Silnik. C280 i C300 V6 - Problemy ?

Moderatorzy: miluch, ktos92, perzu126, gigant87, zarys

Awatar użytkownika
korzen
VIP
Posty: 2565
Rejestracja: 28 wrz 2015, o 10:27
Lokalizacja: Bedzin

Re: Silnik. C280 i C300 V6 - Problemy ?

Post autor: korzen » 11 wrz 2017, o 15:26

No wlasnie to mi nie gralo :) 2010 to musi byc poprawiony przeciez.
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
Lewy0189
Posty: 5
Rejestracja: 25 lip 2017, o 18:42

Re: Silnik. C280 i C300 V6 - Problemy ?

Post autor: Lewy0189 » 11 wrz 2017, o 15:39

Może to wynika z przyzwyczajenia. :)
A mógłby ktoś sprawdzić przebieg i jakąś historie auta?
VIN: WDD2040811F469580
ktos92
Administrator
Posty: 2430
Rejestracja: 4 paź 2015, o 13:40
Lokalizacja: Galway

Re: Silnik. C280 i C300 V6 - Problemy ?

Post autor: ktos92 » 11 wrz 2017, o 16:04

Są do tego odpowiednie serwisy. Za pare groszy sprawdzisz co i jak albo podjedź do ASO z właścicielem i podadzą Ci historie gdzie był robiony serwis.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Lewy0189
Posty: 5
Rejestracja: 25 lip 2017, o 18:42

Re: Silnik. C280 i C300 V6 - Problemy ?

Post autor: Lewy0189 » 14 wrz 2017, o 21:39

Wracajac do problemow z rozrzadem, mam pytanie czy w W204 z silnikiem 2.5 v6 204km tez byl taki problem?
Jesli tak to czy auto o VINie WDDGF85X49F272729, ma ten feler czy juz jest poprawiony.
Z gory dzieki. Ciezko znalezc dobre auto....
ktos92
Administrator
Posty: 2430
Rejestracja: 4 paź 2015, o 13:40
Lokalizacja: Galway

Re: Silnik. C280 i C300 V6 - Problemy ?

Post autor: ktos92 » 15 wrz 2017, o 09:31

Poprawiony ;-)
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
gregor_sv
Posty: 3
Rejestracja: 23 lip 2018, o 01:27

Re: Silnik. C280 i C300 V6 - Problemy ?

Post autor: gregor_sv » 23 lip 2018, o 01:30

Witam,

sprawdziłem po VINie nr silnika i mam taki:

272947 30 703103

z tego co wyczytałem silnik ok, ale fazatory są wadliwe? Nie wiem czy dobrze rozumiem lub czytam. Poprawcie jeśli się mylę. Jeśli fazatory są złe, to co to wówczas oznacza. Jakoś można to sprawdzić, jakieś procedury?

Dzięki wielkie.
w204 c280
gregor_sv
Posty: 3
Rejestracja: 23 lip 2018, o 01:27

Re: Silnik. C280 i C300 V6 - Problemy ?

Post autor: gregor_sv » 7 sie 2018, o 22:09

Nic a nic? jakby były zużyte jakieś koła czy coś, czy ktoś już rozwiązał sprawę taniej niż aso? Jak to wygląda? Może jest ktoś polecany z forum?
w204 c280
era_gsm
Posty: 1
Rejestracja: 28 lis 2018, o 10:31

Re: Silnik. C280 i C300 V6 - Problemy ?

Post autor: era_gsm » 28 lis 2018, o 10:34

Witam
a ten nr.272940 30 553298

jest wolny od wad?
siwix
Posty: 78
Rejestracja: 27 cze 2016, o 12:50
Lokalizacja: ZSD

Re: Silnik. C280 i C300 V6 - Problemy ?

Post autor: siwix » 29 lis 2018, o 10:19

W W204 silnik M272 z wadliwym wałkiem to rzadkość bo te były produkowane do mniej więcej połowy 2006 roku.
Mimo wszystko należałoby sprawdzić przed zakupem.
luk.k pisze:
7 lut 2017, o 18:56
Serwis o tym nic nie wie bo do 600 000 - 800 000 km klientom nic sie nie działo, później auto serwisowane u "żyda" z cofniętym przebiegiem do 160 000 - 220 000km. Wtedy zaczynają się problemy o czym serwis nie wie bo skąd ma wiedzieć jak w serwisie same nowe W205 z małymi przebiegami ( na gwarancji )
To co napisałeś to akurat kompletna bzdura. Widać nie masz w ogóle pojęcia o tym silniku.
Chyba żadnemu silnikowi z puli wadliwych nie udało się dobić do 250.000, większość wałków wytrzymywała z reguły 150 do 200 tysięcy.
Do tego silnik miał problem z wariatorami faz rozrządu oraz kolektorem dolotowym a dokładnie z klapami, do tego kilka drobiazgów.
Oprócz tych kilku wad silnik jest naprawdę trwały.
Wciąż tutaj http://www.w203.pl/
victordeleco2
Posty: 67
Rejestracja: 23 maja 2018, o 21:56
Lokalizacja: Lubelskie

Re: Silnik. C280 i C300 V6 - Problemy ?

Post autor: victordeleco2 » 6 gru 2018, o 12:55

siwix pisze:
29 lis 2018, o 10:19
W W204 silnik M272 z wadliwym wałkiem to rzadkość bo te były produkowane do mniej więcej połowy 2006 roku.
Mimo wszystko należałoby sprawdzić przed zakupem.
luk.k pisze:
7 lut 2017, o 18:56
Serwis o tym nic nie wie bo do 600 000 - 800 000 km klientom nic sie nie działo, później auto serwisowane u "żyda" z cofniętym przebiegiem do 160 000 - 220 000km. Wtedy zaczynają się problemy o czym serwis nie wie bo skąd ma wiedzieć jak w serwisie same nowe W205 z małymi przebiegami ( na gwarancji )
To co napisałeś to akurat kompletna bzdura. Widać nie masz w ogóle pojęcia o tym silniku.
Chyba żadnemu silnikowi z puli wadliwych nie udało się dobić do 250.000, większość wałków wytrzymywała z reguły 150 do 200 tysięcy.
Do tego silnik miał problem z wariatorami faz rozrządu oraz kolektorem dolotowym a dokładnie z klapami, do tego kilka drobiazgów.
Oprócz tych kilku wad silnik jest naprawdę trwały.
Ale od 2008 to już praktycznie w ciemno można było strzelać, że poprawiony.
:shock:
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości