dyfer

Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok

dangel76
Posty: 3
Rejestracja: 10 sty 2019, o 12:47

dyfer

Post autor: dangel76 »

Witam!
Mam pytanie do znawców tematu!
Zakupiłem c200 2007 1.8 184km w automacie i okazało się, że cieknie olej z dwóch uszczelniaczy półosi. Wymieniono w warsztacie uszczelniacze na corteco ale dalej cieknie, zmieniłem (warsztat) na jeden oryginalny simering z merca (130pln) a olej dalej cieknie (półosie gładkie), olej cieknie z obu stron. Most nie wyje. Co może być nie tak?
Awatar użytkownika
PAMONIUSZ
Posty: 477
Rejestracja: 21 mar 2018, o 22:17
Lokalizacja: WARSZAWA,

Re: dyfer

Post autor: PAMONIUSZ »

skoro 2razy wymienione zimmeringi i na nich cieknie to. może być obudowa dyfra. moze jest uderzona, może z uwagi na podnoszenie za dyfer. albo przylgnie zimmeringów nie sa gładkie.
C200 CDI 2008 136km silnik 646 VIN WDD(dwieście cztery) 2071F134790.
adamp.
Posty: 86
Rejestracja: 29 sie 2017, o 23:14
Lokalizacja: Rzeszów

Re: dyfer

Post autor: adamp. »

Może stan oleju jest dużo przelany?
C220 CDI 2009r. sedan
dangel76
Posty: 3
Rejestracja: 10 sty 2019, o 12:47

Re: dyfer

Post autor: dangel76 »

Olej zalany normalnie przez wlew więc nie za dużo, a cieknie nie ze styku simeringu z obudową a po połosi, już sam nie wiem co zrobić, może kupić połosi uzywane i przełożyć.
Czy połosie do benzyny i diesla są takie same? Może ktoś założył inne i dlatego cieknie?
Jakie przełożenie ma dyfer w c200 automat 1.8 184km?
Awatar użytkownika
tedi944
Posty: 123
Rejestracja: 26 maja 2016, o 21:47

Re: dyfer

Post autor: tedi944 »

Odpowietrzenie jest drożne .
Mercedes w204 C180 2007r
WDD2040461A056
maxym01
Posty: 20
Rejestracja: 3 gru 2017, o 23:09

Re: dyfer

Post autor: maxym01 »

A półosie zwymiarowałeś? Moze ktoś przed Tobą wsadził inne moze z w203 i nie trzymają wymiaru
W204 kombi C180 kompressor 156km 2008r
WDD2042461F209731
dangel76
Posty: 3
Rejestracja: 10 sty 2019, o 12:47

Re: dyfer

Post autor: dangel76 »

Witam!
Problem znaleziony, ktoś założył półosie prawdopodobnie od cdi albo po lifcie, w każdym razie mają większą długość frezu od strony dyfra oraz samo miejsce na którym siedzi simering jest przesunięte przez co półoś przesuwa się w dyfrze na prawo i lewo o około 5mm (simering prawdopodobnie uszczelnia na samym rancie a gdy się przesunie nie uszczelnia wcale przez co są wycieki), masakra normalnie.
Pozdrawiam i dzięki za podpowiedzi
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 21 gości