W204 V6 C300 USA AUTOMAT 6 GEAR
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
W204 V6 C300 USA AUTOMAT 6 GEAR
Zdarzyło mi się już kilka razy, że po odpaleniu samochód nie reaguje na pedał gazu.
Dziwnym wydaje mi się też że po wciśnięciu pedału gazu na max samochód zaczyna przyśpieszać po ok 1,5 sek. Wcześniej jest jakby dziura.
Na wolnych obrotach auto ma ok 500-600 obr/min nie wiem czy prawidłowo.
Proszę o pomoc
Dziwnym wydaje mi się też że po wciśnięciu pedału gazu na max samochód zaczyna przyśpieszać po ok 1,5 sek. Wcześniej jest jakby dziura.
Na wolnych obrotach auto ma ok 500-600 obr/min nie wiem czy prawidłowo.
Proszę o pomoc
Nie wiem co to może być ale jeśli to przepływomierz to odłącz go i pojeździj zobaczysz czy problem będzie czy zniknie.
w204 c220 pakiet AMG
w203 C180 komperssor EX
Lincoln Premiere 1959r Czarne cacko na specjalne okazje do ślubu i nie tylko:)
Citroen 4c 1929r Piękna unikatowa kareta
Austin Mini 1983r.
Suzuki LJ 80 zabytek sprzedam
w203 C180 komperssor EX
Lincoln Premiere 1959r Czarne cacko na specjalne okazje do ślubu i nie tylko:)
Citroen 4c 1929r Piękna unikatowa kareta
Austin Mini 1983r.
Suzuki LJ 80 zabytek sprzedam
TomaszK, jak go mam odłączyć ? Nie bardzo wiem jak mam to zrobić. Dodatkowo zauważyłem, że samochód pali jak smok. Komputer pokazuje ok 20l/100km.
Dziś miałem podobną sytuację. Odpalam auto a obroty zaczynają skakać od 500 do 2000 obr. Wyłączyłem go i włączyłem z powrotem i było ok. Pojechałem do sklepu i w drodze powrotnej gdy wsiadłem do auta odpaliłem go - wszystko ok. Włożyłem mu R wciskam gaz i auto stoi obroty też nie rosną. Nie reaguje na pedal gazu. Wyłączałem go i włączałem 3-4 razy aż załapał i zaczął reagować na gaz.
Zaczynam się martwić. Kupiłem go 2 tyg. temu i mam wrażenie że się wpierdoliłem w jakiś kanał :(.
[ Dodano: 2012-03-11, 18:48 ]
Poza tym jak odłączę przepływomierz to samochód będzie w ogóle jeździł i odpalał ?
Dziś miałem podobną sytuację. Odpalam auto a obroty zaczynają skakać od 500 do 2000 obr. Wyłączyłem go i włączyłem z powrotem i było ok. Pojechałem do sklepu i w drodze powrotnej gdy wsiadłem do auta odpaliłem go - wszystko ok. Włożyłem mu R wciskam gaz i auto stoi obroty też nie rosną. Nie reaguje na pedal gazu. Wyłączałem go i włączałem 3-4 razy aż załapał i zaczął reagować na gaz.
Zaczynam się martwić. Kupiłem go 2 tyg. temu i mam wrażenie że się wpierdoliłem w jakiś kanał :(.
[ Dodano: 2012-03-11, 18:48 ]
Poza tym jak odłączę przepływomierz to samochód będzie w ogóle jeździł i odpalał ?
Po odłączeniu przepływek , silnik wejdzie w tryb awaryjny i jazda jest możliwa.
Najpewniej jeśli auto jest z USA było rozbite.
Podejrzewam ,że jakaś kostka rozpięta ,coś zostało żle złożone - to najkorzystniejsze wersje .
Popięcie pod komp. diagnostyczny ,kody usterek i wszysko jasne .
Obroty wolne mają być jak notujesz.
Najpewniej jeśli auto jest z USA było rozbite.
Podejrzewam ,że jakaś kostka rozpięta ,coś zostało żle złożone - to najkorzystniejsze wersje .
Popięcie pod komp. diagnostyczny ,kody usterek i wszysko jasne .
Obroty wolne mają być jak notujesz.
Sprawa okazała się banalna. Pokrywa silnika ta plastikowa która zawiera filtry powietrza była źle dociśnięta do przepływomierza. Ten łapał lewe powietrze i stąd te komedie. Dociśnięcie pokrywy usunęło problem :). Całe szczęście nie pojechałem do ASO tylko do znajomego mechanika który przypadkiem zauważył problem :) Parę stów w kieszeni.TomaszK, strzał w 10.
A tak przy okazji. Byłem dziś w ASO z pytaniem czy da się przeprogramować komputer ten w zegarach aby temperaturę pokazywał w C a nie w F oraz radio bo nie łapie parzystych częstotliwości np. 2,4,6,8 . Powiedzieli mi że to nie możliwe. Jakoś nie chce mi się w to wierzyć. Ktoś z was to robił już ? Czy naprawdę takie przeprogramowanie jest nie możliwe ?
A tak przy okazji. Byłem dziś w ASO z pytaniem czy da się przeprogramować komputer ten w zegarach aby temperaturę pokazywał w C a nie w F oraz radio bo nie łapie parzystych częstotliwości np. 2,4,6,8 . Powiedzieli mi że to nie możliwe. Jakoś nie chce mi się w to wierzyć. Ktoś z was to robił już ? Czy naprawdę takie przeprogramowanie jest nie możliwe ?
-
- Posty: 617
- Rejestracja: 8 lis 2011, o 21:11
- Lokalizacja: Olesno
jest na forum temat ;) viewtopic.php?t=163
s202 esprit 220cdi
w203 avantgarde 220cdi - sprzedany
w204 elegance 220cdi - sprzedany :(
W205 220cdi AMG Interior & exterior
w203 avantgarde 220cdi - sprzedany
w204 elegance 220cdi - sprzedany :(
W205 220cdi AMG Interior & exterior
-
- Posty: 617
- Rejestracja: 8 lis 2011, o 21:11
- Lokalizacja: Olesno
1. nie potrzebujesz navi aby wejsc w enginering mode
2. przejrzyj jeszcze raz ten temat bo tam jest wszystko
3. nie pamietam teraz ale sluchawka+ok na kierownicy tam gdzie wchodzisz np w opcje wylaczania esp- czy aby tam tego nie ma bo ostatnio w ten sposob kasowalem inspekcje oraz sprawdzalem napiecie akumulatora- mozliwe ze tam znajdziesz ta opcje
nie ma to jak w203/w211 bez zadnego ukrytego menu mozna bylo zmieniac mile na kilometry, C na F ;)
2. przejrzyj jeszcze raz ten temat bo tam jest wszystko
3. nie pamietam teraz ale sluchawka+ok na kierownicy tam gdzie wchodzisz np w opcje wylaczania esp- czy aby tam tego nie ma bo ostatnio w ten sposob kasowalem inspekcje oraz sprawdzalem napiecie akumulatora- mozliwe ze tam znajdziesz ta opcje
nie ma to jak w203/w211 bez zadnego ukrytego menu mozna bylo zmieniac mile na kilometry, C na F ;)
s202 esprit 220cdi
w203 avantgarde 220cdi - sprzedany
w204 elegance 220cdi - sprzedany :(
W205 220cdi AMG Interior & exterior
w203 avantgarde 220cdi - sprzedany
w204 elegance 220cdi - sprzedany :(
W205 220cdi AMG Interior & exterior
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 21 gości