Zapocenie pod kolektorem dolotowym
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
Zapocenie pod kolektorem dolotowym
Podczas wymiany filtra paliwa skorzystałem z okazji przyjrzenia się przez otwór co kryje się pod dolotem i zaobserwowałem niesympatyczny wyciek oleju.
Poniżej filmik z telefonu, wpuściłem go przez obudowę filtra paliwa, obraz jest obrońcy 180 stopni. Zapocenie widać w 36. sekundzie (obraz na odwrót nadal, czyli kolektor jest na dole). Macie pomysł skąd to i jaki nakład pracy do wymiany uszczelnień?
Przy okazji jeszcze jedno pytanie - czy u was też bagnet wysuwa się sam ok 2mm z rurki po paru km? Nie sądzę, żeby było to spowodowane ciśnieniem w skrzyni korbowej, ale zapach rozgrzanego oleju przy otwartej masce drażni mimo wszystko.
https://youtu.be/Ea5rY0KRtRc
Wysłane z mojego ASUS_Z01KD przy użyciu Tapatalka
Poniżej filmik z telefonu, wpuściłem go przez obudowę filtra paliwa, obraz jest obrońcy 180 stopni. Zapocenie widać w 36. sekundzie (obraz na odwrót nadal, czyli kolektor jest na dole). Macie pomysł skąd to i jaki nakład pracy do wymiany uszczelnień?
Przy okazji jeszcze jedno pytanie - czy u was też bagnet wysuwa się sam ok 2mm z rurki po paru km? Nie sądzę, żeby było to spowodowane ciśnieniem w skrzyni korbowej, ale zapach rozgrzanego oleju przy otwartej masce drażni mimo wszystko.
https://youtu.be/Ea5rY0KRtRc
Wysłane z mojego ASUS_Z01KD przy użyciu Tapatalka
W204 220 CDI 170KM, OM646, manual (WDD2040081A023558)
W202 250TD 150KM '96,
ex W124 200D, W124 250TD, W124 E250 20V
W202 250TD 150KM '96,
ex W124 200D, W124 250TD, W124 E250 20V
Re: Zapocenie pod kolektorem dolotowym
Zapocenie widać minimalne. Trzeba by zajrzeć od spodu jak to wyglada, powinno być więcej miejsca. Co do bagnetu - u mnie siedzi dość mocno, przy wkładaniu trzeba go dopchnać do końca aż będzie taki klik - jakby jakieś zabezpieczenie czy coś w tym stylu. Zerknij u siebie czy bagnet luźno siedzi czy masz opór przy wkładaniu go do końca i wyjmowaniu.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Re: Zapocenie pod kolektorem dolotowym
@ktos92: wydaje mi się, że zapocenie jest wręcz katastrofalnie duże, przecież tam jest wszystko czarne od oleju, nawet czujnik spalania stukowego ;p Bagnet siedzi(ał) luźno, w kołnierzu na końcu rurki miał luz, ale dopasowałem jakiś o-ring uszczelniający i całkiem twardo teraz wchodzi, zakładam że będzie git. Odpowietrzenie skrzyni korbowej nie jest wyprowadzone na zewnątrz tylko przez głowicę do pokrywy głowicy i dalej odmy?
W204 220 CDI 170KM, OM646, manual (WDD2040081A023558)
W202 250TD 150KM '96,
ex W124 200D, W124 250TD, W124 E250 20V
W202 250TD 150KM '96,
ex W124 200D, W124 250TD, W124 E250 20V
Re: Zapocenie pod kolektorem dolotowym
Mi też się pociła cała ta strona. Wymieniłem wszystkie uszczelki i spokój. Może leci Ci z chłodniczki oleju albo spod kolektora i w dół.
Re: Zapocenie pod kolektorem dolotowym
Diabelek, jak było z dojściem, ściągałeś cały kolektor?
Wysłane z mojego ASUS_Z01KD przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego ASUS_Z01KD przy użyciu Tapatalka
W204 220 CDI 170KM, OM646, manual (WDD2040081A023558)
W202 250TD 150KM '96,
ex W124 200D, W124 250TD, W124 E250 20V
W202 250TD 150KM '96,
ex W124 200D, W124 250TD, W124 E250 20V
Re: Zapocenie pod kolektorem dolotowym
Mechanik mi to robił. Od spodu. Kolektor ściągany bo tam też uszczelki wymieniałam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 16 gości