Drodzy użytkownicy auto w "śmiesznych pieniądzach" jak ktoś napisał przy ocenie okazało się być warte nie więcej... Kilka spraw wyszło przy kompleksowym sprawdzeniu. Trochę osprzętu do wymiany, wycieki oleju, pozrywane gumy w wózkach zawieszenia itd...
Zakładam post w trzech sprawach:
Pierwsza to jak montowany jest uszczelniacz w miejscu zaznaczonym na czerwono (mam tam wyciek oleju z reduktora). Czy trzeba rozbierać reduktor, bo ejst on montowany od środka czy jak to jest.
Sprawa druga... podczas awarii przegubu półosi lewej z przodu rozsypało się łożysko uszkadzając miskę olejową, w której jest osadzone. Mianowicie osadzenie łożyska jest wytarte, łożysko ma luz około 0,5 - 1mm. Jak sobie z tym poradzić? Nowa micha, czy frezowanie CNC i tuleja jakaś...
Trzecia czy olej w turbo to normalna rzecz? Komputer nie pokazywał błędów przed rozebraniem silnika, auto nie "smoliło"...
Postanowiłem wyporządzić to auto, aczkolwiek po tym wszystkim co jest do zrobienia muszę zwracać uwagę na budżet. Zrobił się już na prawdę spory koszt napraw...
Proszę o szybkie odpowiedzi.
Uszczelniacz wału przedniego napędu przy reduktorze
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości