klasie
korzen pisze:U mnie nic nie stuka. Moze masz zepsute te klipsy ktore dociagaja koncowke rolety jak jest zasunieta? Trzymaja ja naprezona. U mnie jeden nie domaga i musze sie tym zajac. Halasow nie ma...
No właśnie nie trzymają jej naprężonej tylko jest luz...zasuwam ją, klipsy zaskakują ale jest luz około 1cm.
Re: Hałas w C-klasie
Aaa no i wlasnie. Tam sa w tych klipsach takie sprezynki. Jak klips zaskoczy one dociskaja go w strone tylnej klapy powodujac naprezenie rolety. Nie wiem czy mnie rozumiesz. One popychaja klips i on naciaga rolete... Wiem, bo mi jeden wlasnie nie dziala...
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
WDD2042411F204552
Re: Hałas w C-klasie
U mnie wygląda to tak, że przy zasunięciu rolety spinki zaskakują ale nie trzymają rolety przy samym końcu - jest luz widoczny na zdjęciu...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości