Strona 5 z 5
Re: Szarpanie przy nagłym przyśpieszeniu oraz stukot
: 29 sie 2018, o 11:02
autor: kamcio100
Patryk, dzięki ! Myślałem że to będzie zatytułowane wymiana oleju w skrzyni czy coś, a 722 to model skrzyni, więc tutaj mnie zmyliło. Dzięki
Groo80 :
https://www.polecanewarsztaty.net/firma ... ystok.html
Podobno bardzo dobry, robi tylko gwiazdy, jeszcze nie byłem ale muszę sie przybrać do wizyty.
Re: Szarpanie przy nagłym przyśpieszeniu oraz stukot
: 29 sie 2018, o 13:04
autor: ktos92
Wszystko można zrobić ale trzeba tylko myśleć i nie mieć mechanika debila
Większość niestety zawsze ma swoje racje - w naszych autach nie można sobie pozwolić na eksperymenty, suzkodzenie jakiejś poważniejszej części skończy się na dużych ksoztach ale myślać można spokojnie wszystko zrobić. Wymiana oleju w skrzyni 722.6 czyli 5 biegowej jest dość prosta i nie ma się czego bać, tylko kup banet
odpowiedni pod ta skrzynie. Moge wrzucić link do bagnetu którego jak używam do tych skrzyń. Natomiast wymiana oleju w skrzyni 722.9 czyli 7 biegowej to już inna szkoła jazdy i trzeba bardzo przestrzegać procedury.
Re: Szarpanie przy nagłym przyśpieszeniu oraz stukot
: 29 sie 2018, o 17:15
autor: GGabriel
ktos92 pisze:Natomiast wymiana oleju w skrzyni 722.9 czyli 7 biegowej to już inna szkoła jazdy i trzeba bardzo przestrzegać procedury.
Możesz rozwinąć?
Albo daj chociaż info czy jest miejsce na bagnet pomiaru poziomu oleju
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Re: Szarpanie przy nagłym przyśpieszeniu oraz stukot
: 4 wrz 2018, o 10:09
autor: ktos92
Miejsca na bagnet nie ma
Wymiana oleju polega na spuszczeniu go z miski i ewentualnie konwertera, miska do wyjęcia - standart
Zakładasz wszystko spowrotem
Olej wlewasz przez korek spustowy skrzyni biegów
od dołu, potrzebna jest do tego pompka ciśnieniowa. Potem robis zpoziom, skrzynia musi być rozgrzna do odpowiedniej temperatury i wtedy odkręcasz korek spustowy. Mercedes zastosował taki patent,że w misce masz taki plastikowy "dziubek" zaraz nad korkiem spustowym który zapobiega całkowitemu wylewaniu się oleju po odkręceniu śruby. Olej ma kapać
ale nie aż tak bardzo intesywnie
Mam dokument WIS pokazujący całą wymiane, rózni się ona w opcji z 4Matic.
Re: Szarpanie przy nagłym przyśpieszeniu oraz stukot
: 4 wrz 2018, o 15:51
autor: majkel84
Czy każda 7g posiada korek spustowy w konwerterze..??
Re: Szarpanie przy nagłym przyśpieszeniu oraz stukot
: 5 wrz 2018, o 17:17
autor: GGabriel
A czym się różni 4matic? Tak po krótce.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Re: Szarpanie przy nagłym przyśpieszeniu oraz stukot
: 6 wrz 2018, o 12:06
autor: ktos92
Tam jest troche inny models krzyni
, różnica polega chyba na ilości płynu jak i również temperatury do zrobienia poziomu.