Strona 1 z 1

w204 c300 2008r.

: 12 maja 2019, o 12:13
autor: Jarek422
Witam, planowałem zakup w204 c300 sprowadzoengo z USA (spodziewałem się, że bedzie bite). Skorzystałem z usług pewnej firmy w celu prześwietlenia pojazdu. Generalnie autko w aktualnie w dobrym stanie był robiony cały prawy bok wymieniana przednia szyba, srodek zadbany, zawieszenie w porządku i nawet bym się na niego skusił ale po przeprowadzeniu diagnostyki komputerowej w pamięci sterownika zapisane były dwa błędy, właściciel twierdzi, że nic o nich nie wiedział.

P0276 – nieprawidłowa pozycja wlotowego wału rozrządu(lewa)
P0272 – nieprawidłowa pozycja wlotowego wału rozrządu(prawa)

Może to tylko jakaś pierdoła ale mnie wizja wymiany rozrządu ostatecznei przeraziła, może ktoś inny sie skusi.

BTW, ile orientacyjnie wyniosła by wymiana rozrządu w m272, bo dobrze kojarzę jest on umiejscowiony z tyłu silnika?

Niżej zamieszczam link do aukcji oraz raport diagnostyczny wraz z zdjęciami

https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes- ... BU02Q.html

VIN: WDDGF54X28R010446

Zdjęcia:
https://www.dropbox.com/s/qf2cex137mtwyk4/W204.zip?dl=0

W załącznikach raport w PDF:

Re: w204 c300 2008r.

: 12 maja 2019, o 12:34
autor: kamilo_k-ce
Dziekujemy

Re: w204 c300 2008r.

: 14 maja 2019, o 10:06
autor: ktos92
Jarek422 pisze:
12 maja 2019, o 12:13
Witam, planowałem zakup w204 c300 sprowadzoengo z USA (spodziewałem się, że bedzie bite). Skorzystałem z usług pewnej firmy w celu prześwietlenia pojazdu. Generalnie autko w aktualnie w dobrym stanie był robiony cały prawy bok wymieniana przednia szyba, srodek zadbany, zawieszenie w porządku i nawet bym się na niego skusił ale po przeprowadzeniu diagnostyki komputerowej w pamięci sterownika zapisane były dwa błędy, właściciel twierdzi, że nic o nich nie wiedział.

P0276 – nieprawidłowa pozycja wlotowego wału rozrządu(lewa)
P0272 – nieprawidłowa pozycja wlotowego wału rozrządu(prawa)

Może to tylko jakaś pierdoła ale mnie wizja wymiany rozrządu ostatecznei przeraziła, może ktoś inny sie skusi.

BTW, ile orientacyjnie wyniosła by wymiana rozrządu w m272, bo dobrze kojarzę jest on umiejscowiony z tyłu silnika?

Niżej zamieszczam link do aukcji oraz raport diagnostyczny wraz z zdjęciami

https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes- ... BU02Q.html

VIN: WDDGF54X28R010446

Zdjęcia:
https://www.dropbox.com/s/qf2cex137mtwyk4/W204.zip?dl=0

W załącznikach raport w PDF:
Rozrząd znajduje się na przodzie silnika aczkolwiek ktoś musi mieć głowe na karku żeby to dobze zrobić. W dziale silnik i osprzęt masz wątek o silniku M272 i jego typowych usterkach w starszych wersjach (niepoprawionych) - warto sprawdzić numery silnika i porównać do tych zamieszczonych w wątku żeby wykluczyć choćby wymiane wałka wyrównaważającego. Jeżeli wałek do wymiany to mówimy o paru tysiącach złotych. Czym czytałeś błędy.

Re: w204 c300 2008r.

: 18 maja 2019, o 09:37
autor: perzu126
Jakby tylko to było, to w sumie nie ma tragedii. Choć koszty niemałe. Z drugiej strony dzisiaj problemy z łańcuchem są coraz częsciej spotykane....

Re: w204 c300 2008r.

: 22 maja 2019, o 10:10
autor: ktos92
To prawda, łańcuchy padają wszędzie bez wyjątku. Grupa VW chyba tutaj jest na czele pod zwględem szybkości zużycia tych elementów. Miałem W204 z M271 i nastukał w sumie 180 000km - łańcuch cały czas oryginalny, serwisowany w ASO do 120 000km potem przeze mnie. Co 10 000km wymiana oleju itp. Rozrząd sprawdzany dwa razy i nie było żadnych problemów. Teraz pytanie, czy miałem farta? W uK na forach rzadko też się zdarzają awarie bardzo wczesne, najczęściej gdy samochód był serwisowany w jakimś pseudo warsztacie. Tutaj nasuwa sie kolejne pytanie. Tutaj można tylko gdybać ale może warto zadać sobie pytanie jaki pseudo olej używają w serwisach w PL. Cały czas słyszy się o jakiś wałkach w ASO i nie tylko. Nawet kupując olej w sklepie nie masz pewności czy to nie jest podróbka.