Witam.dwa tygodnie temu kupilem Mercedesa W204 2013rok, 1.6T benzyna tiptronic z uszkodzonym silnikiem.silnik musialem wymienic, po zalozeniu nowego silnika wszystko bylo dobrze,uklad chlodzenia zostal odpowietrzony, nastepnie zwiekszylem jego obroty wtedy zaczol sie dusic i zgasl.przy ponownej probie uruchomienia silnika nie chcial odpalic.probowalem jeszcze 3 razy i wkoncu odpalil. po chwili zaczelo cos stukac w silniku (metaliczny dzwiek) wiec go wygasilem i podlaczylem komputer i pokazal bledy:
P0300- wykryte nieregularne wypadajace zaplonow
P0304- zaplon cylindra 4 -wypadanie zaplonow
P0302- zaplon cylindra 2 -wypadanie zaplonow
P0001- regulator cisnienia paliwa -przerwa w obwodzie
P0003- regulator cisnienia paliwa -sygnal za niski
wymienilem:
-pompe cisnieniowa paliwa przy glowicy
-listwe wysokiego cisnienia paliwa
-wszystkie cewki
-swiece
silnik po wymianie zachowuje sie tak samo czyli stuka cos ,moze juz nie tak czesto jak przed wymiana ale stuka.wykrecilem swiece 4 i 2 cylinder jest zalany benzyna az kapie ze swiec.
moze wie ktos jaka moze byc przyczyna tej awari?
Z gory dziekuje;)
stuki w silniku 1.6T
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 12 gości