Strona 1 z 1

Zapocenie silnika

: 10 sty 2019, o 00:22
autor: mattti21
Witajcie, od jakiegoś czasu poluję na w204, 1.8 kompressor. Znajomego znajomy ma do sprzedania ładnie utrzymany salon PL, jednak ze sporym przebiegiem egzemplarz 2009r - 300 tys km, jednak większość to autostrada.

Podesłał mi zdjęcia i zauważyłem zapocenie na silniku. Może ktos zerknąć i podpowiedzieć czy tu jest jakaś uszczelka itp.? Podejrzewam, że z tej strony jest rozrząd?

Powiedzcie z doświadczenia, jak z wytrzymałością tych 1.6, czy auto z tym przebiegiem polata jeszcze trochę bez większych komplikacji?
Pozdr

Re: Zapocenie silnika

: 10 sty 2019, o 07:50
autor: korzen
Temat znany. Elektromagnesy faz. Wyczyścić i założyć przejściówki z aso albo wymiana.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Zapocenie silnika

: 10 sty 2019, o 09:40
autor: ktos92
Ja bym założył nowe :-D przy okazji sprawdził czy we wtyczkach nie ma oleju :-D i tak jak korzeń napisał założyć przejściówki.

Re: Zapocenie silnika

: 10 sty 2019, o 19:03
autor: mattti21
Chodzi o regulator zmiennych faz? A o co biega z tą przejściówką? Na tej przejściówce jest to osadzone i ona może przepuszczać? ; )

Zapocenie silnika

: 11 sty 2019, o 07:34
autor: korzen
Przy tej ilości na obudowie we wtyczkach jest na pewno. Wtyczki dobrze oczyścić i odtłuścić. Magnesy najlepiej wymienić, bo mocno się pocą. Generalnie nie jest to nic, co powinno cie odwieść od zakupu.

Przejściówki to takie dodatkowe pojemniki w których zbiera się olej. Koszt ok 100zl za komplet. Warto zrobić jak pojawia sienolej we wtyczkach. Ty jak wymienisz to raczej prewencyjnie.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Zapocenie silnika

: 11 sty 2019, o 07:38
autor: korzen
Przejściówki to takie dodatkowe pojemniki w których zbiera się olej. Koszt ok 100zl za komplet. Warto zrobić jak pojawia sienolej we wtyczkach. Ty jak wymienisz to raczej prewencyjnie.

P.S post pod postem bo nie mogę edytować przez tapatalk. Jest błąd jakiś.


Sent from my iPhone using Tapatalk