Pompa wtryskowa plus regulator ciśnienia paliwa

Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok

Awatar użytkownika
Diabolum
Posty: 17
Rejestracja: 5 sie 2018, o 11:56

Pompa wtryskowa plus regulator ciśnienia paliwa

Post autor: Diabolum »

Witam serdecznie,
zaczęło się niewinnie od falowania silnika z 2 miesiące temu. Było na tyle delikatne, że praktycznie niewyczuwalne.
Ostatnio jednak efekt nasilił się i samochód przy zimnym silniku potrafił nawet zgasnąć.
Oddałem do zaufanego mechanika. Podpiął aparaturę i okazało się że ciśnienia paliwa nie trzyma wymaganego poziomu (wymagane a rzeczywiste).
W momencie spadku obrotów oczywiście spada ciśnienie rzeczywiste. Rożnicę są dosyć spore i czasem zbliżają się do 200barów.

Wtryskiwacze zostały sprawdzone i działają poprawnie. Regulator ciśnienia paliwa jest nie do sprawdzenia, więc mogę kupić ewentualnie nowy i zobaczy co dalej. Kolejnym elementem po drodze jest pompa wtryskowa.. i tutaj koszt jest już znaczny.

Pytanie drodzy forumowicze mam takie, czy ktoś spotkał się z podobnym efektem falowania silnika u siebie?
Czy ktoś juz regenerował pompę wtryskową? Czy ma to w ogóle sens?
W204 2008r C200 136km (VIN: WDD2042071F193977)
Kristo
Posty: 16
Rejestracja: 3 wrz 2017, o 20:31

Re: Pompa wtryskowa plus regulator ciśnienia paliwa

Post autor: Kristo »

regulator w pompie potrafi się zepsuć ja u siebie wymieniałem bo co jakiś czas potrafił pojawić się błąd zbyt wysokiego ciśnienia i co jakiś czas obroty falowały. Mam najechane 240 tyś . z tego co czytałem na forach zachodnich częsta usterka. Zawór Delphi nie był specjalnie drogi od pół roku spokój.
Awatar użytkownika
Diabolum
Posty: 17
Rejestracja: 5 sie 2018, o 11:56

Re: Pompa wtryskowa plus regulator ciśnienia paliwa

Post autor: Diabolum »

Kupiłem używkę z E klasy za 90zł (regulator plus pompa). Działa jak złoto, falowanie zniknęło - moc powróciła.

Pozdrawiam
W204 2008r C200 136km (VIN: WDD2042071F193977)
diabeelek
Posty: 1799
Rejestracja: 16 maja 2016, o 18:28
Lokalizacja: Słubice

Re: Pompa wtryskowa plus regulator ciśnienia paliwa

Post autor: diabeelek »

Kristo pisze: 29 sie 2019, o 18:27 regulator w pompie potrafi się zepsuć ja u siebie wymieniałem bo co jakiś czas potrafił pojawić się błąd zbyt wysokiego ciśnienia i co jakiś czas obroty falowały. Mam najechane 240 tyś . z tego co czytałem na forach zachodnich częsta usterka. Zawór Delphi nie był specjalnie drogi od pół roku spokój.
Który to jest ten regulator. U mnie też raz na pół roku wyskoczy info o zbyt wysokim ciśnieniu.
WDD2042081F230429
Obrazek
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 29 gości