Pompa wtryskowa plus regulator ciśnienia paliwa
: 21 sie 2019, o 13:46
Witam serdecznie,
zaczęło się niewinnie od falowania silnika z 2 miesiące temu. Było na tyle delikatne, że praktycznie niewyczuwalne.
Ostatnio jednak efekt nasilił się i samochód przy zimnym silniku potrafił nawet zgasnąć.
Oddałem do zaufanego mechanika. Podpiął aparaturę i okazało się że ciśnienia paliwa nie trzyma wymaganego poziomu (wymagane a rzeczywiste).
W momencie spadku obrotów oczywiście spada ciśnienie rzeczywiste. Rożnicę są dosyć spore i czasem zbliżają się do 200barów.
Wtryskiwacze zostały sprawdzone i działają poprawnie. Regulator ciśnienia paliwa jest nie do sprawdzenia, więc mogę kupić ewentualnie nowy i zobaczy co dalej. Kolejnym elementem po drodze jest pompa wtryskowa.. i tutaj koszt jest już znaczny.
Pytanie drodzy forumowicze mam takie, czy ktoś spotkał się z podobnym efektem falowania silnika u siebie?
Czy ktoś juz regenerował pompę wtryskową? Czy ma to w ogóle sens?
zaczęło się niewinnie od falowania silnika z 2 miesiące temu. Było na tyle delikatne, że praktycznie niewyczuwalne.
Ostatnio jednak efekt nasilił się i samochód przy zimnym silniku potrafił nawet zgasnąć.
Oddałem do zaufanego mechanika. Podpiął aparaturę i okazało się że ciśnienia paliwa nie trzyma wymaganego poziomu (wymagane a rzeczywiste).
W momencie spadku obrotów oczywiście spada ciśnienie rzeczywiste. Rożnicę są dosyć spore i czasem zbliżają się do 200barów.
Wtryskiwacze zostały sprawdzone i działają poprawnie. Regulator ciśnienia paliwa jest nie do sprawdzenia, więc mogę kupić ewentualnie nowy i zobaczy co dalej. Kolejnym elementem po drodze jest pompa wtryskowa.. i tutaj koszt jest już znaczny.
Pytanie drodzy forumowicze mam takie, czy ktoś spotkał się z podobnym efektem falowania silnika u siebie?
Czy ktoś juz regenerował pompę wtryskową? Czy ma to w ogóle sens?