Turbo czy kompressor
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
Turbo czy kompressor
Zakupilem gwiazde z koninca 2009 1,8 CGI ale zastanawiam sie czy ma turbine czy kompressor.
Z gory dziekuje za pomoc nummer vin wdd2040491A371983.
I jeszcze jedno pytanie czy W tym modelu jest mozliwosci odpalenia auta z odleglosci kluczykiem.
Czy wystarczy wprowadzic jakies oprogramowanie.
Z gory dziekuje za pomoc nummer vin wdd2040491A371983.
I jeszcze jedno pytanie czy W tym modelu jest mozliwosci odpalenia auta z odleglosci kluczykiem.
Czy wystarczy wprowadzic jakies oprogramowanie.
Re: Turbo czy kompressor
Tak masz C180 CGI czyli turbo.Kitkoning pisze:Zakupilem gwiazde z koninca 2009 1,8 CGI ale zastanawiam sie czy ma turbine czy kompressor.
Z gory dziekuje za pomoc nummer vin wdd2040491A371983.
Takie cuda tylko w USA były dostępne, a ty masz rodowitego europejczyka.I jeszcze jedno pytanie czy W tym modelu jest mozliwosci odpalenia auta z odleglosci kluczykiem.
Czy wystarczy wprowadzic jakies oprogramowanie.
A i jeszcze jedno twoje auto jest końcówka roku ale data dostarczenia to styczeń 2010.koninca 2009 1,8 CGI
Kod: Zaznacz cały
Delivery date: 26 01 2010
C200 CGI 2010r., Avantgarde + Pakiet AMG
Focus 2019r. 1.5 EcoBoost 150 KM AT
Focus 2019r. 1.5 EcoBoost 150 KM AT
Re: Turbo czy kompressor
Dzieki za szybka odpowiedz.
To teraz jesli jest to motor z turbina to mam przez to rozumiec ze rozrzad znajduje sie z tylu silnika?
To teraz jesli jest to motor z turbina to mam przez to rozumiec ze rozrzad znajduje sie z tylu silnika?
- Aramon1911
- Posty: 59
- Rejestracja: 31 sty 2018, o 16:13
Re: Turbo czy kompressor
Edit: nie będę wprowadzać w błąd więc kasuje
Ostatnio zmieniony 8 lut 2018, o 12:17 przez Elar, łącznie zmieniany 1 raz.
C200 CGI 2010r., Avantgarde + Pakiet AMG
Focus 2019r. 1.5 EcoBoost 150 KM AT
Focus 2019r. 1.5 EcoBoost 150 KM AT
Re: Turbo czy kompressor
Witam wszystkich zyczliwych formulowiczow.
Zastanawiam sie jeszcze nad takimi rzeczami jak wymiana oleju. Ostatnia znana mi wymiana odbyla sie 2015 rok. Auto przejechalo od tamtej pory 10000 km. Jak myslicie wymienic olej czy czekac az bedzie 25000 przejechane. Tak samo w skrzyni olej Byl wymieniany w 2013 przy 22000 km W ASO. Pierwsza rejestracja 2010 rok. Stan licznika dzis 36000 km. Dodam jescze ze stoji jeszcze na fabrycznych oponach z 2009 roku 5,5 mm. Z gory dziekuje za odpowiedz.
Zastanawiam sie jeszcze nad takimi rzeczami jak wymiana oleju. Ostatnia znana mi wymiana odbyla sie 2015 rok. Auto przejechalo od tamtej pory 10000 km. Jak myslicie wymienic olej czy czekac az bedzie 25000 przejechane. Tak samo w skrzyni olej Byl wymieniany w 2013 przy 22000 km W ASO. Pierwsza rejestracja 2010 rok. Stan licznika dzis 36000 km. Dodam jescze ze stoji jeszcze na fabrycznych oponach z 2009 roku 5,5 mm. Z gory dziekuje za odpowiedz.
Re: Turbo czy kompressor
Moim skromnym zdaniem wszystko co wymieniłeś należałoby zmienić...
Oleje to jakby podstawowa sprawa eksploatacyjna i po zakupie auta do załatwienia - im szybciej tym lepiej...
Opony także najlepszy czas mają za sobą. Jeśli dbasz o siebie i pasażerów warto je wymienić jeśli nie na zupełnie nowe to przynajmniej na świeższe...
Oleje to jakby podstawowa sprawa eksploatacyjna i po zakupie auta do załatwienia - im szybciej tym lepiej...
Opony także najlepszy czas mają za sobą. Jeśli dbasz o siebie i pasażerów warto je wymienić jeśli nie na zupełnie nowe to przynajmniej na świeższe...
Re: Turbo czy kompressor
Jak to czytam to krwawię z oczu. Kitkoning, to jest twoje pierwsze auto w życiu?Kitkoning pisze:Witam wszystkich zyczliwych formulowiczow.
Zastanawiam sie jeszcze nad takimi rzeczami jak wymiana oleju. Ostatnia znana mi wymiana odbyla sie 2015 rok. Auto przejechalo od tamtej pory 10000 km. Jak myslicie wymienic olej czy czekac az bedzie 25000 przejechane. Tak samo w skrzyni olej Byl wymieniany w 2013 przy 22000 km W ASO. Pierwsza rejestracja 2010 rok. Stan licznika dzis 36000 km. Dodam jescze ze stoji jeszcze na fabrycznych oponach z 2009 roku 5,5 mm. Z gory dziekuje za odpowiedz.
Olej silnikowy, mimo że samochód ma niewielki przebieg, najbezpieczniej jest wymieniać co 10 - 15tys. km w zależności od stylu jazdy. Jeśli jeździsz na emeryta bez gazowania to możesz robić te dłuższe przebiegi, jeśli jedna masz ciężka nogę to skróciłbym te okresy nawet do 8tys. km. Dodatkowym warunkiem jest wymiana olej raz w roku!!!, silnik to układ otwarty i olej z czasem się utlenia przez co zmieniają się jego właściwości odnośnie lepkości i gęstości. To krótka droga do spieprzenia sobie silnika i dużo wyższych kosztów niż tylko wymiana oleju.
Nie bardzo rozumie dlaczego olej w skrzyni był wymieniony po 3 latach i przy 22k km przebiegu. MB zaleca wymianę oleju co 60k km, skrzynia to układ zamknięty i olej nie utlenia się tak jak w silniku. Czyli to możesz sobie odpuścić przynajmniej do osiągnięcia 82k km na liczniku.
Co do opon to tak jak kolega wyżej napisał mają już najlepszy czas za sobą i mimo 5,5mm bieżnika ja bym je wymienił.
C200 CGI 2010r., Avantgarde + Pakiet AMG
Focus 2019r. 1.5 EcoBoost 150 KM AT
Focus 2019r. 1.5 EcoBoost 150 KM AT
Re: Turbo czy kompressor
Ze w kompresorze niby rozrząd jest z tylu??!! Bzdura.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
WDD2042411F204552
Re: Turbo czy kompressor
Korzen, masz rację, moja wina.
Wiem że jest utrudniony dostęp i nie wiem dlaczego tak to zinterpretowałem. Zaćmienie
Wiem że jest utrudniony dostęp i nie wiem dlaczego tak to zinterpretowałem. Zaćmienie
C200 CGI 2010r., Avantgarde + Pakiet AMG
Focus 2019r. 1.5 EcoBoost 150 KM AT
Focus 2019r. 1.5 EcoBoost 150 KM AT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości