Wachlowanie obrotow silnika

Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok

maciek0505
Posty: 6
Rejestracja: 17 lip 2012, o 19:30

Wachlowanie obrotow silnika

Post autor: maciek0505 »

Witam mam bardzo dziwne drgania silnika jak jest zimny nie sa ona bardzo mocne ale odczuwalne i widac jak troszke wachluje wskazowka obrotomierza,jak silnik sie zagrzeje to usterka ustaje zednego bledu nie pokazuje w 204 2.0 disel 2008r.prosze o jakies wskazowki z gory wielkie dzieki.
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 1671
Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.

Post autor: noc »

Tylko doktor Star Diagnosis.Można podać 100-1000 powodów.
Szybciej trafi wróżka.
To nie Syrenka. :mrgreen:
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
maciek0505
Posty: 6
Rejestracja: 17 lip 2012, o 19:30

Post autor: maciek0505 »

Wiem wlasnie tylko jest ten problem ze nie swieci sie zaden blad i mysle ze z odczytu beda nici.Chcialem tylko jakiej kolwiek podpowiedzi gdzie moze byc problem..

[ Dodano: 2012-07-18, 19:00 ]
Jeszcze dodam ze auto pali normalnie nie kopci czyli maýsle ze to niem nic wspolnego z wtryskiwaczami.

[ Dodano: 2012-07-18, 19:26 ]
Koledzy jezeli macie jakies przypuszczenia w sprawie mojej c-klasy prosze pisac Z gory dziekuje
TomaszK
Posty: 155
Rejestracja: 16 maja 2010, o 14:22

Post autor: TomaszK »

Tak czy tak uzupełnij dane żeby każdy wiedział co masz za auto, tylko pisz prawdę bo 2.0 to chyba z vw masz.
w204 c220 pakiet AMG
w203 C180 komperssor EX
Lincoln Premiere 1959r Czarne cacko na specjalne okazje do ślubu i nie tylko:)
Citroen 4c 1929r Piękna unikatowa kareta
Austin Mini 1983r.
Suzuki LJ 80 zabytek sprzedam
Master_PiT
Posty: 617
Rejestracja: 8 lis 2011, o 21:11
Lokalizacja: Olesno

Post autor: Master_PiT »

bezposrednio po odpaleniu przez najblizsze 2-3sekundy faluje czy dopiero jak osiagnie jakąś konkretną temperaturę?
drgania przy odpalaniu i gaszeniu czy na zimnym czy co?
jaki przebieg?
za mało danych.

@TomaszK
pewnie chodzi o 200cdi :mrgreen:
s202 esprit 220cdi
w203 avantgarde 220cdi - sprzedany
w204 elegance 220cdi - sprzedany :(
W205 220cdi AMG Interior & exterior
maciek0505
Posty: 6
Rejestracja: 17 lip 2012, o 19:30

Post autor: maciek0505 »

Witam dziekuje za zainteresowanie,drgania zaczynaja sie po kilku sekundach po odpaleniu gdy osiagnie temperature 80 stopni to mija.Przebieg 155000tys.Tylko na zimnym silniku .Mercedes 200cdi 2008 rokW 204
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 1671
Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.

Post autor: noc »

maciek0505 pisze:Witam dziekuje za zainteresowanie,drgania zaczynaja sie po kilku sekundach po odpaleniu gdy osiagnie temperature 80 stopni to mija.Przebieg 155000tys.Tylko na zimnym silniku .Mercedes 200cdi 2008 rokW 204
Najwyraźniej nie znasz swojej damy.Każda usterka nawet nie wyświetlona jest zapisana w "zdarzenia" i opisana na formacie A4.Brakuje tam tylko Twojego podpisu.
Podjedź na Star Diagnosis.Błacha początkowo usterka może spowodować uszkodzenie np: katalizatora za kilka tys.
Ostatnio klient podgiął rurkę czujnika filtra cząstek na "policjancie".Silnik dziwnie pracował,
zbagatelizował, uznał że to słabe paliwo.Po 2tys. km silnik włączył awarię.Rurka, czujnik, filtr 4000zł.
Sama rurka ~120zł. :mrgreen:
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
maciek0505
Posty: 6
Rejestracja: 17 lip 2012, o 19:30

Post autor: maciek0505 »

Hej witam bylem z moim problemem w serwisie mecedesa podlaczyli pod kompa ale nie znalazl zadnego bledu,gosciu przypuszcza ze to wstraskiwacz musze odstawic autko zeby to uslyszeli jak jest silnik zimny.Dlatego mam pytanie czy mozliwe to ze to wtryskiwacz.
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 1671
Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.

Post autor: noc »

Tak.Niech Ci to jednak udowodnią , wpiszą do książki serwisowej z podpiętym wydrukiem,
żebyś potem remontu silnika nie robił z zaskórniaków, cytuję od klienta: (Wypalenie tłoka na skutek zapchania kanału pod-dmuchu dodatkowego powietrza powstało poprzez zaniedbania klienta.Klient zgłosił w serwisie niewłaściwą usterkę.Warsztat diagnozując oparł się na wypowiedzi klienta, która była niezgodna ze stanem faktycznym).

Tak, tak, klient powinien mieć przynajmniej 3 szkolenia fabryczne/warsztatowe/kilka fakultetów . :mrgreen:
Za wypowiedź zasłyszaną nie odpowiadam, świadkiem nie byłem.Zacytowałem.
Dane klienta chronione.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
Black
Posty: 24
Rejestracja: 11 wrz 2013, o 12:51

Post autor: Black »

Witam
Mam pytanie ponieważ z rana gdy auto jest zimne mam podobny objaw żabki ale nie na postoju tylko przy 1500 obrotów jak jade to wystepuje to przez 5-10 sekund a potem juz nic jest ok ale musi byc dokladnie ten zakres obrotów bo gdy jade np 2000 obrotow nie mam tak i tak sie zastanawiam co to moze byc ??? Dodam ze mam wyciety filtr czastek stałych slinik 320 cdi manual. Mam sie martwic ???
W204 C320 CDI
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 1671
Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.

Post autor: noc »

O ile dama jest na rękojmi (pierwszy właściciel), to ASO wymieni oprogramowanie lub sterownik silnika.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
Black
Posty: 24
Rejestracja: 11 wrz 2013, o 12:51

Post autor: Black »

Czyli kolega Noc uważa że jak zmienia oprogramowanie to to zniknie ;) dodam że autko kupiłem po kradzieżowe i sam uzupełniałem braki. Pierwszym właścicielem nie jestem a jaki koszt takiej przyjemności jest i czy coś się może popsuć jak będę dalej jeździł bez wizyty u MB, zrobiłem już 10000 km.




polski się kłania Mod
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2013, o 13:29 przez Black, łącznie zmieniany 4 razy.
W204 C320 CDI
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 1671
Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.

Post autor: noc »

Gwarancji na wypowiedź nie dam.Przecież damy nawet nie widziałem.
To tylko sugestia wynikająca z doświadczenia.
Koszt wstępny to 150zł. + VAT.
Diagnostyka komputerowa, sprawdzenie oprogramowania, poprawki do 60 minut i wydruki.
Zaangażowana jedna osoba, dwa komputery i pełna analiza ew. błędów z tłumaczeniem z polskiego na nasze. :lol:
Oczywiście ceny, numery części, daten-karta itd. na żądanie.
W razie potrzeby kontakt z konsultantem w ASO.
W wyjątkowych sytuacjach możliwy- bezpośredni kontakt z MB-Stuttgart -wykładowca w szkole MB pan.Sokol.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
Wiktorr100
Posty: 2
Rejestracja: 8 paź 2013, o 09:59

Post autor: Wiktorr100 »

Witam, jestem posiadaczem silnika 1.6 kompresor i mam pytanie. Przy odpaleniu po nocy na zimnym silniku samochód hałasuje przez około 30 sekund obroty wchodzą na 1500 i po 30 sekundach spadają na 1000 i już nie słychać hałasu. Dźwięk przypomina odgłos odkurzacza. czy to jest normalne w silniku z kompresorem ? ponieważ pierwszy raz posiadam taki samochód.

Nie wiem jaki to hałas, ale to normalne że po uruchomieniu zimnego silnika przez kilka/kilkanaście sekund pracuje na podwyższonych obrotach. :roll:
Ostatnio zmieniony 9 paź 2013, o 21:18 przez Wiktorr100, łącznie zmieniany 1 raz.
magic1979
Posty: 106
Rejestracja: 2 lip 2012, o 22:11

Post autor: magic1979 »

Witam.
Mam problem z obrot.Mianowicie obroty falują w zakresie 1000 2500 na zimnym i w całym zakresie na ciepłym,w tym po długiej trasie nawet na jałowym.Również nie da się utrzymać stałych obrotów przy jeździe na poszczególnych biegach.wahania są od 20 do 50 obrotów.silnik chodzi równo i cicho.brak komunikatów o błędach na zegarach ani po podłączeniu do kompa.ciśnienie paliwa idealne.korekcje wtrysków też.dpf zapełnienie 2gr ostatnie wypalanie 35tys temu czyli nie za mojego posiadania nawet.zbiegło się tak że po pojawieniu się tych objawów zrobiłem trasę 1600km bez gaszenia auta autostrada.niestety falowanie auta nie ustąpiło :-( spalanie b.niskie 5,7l/100km.jak znajdę czas pojadę do serwisu na dobre sd i sprawdzę czujniki.bo czytałem że nawet od wadliwego temperatury silnika może tak być.komputer bierze info z innego i takie zamieszanie powstaje.Macie panowie jakieś sugestie?
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości