Strona 5 z 5

Re: Szarpanie przy nagłym przyśpieszeniu oraz stukot

: 29 sie 2018, o 11:02
autor: kamcio100
Patryk, dzięki ! Myślałem że to będzie zatytułowane wymiana oleju w skrzyni czy coś, a 722 to model skrzyni, więc tutaj mnie zmyliło. Dzięki

Groo80 : https://www.polecanewarsztaty.net/firma ... ystok.html

Podobno bardzo dobry, robi tylko gwiazdy, jeszcze nie byłem ale muszę sie przybrać do wizyty.

Re: Szarpanie przy nagłym przyśpieszeniu oraz stukot

: 29 sie 2018, o 13:04
autor: ktos92
Wszystko można zrobić ale trzeba tylko myśleć i nie mieć mechanika debila :-D Większość niestety zawsze ma swoje racje - w naszych autach nie można sobie pozwolić na eksperymenty, suzkodzenie jakiejś poważniejszej części skończy się na dużych ksoztach ale myślać można spokojnie wszystko zrobić. Wymiana oleju w skrzyni 722.6 czyli 5 biegowej jest dość prosta i nie ma się czego bać, tylko kup banet :-D odpowiedni pod ta skrzynie. Moge wrzucić link do bagnetu którego jak używam do tych skrzyń. Natomiast wymiana oleju w skrzyni 722.9 czyli 7 biegowej to już inna szkoła jazdy i trzeba bardzo przestrzegać procedury.

Re: Szarpanie przy nagłym przyśpieszeniu oraz stukot

: 29 sie 2018, o 17:15
autor: GGabriel

ktos92 pisze:Natomiast wymiana oleju w skrzyni 722.9 czyli 7 biegowej to już inna szkoła jazdy i trzeba bardzo przestrzegać procedury.
Możesz rozwinąć?

Albo daj chociaż info czy jest miejsce na bagnet pomiaru poziomu oleju

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Re: Szarpanie przy nagłym przyśpieszeniu oraz stukot

: 4 wrz 2018, o 10:09
autor: ktos92
Miejsca na bagnet nie ma ;-) Wymiana oleju polega na spuszczeniu go z miski i ewentualnie konwertera, miska do wyjęcia - standart ;-) Zakładasz wszystko spowrotem ;-) Olej wlewasz przez korek spustowy skrzyni biegów ;-) od dołu, potrzebna jest do tego pompka ciśnieniowa. Potem robis zpoziom, skrzynia musi być rozgrzna do odpowiedniej temperatury i wtedy odkręcasz korek spustowy. Mercedes zastosował taki patent,że w misce masz taki plastikowy "dziubek" zaraz nad korkiem spustowym który zapobiega całkowitemu wylewaniu się oleju po odkręceniu śruby. Olej ma kapać :-D ale nie aż tak bardzo intesywnie :-D Mam dokument WIS pokazujący całą wymiane, rózni się ona w opcji z 4Matic.

Re: Szarpanie przy nagłym przyśpieszeniu oraz stukot

: 4 wrz 2018, o 15:51
autor: majkel84
Czy każda 7g posiada korek spustowy w konwerterze..??

Re: Szarpanie przy nagłym przyśpieszeniu oraz stukot

: 5 wrz 2018, o 17:17
autor: GGabriel
A czym się różni 4matic? Tak po krótce.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Re: Szarpanie przy nagłym przyśpieszeniu oraz stukot

: 6 wrz 2018, o 12:06
autor: ktos92
Tam jest troche inny models krzyni ;-), różnica polega chyba na ilości płynu jak i również temperatury do zrobienia poziomu.