Pozew zbiorowy przeciwko Daimler/Mercedes
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
Pozew zbiorowy przeciwko Daimler/Mercedes
Milej lektury
http://translate.googleusercontent.com/ ... 96anuoCqQA
http://translate.googleusercontent.com/ ... 96anuoCqQA
1.Amerykanie uwielbiają pozywać do Sądu - to troche styl życia.
2.Pozew zbiorowy - wystawniony jeden przypadek !!
3.Na 10 tki tysięcy sprzedanych aut 6,3 AMG jakoś nie słyszy się o awarich szczególnie objawiających się już po 5000 milach, a tu mowa o poważnym błędzie konstrukcyjnym !!??
4.wszystko jest bardzo dziwne bo w USA gwarancja jest 3 letnia z możliwością przedłużenia o kolejne 4 lata( u nas gwarancja na 2 lata + 5 lat od dilera) ten gość płacił za naprawy ...dlaczego??
Reasumując , gość pewnie się na coś wkurzył i pozywa , może ma firmę prawniczą i się nudzi.
2.Pozew zbiorowy - wystawniony jeden przypadek !!
3.Na 10 tki tysięcy sprzedanych aut 6,3 AMG jakoś nie słyszy się o awarich szczególnie objawiających się już po 5000 milach, a tu mowa o poważnym błędzie konstrukcyjnym !!??
4.wszystko jest bardzo dziwne bo w USA gwarancja jest 3 letnia z możliwością przedłużenia o kolejne 4 lata( u nas gwarancja na 2 lata + 5 lat od dilera) ten gość płacił za naprawy ...dlaczego??
Reasumując , gość pewnie się na coś wkurzył i pozywa , może ma firmę prawniczą i się nudzi.
- noc
- Ekspert
- Posty: 1671
- Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
- Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.
Zużycie wałków rozrządu wykonanych (pomyłka) ze stali kutej nie utwardzonej (zabezpieczenie) jest spowodowane tarciem krzywek wałka o wysoko utwardzone powierzchnie tzw. samoregulacji zaworowych popularnie zwanych "szklankami".
Dzięki kryształowej budowie stali kutej nie utwardzonej, w szczelinach międzykrystalicznych
w czasie obrotu wałka/ krzywek gromadzą się molekuły oleju i w ten sposób praktycznie w czasie 99,999% stal wałka nie dotyka stali "szklanek.Tzw, film olejowy występuje niemal zawsze.Jedynym sposobem zerwania w/w. filmu jest stosowanie niewłaściwego oleju lub doprowadzenie go do degradacji na skutek zbyt dużego przebiegu, niewłaściwej regulacji składu mieszanki, nie wspominając o jego kompletnym braku.
I tu popieram MB w całej rozciągłości powyższego (cytowanego) wywodu.
Pozew odrzucam.
Dzięki kryształowej budowie stali kutej nie utwardzonej, w szczelinach międzykrystalicznych
w czasie obrotu wałka/ krzywek gromadzą się molekuły oleju i w ten sposób praktycznie w czasie 99,999% stal wałka nie dotyka stali "szklanek.Tzw, film olejowy występuje niemal zawsze.Jedynym sposobem zerwania w/w. filmu jest stosowanie niewłaściwego oleju lub doprowadzenie go do degradacji na skutek zbyt dużego przebiegu, niewłaściwej regulacji składu mieszanki, nie wspominając o jego kompletnym braku.
I tu popieram MB w całej rozciągłości powyższego (cytowanego) wywodu.
Pozew odrzucam.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 24 lip 2012, o 13:36
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości