Co to może być
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
Co to może być
Powraca po skasowaniu.
Wiązka?
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wiązka?
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
GGabriel - Ślask
S204 C320 CDI 4matic
S204 C320 CDI 4matic
Re: Co to może być
Klapy w kolektorze moim zdaniem.
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
WDD2042411F204552
Re: Co to może być
Mają tendencje do obrywania? Blokowania?korzen pisze:Klapy w kolektorze moim zdaniem.
Ale co z pozostałymi?
Wszystko wtskiczyło naraz jak kumulacja w totq.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
GGabriel - Ślask
S204 C320 CDI 4matic
S204 C320 CDI 4matic
Re: Co to może być
Jak klapy padna, blokuja sie i ciegno blokuje nastawnik (silnik). Albo mogl sam nastawnik pasc. Bledy powiazane. Masz nastawnik klap (silnik), ciegno (silownik), nie wiem co z cisnieniem doladowania ale to tez moze byc od tego. Zrzucenie kolektorow w Vce to troche roboty, ale chyba nie masz wyjscia.
Bladow skrzyni nie skomentuje.
Bladow skrzyni nie skomentuje.
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
WDD2042411F204552
Re: Co to może być
Jakiej skrzyni?korzen pisze: Bladow skrzyni nie skomentuje.
Tam wygląda ok.
A tu jest problem ze sterowaniem EGR, Klapkami w dolocie i kierownicami zmiennej geometrii turbiny.
Nie klei mi to się jakoś ale się zobaczy.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
GGabriel - Ślask
S204 C320 CDI 4matic
S204 C320 CDI 4matic
Re: Co to może być
Przeczytałem te 2 na dole tez ale te nie są aktualne.
Dokładnie to masz sterowanie klapami dolotu. Musisz zrzucić kolektory.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Dokładnie to masz sterowanie klapami dolotu. Musisz zrzucić kolektory.
Sent from my iPhone using Tapatalk
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
WDD2042411F204552
Re: Co to może być
Na SD jest test klap z tego co pamiętam, można sprawdzić jak pracują - komputer spróbuje je otworzyć i zamknąć. Wygląda to na problem z klapami lub z samym silnikiem. Czasem w OM642 był delikatny wyciek oleju z rurki od turbiny - jeżeli dobrze pamiętam - właśnie na ten elektroniczny silnik klap i potrafił się rozwalić
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Re: Co to może być
Bingo.ktos92 pisze:Na SD jest test klap z tego co pamiętam, można sprawdzić jak pracują - komputer spróbuje je otworzyć i zamknąć. Wygląda to na problem z klapami lub z samym silnikiem. Czasem w OM642 był delikatny wyciek oleju z rurki od turbiny - jeżeli dobrze pamiętam - właśnie na ten elektroniczny silnik klap i potrafił się rozwalić
Silnik klap zwiera i wywala bezpiecznik który zasila pozostałe graty które walą błędami.
Teraz pytanie
Jest sam silnik nowy?
ASO? zamienniki są?
Czy iść w używkę?
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
GGabriel - Ślask
S204 C320 CDI 4matic
S204 C320 CDI 4matic
Re: Co to może być
No czyli od poczatku dobrze myslelismy. Wiesz co szczerze, uzywka z pewnej reki zrobilaby robote. Tylko dostac pewna bedzie nielatwo. Z tego co wiem (na przykladzie wpradzie om646) silnik klap w zamienniku nie wystepuje. Moze do om642 jest inaczej. Ja bym nie ryzykowal. Tylko bral oem nowy lub pewna uzywke.
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
WDD2042411F204552
Re: Co to może być
Musiałbym sprawdzić w EPC ale coś mi chodzi po głowie, że chyba jest wymienny sam nastawnik.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Re: Co to może być
Jest sam. W ASO ok. 800 ale nie wiedzą czy są w komplecie drążki do klap a stare już zużyte. Na dziś idę w używke.ktos92 pisze:Musiałbym sprawdzić w EPC ale coś mi chodzi po głowie, że chyba jest wymienny sam nastawnik.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
GGabriel - Ślask
S204 C320 CDI 4matic
S204 C320 CDI 4matic
Re: Co to może być
Zrób adaptacje i test przez sd po wymianie.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
WDD2042411F204552
Re: Co to może być
Z tego co pamiętam jest to komplet - używke sprawdź na SD.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Re: Co to może być
albo ustaw klapy otwarte, odłącz silniczek i 'resistor mod om642' :)
S211 E320 CDI V6 '08 Sports Package Wagon
Re: Co to może być
Adaptacja jest w tym samym menu SD gdzie błędy?korzen pisze:Zrób adaptacje i test przez sd po wymianie.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
GGabriel - Ślask
S204 C320 CDI 4matic
S204 C320 CDI 4matic
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: aras i 17 gości