Powyżej 3 tyś obrotów przydławienie c220 cdi om651
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
Powyżej 3 tyś obrotów przydławienie c220 cdi om651
Dzień dobry,
To mój pierwszy post, wszystkich serdecznie witam!
Posiadam mercedesa C220 cdi 170 KM kombi
Auto od nowości w rodzinie. Aktualny przebieg 240 tyś.
OM651 wytryski wymieniane dwukrotnie. Raz na gwarancji, raz już po. Skrzynia automat 5 biegowy,
Wymieniony termostat uszkodził się.
Lekkie ubytki płynu chłodzacego, ale żadnych niepokojących objawów w oleju.
Turbo zostało zregenerowane, auto słabo jechało, błędy o zbyt niskim ciśnieniu doładowania, po diagnostyce podczas jazdy, padło na turbo.
Auto dużo lepiej jeździ mniej pali, inaczej się biegi zmieniają!
Została jedną usterka ktra występowała przed problemami z turbo.
A dokładnie
Podczas przyspieszania na autostradzie powyżej 130 km/h obroty równo rosną powyżej 3 tyś obrotów następuje przydławienie silnika, potem ustępuje, i znowu przy 4 tyś. przydlawonie i później już bez problemu do końca. Takie przydławienie nie występuje przy niższych prędkościach. Tylko przy większym obciążeniu. Diagnostyka wszystkich parametrów temp cisnienia itp jest podobno ok Tak mi w warsztacie powiedziano, brak błędów.
Czy macie może pomysł co to może być. Może to jakiś czujnik... ?
Dodam jeszcze że przez parę dni w zimę wyświetlał mi się często po odpaleniu komunikat : ESP inoperative see owners manual i kolejny run flat indicator inoperative
Dziękuję z góry z odpowiedź.
Pozdrawiam
To mój pierwszy post, wszystkich serdecznie witam!
Posiadam mercedesa C220 cdi 170 KM kombi
Auto od nowości w rodzinie. Aktualny przebieg 240 tyś.
OM651 wytryski wymieniane dwukrotnie. Raz na gwarancji, raz już po. Skrzynia automat 5 biegowy,
Wymieniony termostat uszkodził się.
Lekkie ubytki płynu chłodzacego, ale żadnych niepokojących objawów w oleju.
Turbo zostało zregenerowane, auto słabo jechało, błędy o zbyt niskim ciśnieniu doładowania, po diagnostyce podczas jazdy, padło na turbo.
Auto dużo lepiej jeździ mniej pali, inaczej się biegi zmieniają!
Została jedną usterka ktra występowała przed problemami z turbo.
A dokładnie
Podczas przyspieszania na autostradzie powyżej 130 km/h obroty równo rosną powyżej 3 tyś obrotów następuje przydławienie silnika, potem ustępuje, i znowu przy 4 tyś. przydlawonie i później już bez problemu do końca. Takie przydławienie nie występuje przy niższych prędkościach. Tylko przy większym obciążeniu. Diagnostyka wszystkich parametrów temp cisnienia itp jest podobno ok Tak mi w warsztacie powiedziano, brak błędów.
Czy macie może pomysł co to może być. Może to jakiś czujnik... ?
Dodam jeszcze że przez parę dni w zimę wyświetlał mi się często po odpaleniu komunikat : ESP inoperative see owners manual i kolejny run flat indicator inoperative
Dziękuję z góry z odpowiedź.
Pozdrawiam
Mercedes Avantgarde C220 CDI Automat 5-biegowa 2009
WDD2042021F416812
WDD2042021F416812
Re: Powyżej 3 tyś obrotów przydławienie c220 cdi om651
Hej a autko używane bardziej w mieście czy po autostradach ? Co do tego ESP i tych błędów zimą to akumulator mógł być lekko padnięty i mieć słabe napięcie
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Powyżej 3 tyś obrotów przydławienie c220 cdi om651
Turbo przy 240kkm,później wtryski, które w sumie nic nie przejechały - w życiu...diagnozy widzę typu: „właściciel płaci a my strzelamy” pojedź do kogoś ogarniętego bo zaraz będziesz dwumas, silnik itd wymieniał.
Próbowałeś na sama diagnozę do ASO podjechać?
Z tym ESP to będzie milion rzeczy, bez SD nie trafisz.
Próbowałeś na sama diagnozę do ASO podjechać?
Z tym ESP to będzie milion rzeczy, bez SD nie trafisz.
C220 CDI 2009r. sedan
Re: Powyżej 3 tyś obrotów przydławienie c220 cdi om651
Cześć, wcześniej był używany bardziej miasto, ale ostatnie 30 tyś, trasa, autostrada, konkretnie przegoniony !
Nie wspomniałem o dwóch bardzo ważnych sprawach !!! Sorry,:/ mam wycięty DPF I zwiększona moc, normalna hamowania, rozsądnie podniesione do 200 KM,
Filtr cząsteczek, usunięty, wyłączony też w oprogramowaniu.
Program był zrobiony przy 150 tyś. Więc auto przejechalo na większej mocy już 90 tyś.
Pozdrawiam
Nie wspomniałem o dwóch bardzo ważnych sprawach !!! Sorry,:/ mam wycięty DPF I zwiększona moc, normalna hamowania, rozsądnie podniesione do 200 KM,
Filtr cząsteczek, usunięty, wyłączony też w oprogramowaniu.
Program był zrobiony przy 150 tyś. Więc auto przejechalo na większej mocy już 90 tyś.
Pozdrawiam
Mercedes Avantgarde C220 CDI Automat 5-biegowa 2009
WDD2042021F416812
WDD2042021F416812
Re: Powyżej 3 tyś obrotów przydławienie c220 cdi om651
Z tym ESP dałem sobie spokój, bo raz wyskoczyło i potem koniec, żadnych problemów
Mercedes Avantgarde C220 CDI Automat 5-biegowa 2009
WDD2042021F416812
WDD2042021F416812
Re: Powyżej 3 tyś obrotów przydławienie c220 cdi om651
Mam ten sam problem tylko u mnie sie pojawił jak mocno przyspieszyłem ze skrzyżowania ,i wtedy pojawiły się błędy typu "currently unavail. See Owner's Manual ,Na SD wyszły kody błędu 6264 usterka komunikacji Can ze sterownikiem silnika( błąd stały ) .I kolejny błąd 23F8( jako błąd stały ) Usterka wewnętrzna sterownika .Dziś dałem auto do elektronika ,ale marne szanse Pomocy
Re: Powyżej 3 tyś obrotów przydławienie c220 cdi om651
Cześć Kolego Gawor10, miałem to samo. Rozwiązałeś może ten problem. Mam obecnie auto w serwisie. Nie wiem co znajda. Może jakaś sugestia, gdzie szukać. Pozdrawiam Zbyszek
M102.962,
C204.207
C204.207
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 16 gości