metalicznę stukanie na zimnym silniku?

Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok

Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 1671
Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.

Post autor: noc »

Oj Kolego masz niestety rację.W przygotowaniu nowa wersja silników zarówno D jak i B.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
magic1979
Posty: 106
Rejestracja: 2 lip 2012, o 22:11

Post autor: magic1979 »

usterka która objawiała się tym dźwiękiem to zużyte zacierające się koło pasowe alternatora.luz wzdłużny na zimnym powyżej 1 cm na ciepłym mniej niż 0,5 cm im dłużej auto w ruchu tym bardziej nie wyczuwalny luz lecz zwiększenie oporu przy obracania odwrotnie proporcjonalny do luzu.metal się rozszerzał i dochodziło do zacierania się koła.koszt 200zł.swoją droga niemiecko-chiński szajs. :-) chyba sprzedam auto... :-)
Master_PiT
Posty: 617
Rejestracja: 8 lis 2011, o 21:11
Lokalizacja: Olesno

Post autor: Master_PiT »

jeśli pragniesz sprzedać wóz to daj znać :D wielu znajomym się podobają w204,posprzedawali auta i szukają takich :mrgreen:
s202 esprit 220cdi
w203 avantgarde 220cdi - sprzedany
w204 elegance 220cdi - sprzedany :(
W205 220cdi AMG Interior & exterior
lutan
Posty: 1
Rejestracja: 13 sty 2013, o 08:31

Post autor: lutan »

magic1979 pisze:to nie jest duży koszt.tylko znowu trzeba jechać do serwisu... bo u mnie tylko Nysy można naprawiać,a jeśli ktoś jest dobry i uczciwy przede wszystkim to nie ma czasu...lub jak widzi dobre auto to cena razu dwa,wtedy w serwisie wychodzi taniej.nauczyłem się że czasem nie warto oszczędzać.chytry traci dwa razu.sprawdzę tą pompę i zobaczymy.pozdrawiam
Kturas z poduszek pod silnikiem moze byc uszkodzona




________________

C220 CDI AVANTGARDE AMG T-MODEL
Witam wszystkich
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 1671
Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.

Post autor: noc »

magic1979 pisze:usterka która objawiała się tym dźwiękiem to zużyte zacierające się koło pasowe alternatora.luz wzdłużny na zimnym powyżej 1 cm na ciepłym mniej niż 0,5 cm im dłużej auto w ruchu tym bardziej nie wyczuwalny luz lecz zwiększenie oporu przy obracania odwrotnie proporcjonalny do luzu.metal się rozszerzał i dochodziło do zacierania się koła.koszt 200zł.swoją droga niemiecko-chiński szajs. :-) chyba sprzedam auto... :-)
Pięć lat temu napisałem, że pewne f-my będą musiały współpracować z MB z wielu względów.
Na drogach widać już mutanty Renault - MB.Może odwrotnie.Był też MB-VW.
Zaraz wchodzi MB-Renault-VW.

Forumowicze różnie piszą, ja za ostatnie MB uważam W116 i W123 pierwszej serii.
MB było przed scysją z f-mą Bosch, blacha ze Szwecji i wszystko działało.
Co potem, widać na naszych damach.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
casiragi
Posty: 89
Rejestracja: 6 gru 2010, o 23:25
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: casiragi »

Master_PiT ja wlaśnie mam swoja gwiazdę do sprzedania, zastąpiłem ją zwykłą banzynką bez turbo;)
magic1979
Posty: 106
Rejestracja: 2 lip 2012, o 22:11

Post autor: magic1979 »

jeśli oferta będzie dobra to rozważę sprzedaż.auto jest dość oryginalne wiec i cena musi być odpowiednia.
Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 38
Rejestracja: 15 paź 2012, o 19:14
Lokalizacja: Zaniemyśl C220 215PS

Post autor: Jarek »

Witam

Jakiego producenta pompy wody możecie polecić?
8 miesiącach temu założyłem nową firmy DOLZ i łożysko się rozpada.
Słyszałem dobre opinie o SKF.

Pozdr
lukas
Posty: 12
Rejestracja: 5 paź 2013, o 19:11
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: lukas »

W nawiązaniu do tematu spotkała mnie taka sama bolączka - czyli metaliczne brzmienie po odpaleniu zimnego silnika c220 cdi. Zdziwiło mnie to już jakiś czs temu bo przebieg auta mam mały, a delikatne dzwonienie już się pojawiało gdy auto było jeszcze na gwarancji. Ze względu na to, że sprawę zbagatelizowałem (auto stoi w garażu więc "dzwonienie było delikatne i chwilowe) tematem zająłem się dopiero teraz. Po przeczytaniu forum poszedłem za ciosem i wymienione zostało w autku kółko alternatora i ... to samo. Idąc tropem został wymieniony napinacz paska i....... znowu nic lepiej. Pozostało wymienić pasek (dzwonienie nie dawało mi spokoju) i wtedy sprawa się rozwiązała - pasek miał już kilka lat no i może już guma nie ta. Mam nadzieję, że komuś moje doświadczenia pomogą.
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 1671
Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.

Post autor: noc »

Dostawca pojechał do serwisu i zakupił filtr oleju.
Jakież było nasze zdziwienie - na filtrze była wybita data produkcji 2000-kwiecień.
Nie napiszę które, to było ASO.Awanturę jaką zrobiłem było chyba słychać w całej W-wie.
Gdybym ja, ten filtr założył nie wiem czy auto dojechałoby do bramy.Silnik do wymiany.
Jak mechanik w niego stukał, to papier zmurszały się wysypywał.Taka metoda sprzedaży -
wepchnij "polaczkom" , oni sobie poradzą.Takie paski, klocki i czasem elektronika.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
zarys
Posty: 339
Rejestracja: 17 lis 2010, o 13:19
Lokalizacja: Bydgoszcz

w temacie

Post autor: zarys »

Zgroza :evil: :evil: :evil:
Chociaż z życia wzięte.
W czasach słusznie minionych kupiłem 126p w pewexie, po 1000km diagnoza łańcuszek ma luz. Spoko jest gwara servis wymieni. W piciu kawy przeszkodził miły mechanik informując mnie, że za łańcuszek muszę zapłacić bo na nim wybita data sprzed 3 lat a takich fabryka nie zakłada. Domniemanie, wymieniłem nowy na stary, by wyłudzić deficytowy wówczas towar. Uratował mnie ten sam mechanik stwierdzając, że na jego oko pokrywa łańcucha nie była odkręcana. Za łańcuch zapłaciłem a po miesiącu zwrócono mi forsę. Okazało się, że nowe łancuchy wylatywały z fabryki silników przez płot a stare wnosili na produkcję montażyści, nikt ich na wejściu nie sprawdzał.
Ale czy coś takiego robiono też u mercedesa :roll: 
My dream-Black Princessa 2,2,170 KM,CDI, automat 7 bieg-Avangard, 2012,VIN WDD2040021A531285
Pozdrawiam Ryszard
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 1671
Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.

Post autor: noc »

Łańcuch rozrządu naprawdę dobrze zakonserwowany można sprzedać nawet po 100/ 1000 lat.
Nic mu się nie stanie.Papier po roku już się rozkłada (próchnieje). Grzyby lubią celulozę.
Temat nie dotyczył MB.Innej uznanej marki.
Co do części wynoszonych z fabryk/ASO , spójrz na Alledrogo i E-bay.
Proceder kwitnie. (co większe niż wesz do domu bierz).
Nie chcę nic suponować, ale więcej wynoszone jest z budów i biur.

Już kiedyś opisałem na jednym z for pewien przypadek.
Wspólnik w biurze, ja w roboczym fifraku.Nowo przyjęty pracownik nie orientując się jeszcze kim jestem, drugiego dnia zapytał po cichu "co z tąd można wynieść".
Dostał "wilczy bilet". Być może teraz kradnie coś w Irlandii.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości