USZCZELKA POD GŁOWICA

Moderatorzy: perzu126, gigant87, miluch, ktos92, zarys

Dawid33
Posty: 24
Rejestracja: 15 sie 2018, o 01:36

USZCZELKA POD GŁOWICA

Post autor: Dawid33 » 21 wrz 2018, o 18:45

Witam koledzy,

Niestety tak jak w tytule przytrafiło mi się coś nie fajnego..:( płyn zaczyna mi uciekać co jakiś tydzień muszę dolewać, nie ma wycieków czy to może być Uszczelka pod głowica? Byłem dzis u mechanika mówił żebym zrobił test z czym papierkiem czy zabarwi czy nie..
jestem bardzo zezstesowany bo boje się ze to będzie uszczelka..
Koledzy czy w razie konieczności powie mi ktoś ile taka naprawa by kosztowała, cały „remont”
Pozdrawiam was
Awatar użytkownika
esener303
Posty: 667
Rejestracja: 26 lis 2015, o 19:31
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

USZCZELKA POD GŁOWICA

Post autor: esener303 » 22 wrz 2018, o 09:29

Silnik benzyna czy diesel ? Jak diesel to sprawdz okolice egr czy nie ucieka plyn tam czy nie ma jakis zapocen lub nieszczelności ...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W169 A150 Classic 2005 r.
W203 C200 CDI Elegance 2004 r.
S204 C220 CDI AT Avangarde 2009 r. WDD2042021F397787
R170 SLK230 Kompressor 1999 r.

Obrazek
ktos92
Administrator
Posty: 2392
Rejestracja: 4 paź 2015, o 13:40
Lokalizacja: Galway

Re: USZCZELKA POD GŁOWICA

Post autor: ktos92 » 24 wrz 2018, o 12:50

Może byś Nas oświecił czym jeździsz? esener303 ja stawiam, że jest to ropniak typu OM651 :-D
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Dawid33
Posty: 24
Rejestracja: 15 sie 2018, o 01:36

Re: USZCZELKA POD GŁOWICA

Post autor: Dawid33 » 24 wrz 2018, o 23:57

wybaczcie koledzy. zapomnialem dopisac tak diesel 2.2, bylem dzis na sprawdzeniu uszczelki i na szczescie wszystko dobrze... okazało sie że pompa wody juz nie domaga i pasek klinowy do wymiany z rolkami :)
pozdrawiam..
ktos92
Administrator
Posty: 2392
Rejestracja: 4 paź 2015, o 13:40
Lokalizacja: Galway

Re: USZCZELKA POD GŁOWICA

Post autor: ktos92 » 25 wrz 2018, o 09:08

Dobrze by było jakbyś uzupełnij stopke w profilu użytkownika o dokładny model jakim jeździsz - najlepiej nr VIN.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Awatar użytkownika
esener303
Posty: 667
Rejestracja: 26 lis 2015, o 19:31
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: USZCZELKA POD GŁOWICA

Post autor: esener303 » 30 wrz 2018, o 08:38

Dawid33 pisze:wybaczcie koledzy. zapomnialem dopisac tak diesel 2.2, bylem dzis na sprawdzeniu uszczelki i na szczescie wszystko dobrze... okazało sie że pompa wody juz nie domaga i pasek klinowy do wymiany z rolkami :)
pozdrawiam..

Przywitaj sie w odpowiednim dziale podaj vin do stopki pozdrawiam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W169 A150 Classic 2005 r.
W203 C200 CDI Elegance 2004 r.
S204 C220 CDI AT Avangarde 2009 r. WDD2042021F397787
R170 SLK230 Kompressor 1999 r.

Obrazek
Awatar użytkownika
esener303
Posty: 667
Rejestracja: 26 lis 2015, o 19:31
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: USZCZELKA POD GŁOWICA

Post autor: esener303 » 12 paź 2018, o 09:16

Dama dziś dostała nowy rozrząd (łańcuch + napinacz), nowy olej silnika + filtr, płyn hamulcowy i płyn chłodniczy i tutaj zonk.
Otrzymałem odpowiedź i lekcje zarazem dlaczego mój płyn chłodniczy był dziwnego koloru i czasem jakby się pienił. Test na CO2 wyszedł pozytywnie i mechanik twierdzi ze uszczelka pod głowica. Przelatałem ponad 40 K km i nawet mi sie silnik nie zagrzał a ubyło może 200 ml płynu nie wiem co mam myśleć.

podobno ten typ tak ma "om651" :roll:
W169 A150 Classic 2005 r.
W203 C200 CDI Elegance 2004 r.
S204 C220 CDI AT Avangarde 2009 r. WDD2042021F397787
R170 SLK230 Kompressor 1999 r.

Obrazek
Awatar użytkownika
esener303
Posty: 667
Rejestracja: 26 lis 2015, o 19:31
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: USZCZELKA POD GŁOWICA

Post autor: esener303 » 16 paź 2018, o 18:05

chyba jednak uszczelka bo dziś miałem spadek mocy przy zmianę biegu 1/2 lub 2/3 nie jestem pewien i silnik gorący jak cholera mimo że temp pokazuje w normie no ale najbardziej zmartwiły mnie węże twarde jak cholera od chłodnicy do silnika. No i po ponownym odpaleniu Check Engine :roll:
W169 A150 Classic 2005 r.
W203 C200 CDI Elegance 2004 r.
S204 C220 CDI AT Avangarde 2009 r. WDD2042021F397787
R170 SLK230 Kompressor 1999 r.

Obrazek
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 3 gości