Problem z płynem - czyżby uszczelka pod głowicą?

Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok

thedestroyer
Posty: 21
Rejestracja: 24 lis 2013, o 20:24
Lokalizacja: Konin

Problem z płynem - czyżby uszczelka pod głowicą?

Post autor: thedestroyer »

Mam pytanie - czy w silniku M271-950 (poj.1,8 184PS) jest normalne, że węże od płynu chłodniczego bardzo szybko od uruchomienia robią się twarde? Mam 2 sprzeczne informacje od różnych mechaników. Jeden twierdzi, że w nowych autach normy euro wymuszają, ze tam duże ciśnienie pojawia się bardzo szybko a drugi, że to nienormalne i uszczelka pod głowicą do wymiany:-(
Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?
Auto ma instalację gazową i mam problemy z ubywającym płynem, który korkiem od zbiorniczka ucieka bo olej jest raczej w porządku.
Dodam, że płynu ubywa ale po nocy jak odkręcę korek od zbiorniczka z płynem (zimnym) to jest w nim ciśnienie takie, że płyn prawie wyrzuca jakby się gotował - co o tym sądzicie??
WDD2042311F952212
Awatar użytkownika
supi
Posty: 436
Rejestracja: 30 gru 2013, o 18:36
Lokalizacja: W-wa

Post autor: supi »

thedestroyer pisze: mam problemy z ubywającym płynem,
to nie jest normalne i jeżeli nigdzie w komorze silnika nie ma jasnych zacieków ( po płynie ) to jest czym się martwić.
thedestroyer pisze:olej jest raczej w porządku.
sprawdziłeś?
Przy takich wątpliwościach powinieneś pojechać do warsztatu zmierzyć kompresję na garkach.
thedestroyer
Posty: 21
Rejestracja: 24 lis 2013, o 20:24
Lokalizacja: Konin

Post autor: thedestroyer »

Rano wymieniłem olej - specjalnie prosiłem mechanika, żeby puścił od dołu. Nic dziwnego z nim nie było, po prostu zużyty olej. Ale płynu sporo znajdowało się na plastikowych osłonach. Wymieniłem też korek od zbiorniczka a potem wyjechałem w trasę - 250 km. Ani razu nie pokazał się komunikat o brakującym płynie co mnie ucieszyło bo ostatnie 2 mies. po kilkunastu km trasy już takowy był. Po kilku godzinach zajrzałem pod maskę i dolałem centymetr płynu. Mam nadzieję, że ostatni raz. Teraz trochę jeszcze pojeździłem i rano zajrzę znów pod maskę.
Jeśli nie będzie trzeba dolać to jest ok?
W niedziele chyba nie znajdę otwartego warsztatu by zmierzyć kompresje :( Chyba, że ktoś zna jakiś najlepiej w Wlkp.
WDD2042311F952212
Awatar użytkownika
supi
Posty: 436
Rejestracja: 30 gru 2013, o 18:36
Lokalizacja: W-wa

Post autor: supi »

Poczekaj, jak nie będzie ubywać i wszystko będzie w normie, to odpuść.
thedestroyer
Posty: 21
Rejestracja: 24 lis 2013, o 20:24
Lokalizacja: Konin

Post autor: thedestroyer »

Oby na korku sprawa się skończyła.
Dzięki Supi.
WDD2042311F952212
TomaszK
Posty: 155
Rejestracja: 16 maja 2010, o 14:22

Post autor: TomaszK »

Jak masz gaz to może być coś nieszczelne przy przewodach parownika gazu.
Gazownik wpioł się w przewody i pewnie tam gdzieś tkwi problem.
w204 c220 pakiet AMG
w203 C180 komperssor EX
Lincoln Premiere 1959r Czarne cacko na specjalne okazje do ślubu i nie tylko:)
Citroen 4c 1929r Piękna unikatowa kareta
Austin Mini 1983r.
Suzuki LJ 80 zabytek sprzedam
thedestroyer
Posty: 21
Rejestracja: 24 lis 2013, o 20:24
Lokalizacja: Konin

Post autor: thedestroyer »

Będę się uwijał z tym problemem koło Wielkanocy. Pracuję w Niemczech. Auto zostało w Pl.
WDD2042311F952212
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości