Strona 1 z 2

Co to może być

: 19 wrz 2018, o 19:00
autor: GGabriel
Powraca po skasowaniu.
Wiązka?Obrazek

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Re: Co to może być

: 19 wrz 2018, o 20:37
autor: korzen
Klapy w kolektorze moim zdaniem.

Re: Co to może być

: 19 wrz 2018, o 20:50
autor: GGabriel
korzen pisze:Klapy w kolektorze moim zdaniem.
Mają tendencje do obrywania? Blokowania?
Ale co z pozostałymi?
Wszystko wtskiczyło naraz jak kumulacja w totq.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Re: Co to może być

: 19 wrz 2018, o 21:35
autor: korzen
Jak klapy padna, blokuja sie i ciegno blokuje nastawnik (silnik). Albo mogl sam nastawnik pasc. Bledy powiazane. Masz nastawnik klap (silnik), ciegno (silownik), nie wiem co z cisnieniem doladowania ale to tez moze byc od tego. Zrzucenie kolektorow w Vce to troche roboty, ale chyba nie masz wyjscia.
Bladow skrzyni nie skomentuje.

Re: Co to może być

: 19 wrz 2018, o 22:33
autor: GGabriel

korzen pisze: Bladow skrzyni nie skomentuje.
Jakiej skrzyni?
Tam wygląda ok.
A tu jest problem ze sterowaniem EGR, Klapkami w dolocie i kierownicami zmiennej geometrii turbiny.
Nie klei mi to się jakoś ale się zobaczy.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Re: Co to może być

: 20 wrz 2018, o 11:10
autor: korzen
Przeczytałem te 2 na dole tez ale te nie są aktualne.
Dokładnie to masz sterowanie klapami dolotu. Musisz zrzucić kolektory.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Co to może być

: 20 wrz 2018, o 11:33
autor: ktos92
Na SD jest test klap z tego co pamiętam, można sprawdzić jak pracują - komputer spróbuje je otworzyć i zamknąć. Wygląda to na problem z klapami lub z samym silnikiem. Czasem w OM642 był delikatny wyciek oleju z rurki od turbiny - jeżeli dobrze pamiętam - właśnie na ten elektroniczny silnik klap i potrafił się rozwalić ;-)

Re: Co to może być

: 25 wrz 2018, o 16:56
autor: GGabriel
ktos92 pisze:Na SD jest test klap z tego co pamiętam, można sprawdzić jak pracują - komputer spróbuje je otworzyć i zamknąć. Wygląda to na problem z klapami lub z samym silnikiem. Czasem w OM642 był delikatny wyciek oleju z rurki od turbiny - jeżeli dobrze pamiętam - właśnie na ten elektroniczny silnik klap i potrafił się rozwalić ;-)
Bingo.
Silnik klap zwiera i wywala bezpiecznik który zasila pozostałe graty które walą błędami.

Teraz pytanie
Jest sam silnik nowy?
ASO? zamienniki są?
Czy iść w używkę?


Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Re: Co to może być

: 25 wrz 2018, o 19:31
autor: korzen
No czyli od poczatku dobrze myslelismy. Wiesz co szczerze, uzywka z pewnej reki zrobilaby robote. Tylko dostac pewna bedzie nielatwo. Z tego co wiem (na przykladzie wpradzie om646) silnik klap w zamienniku nie wystepuje. Moze do om642 jest inaczej. Ja bym nie ryzykowal. Tylko bral oem nowy lub pewna uzywke.

Re: Co to może być

: 26 wrz 2018, o 12:29
autor: ktos92
Musiałbym sprawdzić w EPC ale coś mi chodzi po głowie, że chyba jest wymienny sam nastawnik.

Re: Co to może być

: 26 wrz 2018, o 18:27
autor: GGabriel
ktos92 pisze:Musiałbym sprawdzić w EPC ale coś mi chodzi po głowie, że chyba jest wymienny sam nastawnik.
Jest sam. W ASO ok. 800 ale nie wiedzą czy są w komplecie drążki do klap a stare już zużyte. Na dziś idę w używke.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Re: Co to może być

: 26 wrz 2018, o 20:42
autor: korzen
Zrób adaptacje i test przez sd po wymianie.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Co to może być

: 27 wrz 2018, o 09:55
autor: ktos92
Z tego co pamiętam jest to komplet - używke sprawdź na SD.

Re: Co to może być

: 27 wrz 2018, o 14:49
autor: Driv3r
albo ustaw klapy otwarte, odłącz silniczek i 'resistor mod om642' :)

Re: Co to może być

: 27 wrz 2018, o 18:42
autor: GGabriel
korzen pisze:Zrób adaptacje i test przez sd po wymianie.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Adaptacja jest w tym samym menu SD gdzie błędy?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka