Szarpanie przy nagłym przyśpieszeniu oraz stukot
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
Re: Szarpanie przy nagłym przyśpieszeniu oraz stukot
no jaja ... Powoli już sie zniechęcam do tego wszystkiego... SZOK..
Re: Szarpanie przy nagłym przyśpieszeniu oraz stukot
Słuchja, wszystko jest do ogarnięcia ale potrzebujesz po prostu kogoś kumatego w tej marce co rzuci na to okiem i sprawdzi to jak należy Pierwszy raz słysze o diagnozie typu - pęknięta głowica w M271
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Re: Szarpanie przy nagłym przyśpieszeniu oraz stukot
To kogoś kumatego polecasz ?? Ten serwis który wspomniałeś ?
Edit: Jak tak mówisz to 433zł poszło psu w d... nigdy kuźwa więcej tego Sraso...
Wole jechać 150km w jedną strone kto mi to zrobi kompetentnie niż te tumany tam.. i jeszcze znając życie 2x taniej.. Ostatni kuźwa raz.
Człowiek jedzie do patałachów z myślą, tam najlepiej sie znają.. A taki ch...
Edit: Jak tak mówisz to 433zł poszło psu w d... nigdy kuźwa więcej tego Sraso...
Wole jechać 150km w jedną strone kto mi to zrobi kompetentnie niż te tumany tam.. i jeszcze znając życie 2x taniej.. Ostatni kuźwa raz.
Człowiek jedzie do patałachów z myślą, tam najlepiej sie znają.. A taki ch...
Ostatnio zmieniony 23 sie 2018, o 11:22 przez kamcio100, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Szarpanie przy nagłym przyśpieszeniu oraz stukot
Tak- jest to warsztat jednego z forumowiczów nie tylko tego forum ale wielu for związanych z Mercedesem. Zadzwoń, opisz w czym masz problem - wspomnij, że jesteś użytkownikiem forum.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Re: Szarpanie przy nagłym przyśpieszeniu oraz stukot
160km w jedną strone.
Narazie poczekam do soboty i do rozebrania cewki
Narazie poczekam do soboty i do rozebrania cewki
Re: Szarpanie przy nagłym przyśpieszeniu oraz stukot
To nie wiedziaem, że tak daleko, napisałeś, że może być Warszawa Może inni coś polecą, w PL za bardzo nie znam dobrych warsztatów
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
-
- Posty: 230
- Rejestracja: 18 mar 2017, o 21:50
- Lokalizacja: Lubuskie
Re: Szarpanie przy nagłym przyśpieszeniu oraz stukot
Cewka nie daje błędu, no chyba że pieprzniesz kickdowna i i na bezczelnego przytrzymasz gaz aż autem będzie trzęsło, to wtedy wyskoczy zanik zapłonu lub wypadanie zapłonu, ale żeby chek wyskoczył trzeba się naprawdę postarać.Teraz ją wytarli wyczyścili itd... to może być jakiś czas spokój, objawy mogą wracac jak będzie wilgoc na dworze, lub właśnie przy kickdown najlepiej wymienić cewkę i mieć spokój.
W204 C 180 CGI Avangarde 2010 r.
Re: Szarpanie przy nagłym przyśpieszeniu oraz stukot
@ktos92
Nie przyjeżdżasz przypadkiem do PL ? hehe
Napoje, wyżywie, hotel zagwarantuje hehe
Nie przyjeżdżasz przypadkiem do PL ? hehe
Napoje, wyżywie, hotel zagwarantuje hehe
Re: Szarpanie przy nagłym przyśpieszeniu oraz stukot
O czym mówisz. Jak cewka nie daje błędu Błędy jakie będziesz miał to miss fire cewke dość łatwo się diagnozuje, na SD jest sporo testów które można wykonać łącznie właśnie z liczeniem wypadnaia zapłonów, co może wskazać na cewke lub świece np. Miałem jechać do PL na wakacje, wycieczke sobie zrobić ale plany się pokrzyżował troche zmieniłem prace, planuje tworzyć też coś swojego i tak mi jakoś czas uciekł w tym roku.Piotrek_pl pisze: ↑23 sie 2018, o 11:38 Cewka nie daje błędu, no chyba że pieprzniesz kickdowna i i na bezczelnego przytrzymasz gaz aż autem będzie trzęsło, to wtedy wyskoczy zanik zapłonu lub wypadanie zapłonu, ale żeby chek wyskoczył trzeba się naprawdę postarać.Teraz ją wytarli wyczyścili itd... to może być jakiś czas spokój, objawy mogą wracac jak będzie wilgoc na dworze, lub właśnie przy kickdown najlepiej wymienić cewkę i mieć spokój.
Ja SD ucze Cię non stop a troche się tym już bawie i wiem jakie rzeczy potrafi Nie twierdze, że jestem starym wyjadaczem ale co nie co wiem
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
-
- Posty: 230
- Rejestracja: 18 mar 2017, o 21:50
- Lokalizacja: Lubuskie
Re: Szarpanie przy nagłym przyśpieszeniu oraz stukot
do Noc-a jedz :) do Wa-wy nie masz daleko memberlist.php?mode=viewprofile&u=4
W204 C 180 CGI Avangarde 2010 r.
Re: Szarpanie przy nagłym przyśpieszeniu oraz stukot
To samo napisałem właśnie podejrzewam, że szybko by tam postawili diagnoze. W takiej sytuacji ciężko coś doradzić online jest sporo rzeczy które faktycznie mogą być walnięte. Trzeba to obejrzeć
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
-
- Posty: 230
- Rejestracja: 18 mar 2017, o 21:50
- Lokalizacja: Lubuskie
Re: Szarpanie przy nagłym przyśpieszeniu oraz stukot
Pokaz mi warsztat w PL który Ci zdiagnozuje cewkę...żartujesz... myślisz że komuś chce się sprawdzać?? wymieniają świece, a pozniej ew przekładają cewki i widzą... taka jest realność w Polsce.ktos92 pisze: ↑23 sie 2018, o 11:50O czym mówisz. Jak cewka nie daje błędu Błędy jakie będziesz miał to miss fire cewke dość łatwo się diagnozuje, na SD jest sporo testów które można wykonać łącznie właśnie z liczeniem wypadnaia zapłonów, co może wskazać na cewke lub świece np. Miałem jechać do PL na wakacje, wycieczke sobie zrobić ale plany się pokrzyżował troche zmieniłem prace, planuje tworzyć też coś swojego i tak mi jakoś czas uciekł w tym roku.Piotrek_pl pisze: ↑23 sie 2018, o 11:38 Cewka nie daje błędu, no chyba że pieprzniesz kickdowna i i na bezczelnego przytrzymasz gaz aż autem będzie trzęsło, to wtedy wyskoczy zanik zapłonu lub wypadanie zapłonu, ale żeby chek wyskoczył trzeba się naprawdę postarać.Teraz ją wytarli wyczyścili itd... to może być jakiś czas spokój, objawy mogą wracac jak będzie wilgoc na dworze, lub właśnie przy kickdown najlepiej wymienić cewkę i mieć spokój.
Ja SD ucze Cię non stop a troche się tym już bawie i wiem jakie rzeczy potrafi Nie twierdze, że jestem starym wyjadaczem ale co nie co wiem
W204 C 180 CGI Avangarde 2010 r.
Re: Szarpanie przy nagłym przyśpieszeniu oraz stukot
Myślałem też o wymianie świec, bo nie wiem czy były wymienione po tych 140tyś KM, albo faktycznie zamienić cewkę 2 z 1 ? No nie wiem..
Ale tak jak mówie, narazie pod żadnym względem nic złego nie ma. Samochód pod każdym względem jeździ dobrze, jak docisne od razu jak uruchomie, kickdown na trasie też bez problemu. Po prostu po tym wytarciu i wyczyszczeniu wszystko ustało i jest ideał... Zobaczymy do jakiego czasu..
Ale tak jak mówie, narazie pod żadnym względem nic złego nie ma. Samochód pod każdym względem jeździ dobrze, jak docisne od razu jak uruchomie, kickdown na trasie też bez problemu. Po prostu po tym wytarciu i wyczyszczeniu wszystko ustało i jest ideał... Zobaczymy do jakiego czasu..
-
- Posty: 230
- Rejestracja: 18 mar 2017, o 21:50
- Lokalizacja: Lubuskie
Re: Szarpanie przy nagłym przyśpieszeniu oraz stukot
Co ci da zamiana? jak zapaliłby się chcek znowu musiałbyś pod tester podjechać i sprawdzić który cylinder. Zobacz tak jak mówiłeś cewkę w sobotę a jak będziesz miał znowu objawy, wymień cewkę i zobacz wtedy.Chyba najprostsza i najtańsza metoda...kamcio100 pisze: ↑23 sie 2018, o 12:05 Myślałem też o wymianie świec, bo nie wiem czy były wymienione po tych 140tyś KM, albo faktycznie zamienić cewkę 2 z 1 ? No nie wiem..
Ale tak jak mówie, narazie pod żadnym względem nic złego nie ma. Samochód pod każdym względem jeździ dobrze, jak docisne od razu jak uruchomie, kickdown na trasie też bez problemu. Po prostu po tym wytarciu i wyczyszczeniu wszystko ustało i jest ideał... Zobaczymy do jakiego czasu..
W204 C 180 CGI Avangarde 2010 r.
Re: Szarpanie przy nagłym przyśpieszeniu oraz stukot
Chyba najtańszą opcją wg mnie będzie podjechać do jakiegoś dobrego warsztatu, nawet w W-wa
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości