Tryb awaryjny stojąc w korku i po postoju
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
Czujnik ciśnienia spalin B60 i tryb awaryjny
On nie stwierdził ze przewody są zapchane. Sugerował, że warto to sprawdzić, bo czujnik już był wymieniony i nic to nie pomogło.
Ostatnio zmieniony 28 sie 2019, o 14:53 przez zulafan, łącznie zmieniany 1 raz.
C220 CDI Coupe W204
VIN: WDD2043021F843566
VIN: WDD2043021F843566
Re: Tryb awaryjny stojąc w korku i po postoju
Czujnik polecam wymienic na OE lub Boscha nic innego, założeniu wykonać procedurę adaptacji DPF jeśli problem bedzie występował nadal to update softu w ECU do najnowszej wersji u mnie te czynnoścu rozwiązały błedy i CE. A jakie masz kody błędów wogole pod SD ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Tryb awaryjny stojąc w korku i po postoju
Czujnik wstawiłem Bosha i po założeniu wykonana była procedura adaptacji.
Kodów błędów niestety nie pamiętam. Wskazywały na wartości poza zakresem dla czujnika ciśnienia spalin
Kodów błędów niestety nie pamiętam. Wskazywały na wartości poza zakresem dla czujnika ciśnienia spalin
C220 CDI Coupe W204
VIN: WDD2043021F843566
VIN: WDD2043021F843566
Czujnik ciśnienia spalin B60 i tryb awaryjny
Mój problem niestety nadal występuje.
Do tej pory wyczyściłem DPF i nic to nie dało.
Okazało się jednak, że sprawa doroczny nie czujnika różnicowego ciśnienia spalin a czujnika spalin B60, który wchodzi bezpośrednio w kolektor wydechowy. To on wskazuje zbyt duże wartości. Te odskoki są niewielkie i chwilowe. Wymieniłem czujnik na nowy, oryginalny i dalej wskazuje dokładnie to samo, czyli problem jest gdzieś głębiej.
Macie jakiej pomysły ? Nie mam już na to siły. Tryb awaryjny nadal się włącza zupełnie spontanicznie. Najczęściej wtedy kiedy przejadę kawałek, zgaszę auto na chwile i po chwili jadę dalej.
Do tej pory wyczyściłem DPF i nic to nie dało.
Okazało się jednak, że sprawa doroczny nie czujnika różnicowego ciśnienia spalin a czujnika spalin B60, który wchodzi bezpośrednio w kolektor wydechowy. To on wskazuje zbyt duże wartości. Te odskoki są niewielkie i chwilowe. Wymieniłem czujnik na nowy, oryginalny i dalej wskazuje dokładnie to samo, czyli problem jest gdzieś głębiej.
Macie jakiej pomysły ? Nie mam już na to siły. Tryb awaryjny nadal się włącza zupełnie spontanicznie. Najczęściej wtedy kiedy przejadę kawałek, zgaszę auto na chwile i po chwili jadę dalej.
C220 CDI Coupe W204
VIN: WDD2043021F843566
VIN: WDD2043021F843566
Re: Tryb awaryjny stojąc w korku i po postoju
Czyli wymieniłeś juz dwa czujniki na nowe Boscha ten co wchodzi do DPF ( różnicowy ) i ORI ten co wchodzi do kolektora ? Odczytaj kody błędów i podaj tutaj obecnych zapisanych błędów ! Przeprowac test dzialania obydwóch czujników na SD w trybie live data i tez zeob zdjęcia jakie wskazują wartości i podeślij
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Tryb awaryjny stojąc w korku i po postoju
Nie mam obecnie dostępu do SD, ale wcześniej jak robiłem pomiary to wyniki były identyczne na SD jak i Boshu.
Bosh pokazuje kod błędu P047128 - czujnik ciśnienia spalin B60 - wartości poza zakresem
Wartości dla różnicowego są w normie, a dla B60 czyli tego w kolektorze wartości cały czas skaczą. Chwile są w normie, chwile nie, ale odstępstwa są bardzo małe
Bosh pokazuje kod błędu P047128 - czujnik ciśnienia spalin B60 - wartości poza zakresem
Wartości dla różnicowego są w normie, a dla B60 czyli tego w kolektorze wartości cały czas skaczą. Chwile są w normie, chwile nie, ale odstępstwa są bardzo małe
C220 CDI Coupe W204
VIN: WDD2043021F843566
VIN: WDD2043021F843566
Re: Tryb awaryjny stojąc w korku i po postoju
Skad jestes ? Poszukaj kogos ogarnietego z SD
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Tryb awaryjny stojąc w korku i po postoju
Jestem z Poznania. Znalazłem jednego gościa, ale nie powiedział mi zupełnie nic więcej, a zapłaciłem mu kupę kasy.
Ten do którego jeżdżę zwykle ma SD, ale powiedział mi, że ten jego Bosh radzi sobie identycznie z mercedesami i od tego czasu nie używa już SD i faktycznie ma dostęp do wszystkich parametrów. Naprawiał mi już wiele aut i naprawdę jest dobry, ale tym razem rozkłada ręce jak wszyscy.
Byłem już u 5 elektroników z tym problemem i żaden nic nie potrafi mi powiedzieć. Bez sensu sugerowali mi płukanie DPF na które wydałem kupę kasy i nic nie dało
Ten do którego jeżdżę zwykle ma SD, ale powiedział mi, że ten jego Bosh radzi sobie identycznie z mercedesami i od tego czasu nie używa już SD i faktycznie ma dostęp do wszystkich parametrów. Naprawiał mi już wiele aut i naprawdę jest dobry, ale tym razem rozkłada ręce jak wszyscy.
Byłem już u 5 elektroników z tym problemem i żaden nic nie potrafi mi powiedzieć. Bez sensu sugerowali mi płukanie DPF na które wydałem kupę kasy i nic nie dało
C220 CDI Coupe W204
VIN: WDD2043021F843566
VIN: WDD2043021F843566
Re: Tryb awaryjny stojąc w korku i po postoju
Musisz podpiąć pod SD - trzeba zczytać wszystkie parametry live data, wykonać testy i zobaczyć co się dzieje. Problem może leżeć np w samej wiązce czujnika. Pierwszy lepszy emchanik tego nie zrobi. Może być pierdoła, możę być turbo i mase innych rzeczy.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Re: Tryb awaryjny stojąc w korku i po postoju
OK. Pojadę w takim razie do tego mechanika z SD, ale on z pewnością nie będzie wiedział o co chodzi. Czy możecie mi wytłumaczyć co mam dokładnie sprawdzić i czemu zrobić zdjęcia?
C220 CDI Coupe W204
VIN: WDD2043021F843566
VIN: WDD2043021F843566
Re: Tryb awaryjny stojąc w korku i po postoju
Podgląd wartości live z silnika :), DPF :)
Na miejscu mechanika sprawdziłbym wiązke która idzie do tego silnika.
Na miejscu mechanika sprawdziłbym wiązke która idzie do tego silnika.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Re: Tryb awaryjny stojąc w korku i po postoju
Wejdź na fejsie na grupę Star Diagnosis Polska i w przypiętych postach masz listę pierwszego kontaktu. Z Poznania to miałem kontakt z Michał Angielczyk i rozwiązał mój problem.
W 204 C200 CDI 2011 r. (lift) VIN: WDD2040011A551445
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości