Start-stop,a turbina w silniku 1,8 CGI
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
Start-stop,a turbina w silniku 1,8 CGI
Mam małe pytanko odnośnie systemu start-stop,a eksploatacją turbiny w silniku 1,8 CGI.Po przejechaniu ponad 100 km w stylu "dynamicznym" silnik gaśnie na światłach,nie wiem czy jest to wskazane biorąc pod uwagę chłodzenie tyrbiny.
180 CGI WDD2040491A473284
Ojciec ma W212 1.8 CGI 186 KM i tam jak sie go mocno pocisnie to kontrolka od systemu star stop przestaje swieci i pojawia sie po kilku kilometrach spokojnen jazdy. Wiec wydaje mi sie ze konstruktorzy mercedes to juz jakos obliczyli zeby nie szkodzic turbinie, widocznie wcale sie tak u ciebie nie grzeje, albo Twoj styl "dynamiczny" jest tylko subiektywnym odczuciem.
- noc
- Ekspert
- Posty: 1671
- Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
- Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.
Podjedź na SD coś nie jest tak.Pierwszym stopniem ochrony turbiny jest jej wyłączenie, silnik nie ma mocy, ale nie gaśnie.Zgaszony silnik przy przegrzanej turbinie, to już po turbinie.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości