C320cdi 2007 gtronic limiter 3000rpm

Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok

koko115
Posty: 174
Rejestracja: 8 gru 2013, o 02:46
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: koko115 »

Nie wiem jeszcze jak z przepływkami w c320, ale w c220 w203 miałem przepływkę pierburga, oryginał do dostania w każdym sklepie moto w cenie około 220zł
C320CDI V6 7g-tronic - po virusie 260KM 610NM
VIN WDD2040221A097417
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 1671
Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.

Post autor: noc »

Kolego za 220 zł. nie kupisz nawet palnika Xenon w wersji ori.
Nie znam Twojego numeru Vin, ale do mojej 320 CDI przepływomierz to ponad 600 zł.
Kupowałem przepływomierze MB ponad 1600zł.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
koko115
Posty: 174
Rejestracja: 8 gru 2013, o 02:46
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: koko115 »

Widać masz słaby dostęp do oryginalnych części, poza serwisem mb.
Tutaj np. jest:
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=3707378398
W audi też za oryginał bosch, po za serwisem audi płaciłem 550, naszczęście do w203 220cdi 143km 100% oryginalny firmy pierburg, bez znaczka mercedesa (oryginalnie zamontowany tez był pierburg dodatkowo ze znaczkiem mb) to koszt 220zł. Mogę Ci załatwić jak chcesz. U mnie w mieście do zamówienia w sklepie z dnia na dzień. Samochód jeździ na nim już 3 lata i śmiga jak burza...
C320CDI V6 7g-tronic - po virusie 260KM 610NM
VIN WDD2040221A097417
Kiler
Posty: 16
Rejestracja: 7 wrz 2013, o 22:37

Post autor: Kiler »

A jak wskazanie przeplywki powinno byc?
Ja na jalowym mam 13,3 g/s a na pelnym obciazeniu 211 g/s
. Moje auto ma moc full. Dopiero od pewnego czasu ja traci w opisanych powyzej warunkach.
Jak przeplywka kuleje to powinno byc zamulone ciagle....
koko115
Posty: 174
Rejestracja: 8 gru 2013, o 02:46
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: koko115 »

Tak masz na dwóch przepływkach.
C320CDI V6 7g-tronic - po virusie 260KM 610NM
VIN WDD2040221A097417
Kiler
Posty: 16
Rejestracja: 7 wrz 2013, o 22:37

Post autor: Kiler »

Niestety moje uzadzenie nie pokazuje dwoch osobno...
C320
C63AMG
EvoIX
koko115
Posty: 174
Rejestracja: 8 gru 2013, o 02:46
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: koko115 »

TO zamień je miejscami i mierz znowu, tylko oczywiście w momencie jak będziesz miał nouflat..
C320CDI V6 7g-tronic - po virusie 260KM 610NM
VIN WDD2040221A097417
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 1671
Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.

Post autor: noc »

koko115 pisze:Widać masz słaby dostęp do oryginalnych części, poza serwisem mb.
Tutaj np. jest:
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=3707378398
W audi też za oryginał bosch, po za serwisem audi płaciłem 550, naszczęście do w203 220cdi 143km 100% oryginalny firmy pierburg, bez znaczka mercedesa (oryginalnie zamontowany tez był pierburg dodatkowo ze znaczkiem mb) to koszt 220zł. Mogę Ci załatwić jak chcesz. U mnie w mieście do zamówienia w sklepie z dnia na dzień. Samochód jeździ na nim już 3 lata i śmiga jak burza...
Napisz Kolego, co ten przepływomierz ma wspólnego z oryginalnym.

Od kilku lat MB sprzedaje przepływomierze ITS w opakowaniu ori z hologramem.
Reszta to podróbki gorsze lepsze.
Czasem trafi się dobrą.Zwykle 3/4 trzymają jakieś parametry.1/10 jest idealna.

Nazwa Pierburg już nic nie znaczy, tak jak i Bosch.
Tajwan i Indie podrabiają wszystko, łącznie z hologramem.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
new_rejs
Posty: 1
Rejestracja: 18 gru 2013, o 10:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: new_rejs »

Witam na forum W204!

W swoim W203 z końca produkcji i z nowym silnikiem 320CDI mam od dawna ten sam problem i nikt nie potrafi go naprawić.

Jakiś rok temu byłem u kolegi NOC. Komputer też nie wykazał błędów. Później byłem jeszcze w innym warsztacie specjalizującym się w MB. Niestety to samo - brak błędów. Jedyna sugestia - zapchany filtr cząstek stałych. Głównie z powodu delikatnego jeżdżenia w większości po mieście.
Ale w wakacje przejechałem 3000 km w trasie i dziwne, że filtr się nie oczyścił.
Może jest z nim jakiś problem.

Pomożecie?
C320CDI automat 7G, 2006r., kombi, VIN WDB2032201F787812
C220CDI automat, 2001r., kombi (ex)
na w203.pl od 2008r.
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 1671
Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.

Post autor: noc »

Problem polega na tym, że jeżeli Star Diagnosis nie wykryje zatkania filtra, to nie zgadza się na jego wypalanie postojowe.
Dzisiaj otrzymałem nową SD i być może będę w stanie zmusić ją do kroków nieprzewidzianych w procedurze MB.
Odezwij się kolego po nowym roku jak już "dotrę" maszynę.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
Kiler
Posty: 16
Rejestracja: 7 wrz 2013, o 22:37

Post autor: Kiler »

Mam nowe fakty !!!!
Ostatnio troche w trasie pojezdzilem i odkrylem ze dzieje sie tak co 90 min ciaglej jazdy ze stoperem w reku !!!
Tak jakby byl jakis timer i odliczal do tego spowolnienia....
Jakies pomysly ??

[ Dodano: 2014-01-10, 21:04 ]
A co myslicie o tym ze autoalarm pod CAN
moze cos takiego powodowac?
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 1671
Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.

Post autor: noc »

Każde urządzenie, nawet telefon może powodować zakłócenia w MB i innych autach.
Nie wiem co u Ciebie.
Mogę odczytać zapis danych z Twojej damy.

Problem - bym miał tylko dane aktualne (nie wszystkie są z dopiskiem data lub licznik).
Powinno się wstępnie uporządkować elektronicznie damę i skasować wszystkie błędy.
Puścić klienta na tydzień - niech nabije błędy i przy drugiej wizycie dopiero analizować.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
Kiler
Posty: 16
Rejestracja: 7 wrz 2013, o 22:37

Post autor: Kiler »

Pisalem wczesniej ze niema bledow w ecu zadnych.
Jest jakis licznik czasu pracy silnika i jak osiaga 90 min to wystepuje zmulenie i limiter na luzie do 3000 rpm.
Tak jakby wymuszenie dla kierowcy zeby sie zatrzymal i odpoczal :D
Jest nowa wersja oprogramowania do mojego ecu. Wgrac to czy wyslac auto do Ciebie ?
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 1671
Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.

Post autor: noc »

Twoja wola.Nie wiem nic o takim limiterze.Z żadnym pomocniczym urządzeniem też mi się nie kojarzy.
Wrzuć nr. Vin nie koniecznie tu.Problem wyślę do szkoły MB w Stuttgarcie.
Zwykle mi pomagają.Odpowiedź do 3 dni.

E-mail: auto-elektro-centrum@ tlen .pl
602-622-605
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
Kiler
Posty: 16
Rejestracja: 7 wrz 2013, o 22:37

Post autor: Kiler »

Dziekuje, podeslalem temat i vin na mail.

[ Dodano: 2014-01-11, 15:20 ]
Dzisiaj zdemonowalem autoalarm i nic to nie dalo.
Ale jest nastepny fakt:
Wystarczy odpalic auto i zostawic na 90 min odpalone wtedy rowniez wystepuje ten problem....
Przeciez to jakis bezsens jest :/
C320
C63AMG
EvoIX
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości