W 2012 miał ponad 90tys km. Obecnie 189tys km, czyli w sumie całkiem realne. Chyba, że ktoś w Polsce natłukł nim więcej. Kolega woli V6, ale finanse ma ograniczone.
perzu126 pisze:W 2012 miał ponad 90tys km. Obecnie 189tys km, czyli w sumie całkiem realne. Chyba, że ktoś w Polsce natłukł nim więcej. Kolega woli V6, ale finanse ma ograniczone.
Pojechaliśmy do Rawicza po tego srebrnego. I kupiliśmy Auto po jakiś drobnych przychodach blacharskich- właściciel sam nie ukrywał,ale bez tragedii. Szpachli nie znalazłem. Kilka wgniotek i rysek ale bardzo ładny i kompletny. Mechanicznie bez zarzutu, pod Sd błąd przednich lamp, chyba do zaprogramowania i błąd dodatkowej nagrzewnicy. Poza tym nie było się do czego doczepić. Przebieg 180tys km wydaje się autentyczny, bo auto ogólnie jeździ i wygląda na nowe. Do wymiany opony z tyłu bo nalewki a z przodu stare. Do wymiany z tyłu tarcze bo biją. Dobre wrażenie robił też właściciel. Cena urwana prawie 3 tys zł plus roczne zimówki. Trzeba by naprawdę być wybrednym, żeby nie kupić
Poza tym jak ten silnik ciągnie!! W ogóle Passat B8 to nie umywa się do W204. Tyle mogę powiedzieć po 30km za kółkiem No i stylistyczne nawiązanie do W202, naprawdę super.
Gratuluje oby służył jak najdłużej. Jeżeli do wymiany tylko tskie pierdoły jak mówisz to super te silniki fajnie rozwijają moc i dają mnóstwo frajdy z jazdy.
Bardzo ładny oby bezproblemowy. Abstrahując... widzę ładny samochód, fele AMG i czytam : " NALEWKI"... co jeszcze ludźmi powoduje, ze kupują nalewki.?! Jeszcze do samochodu tylnionapedowego. Uważam, ze powinien byc zakaz sprzedaży takich opon.
C200 CDI 2008 136km silnik 646 VIN WDD(dwieście cztery) 2071F134790.
Z tego co mówił facet,to nie był świadomy, że to nalewki. Odstawił auto do warsztatu i założyli mu jakieś opony. Nam rzucił się w oczy rocznik i dziwny bieżnik. Trochę głośne, ale nawet przy 170km/h zachowywały się stabilnie. W sumie można kupić budżetowe opony w dobrej cenie i dobre jakościowo.
nalewka, czy stary paździeż to jeden syf. jednoni drugie to używka gdzie nie mieliśmy wiedzy jak była uzytkowana. dodatkowo nalewka dostała nową gumę z innym skladem niż ta na starej oponie, więc łączenie nie jest idealne. Chyba nie raz widzieliscie przy drodze tira gdzir takie gówno sie rozwarstwiło. Właśnie przy duży obciazeniach wychodzi co to są nalewki. Jeszcze moge zrozumieć jak kogos stać tylko na lekki miejski samochód za 5 tysi i rozwaza nalewki... ale samochód za 40, 50 tysi, który moze 200 km/h i wiecej ma sporą masę... to nieporozumienie i spore ryzyko.
C200 CDI 2008 136km silnik 646 VIN WDD(dwieście cztery) 2071F134790.