Strona 6 z 7

Re: Zakup C63

: 21 lip 2018, o 23:56
autor: Patryk211088
Macie auta marzeń za gruby hajs a zachowujecie się jak dzieci ;-)

Re: Zakup C63

: 23 lip 2018, o 15:10
autor: macg
OK, Przepraszam, ze bardzo się podniecam. Ale jest czym ... :) Zaczepki na bok. W kazdym razie a propos hamulców to dzisiaj nie wykonałem kilku dohamowań z 250, ale jedno z 263 zegarowych (na niemieckiej autostradzie oczywiscie) i nie mam uwag co do klocków, są naprawde pierwsza klasa i nie potrzebuje nic wiecej. Nie jezdzilem nigdy z takimi predkosciami ale mialem wrazenie że przy tych 260 przód auta jakby bardzo subtelnie pływał góra-dół (amory mam symetrycznie po 80% sprawności). Nie miałem jaj żeby to dłużej sprawdzać i trwało to może 10sek, a ruchy były baaardzo pooowolone, może to taka droga była bo przez 10 sek z taka predkoscia to sie sporo przejeżdza. Szybkośc z jaką to auto dochodzi do tych 260 jest niewyobrazalna (a kaganiec ma 280) i gdybym nie wymiękł to 280 było by za pare sekund. Ze spalaniem 22l/100km zadowolony wróciłem do domu. Auto po zgaszeniu w garażu strzelało z wydechu, hamulców, i sam nie wiem czego jeszcze i buchał od niego taki żar naokoło ze temperatura w pomieszczeniu podniosła sie pewnie kilka stopni. Na dalszą część dnia pozostaje mi bezpłciowe audi w dieslu...

Re: Zakup C63

: 10 wrz 2018, o 20:54
autor: Adamskikk
macg pisze: 20 lip 2018, o 22:24 Performance brakes to właśnie element pakietu P31 czyli 6 tloczkowe (a nie 8) czerwone AMG Brembo 360mm dwuczęściowe, perforowane i nacinane i te właśnie mam. Nie było nic lepszego, nie było opcji ceramicznych hamulcy etc. Moje auto jest 40kg lżejsze od normalnego c63 sedana bo to limitowana japońska odelżona edycja bez m.in bez szyberdachu. Takich aut wypuszczono 20 (dwadzieścia) w budzie sedan. Muszę to napisać :) - to nie jest "zwykle" c63 którym jeżdżą inni koledzy z forum. Jak ktoś znajdzie zdjęcie sedana w204 c63 bez szyberdachu nie z japan limited edition to przelewam 100zl po podaniu nr konta. Zapraszam do konkursu:)
To ja się dopisuje do klubu Limited Edition for Japan...tyle ze Coupé ale czerwone lusterka i lotkę zostawiam😉 widziałem Twojego sedana ale już był sprzedany, ja kupiłem w czerwcu, sprowadzony z Japonii (A jakże 😉). Ja jednak zdecydowałem się na wymianę tarcz i klocków, olejów, filtrów, świec i mniejszych dupereli w serwisie. Dali dobry rabat, może i przepłaciłem pare stow ale jestem zadowolony. Mam pytanko- tez miałeś założonego od nowości XPela? Mój tak, odświeżyłem, dodałem tu i tam, poszła ceramika i generalne odświeżenie wnętrza razem ze skórami. Ale już stoi gotowa żeby robić wrażenie ...na kierowcy oczywiście. 😉
P.S.
Pamiętaj ze sedanów zrobili 20 a Coupé 15😬

Re: Zakup C63

: 29 paź 2018, o 15:26
autor: Qba
Witam,
jestem nowy na forum. Nigdy z Mercedesami nie miałem do czynienia. Kupiłem ostatnio klasyka konkurencji, ale trochę źle trafiłem. Pójdzie na sprzedaż i nosze się z zamiarem zakupu C63 W205. Główny powód - szukam czegoś co pięknie brzmi i szybko jedzie. Auto będzie do jazdy okazyjnej.
Poczytałem trochę w necie i w tym wątku. Mam kilka pytań, jak głupie niektóre to wybaczcie.

1. Czym się różni przedlift i polift? Nie chodzi mi o pierdoły tylko co zostało ważnego poprawione.
2. Z czego wynika duża rozpiętość cenowa tych aut. Czasami różnica 2 lat z cena razy dwa.
3. Czy są wersje/roczniki aut, które z jakiegoś powodu są lepsze do kupna?
4. Ja myślę o sedanie, ale czy wersje coupe są z jakiegoś powodu lepsze? (pomijam wygląd).
5. Czy są wersje, o których wiadomo, że lepiej nie kupować?
6. Czy butla wchodzi w miejsce koła zapasowego?
7. Ile trzeba wydać na sensowny egzemplarz i który rok to będzie?
8. Czy macie jakiegoś sprawdzonego handlarza?

To pierwsza część pytań. Myślę nad resztą.

Re: Zakup C63

: 31 paź 2018, o 10:57
autor: victordeleco2
Chodzi Ci o W204 czy W205?

Re: Zakup C63

: 31 paź 2018, o 13:26
autor: toner7
ad. pytanie 6 - o jaką butlę, która się mieści we wnęce koła zapasowego pytasz?! Jeśli chodzi o piwo lub prosecco to pewnie ok trzydziestu litrów.
Jeśli chodzi o montaż lpg to nie jest w takim razie auto dla Ciebie... Tygrysa nie kupuje się po to aby karmić go sałatą...

Re: Zakup C63

: 31 paź 2018, o 14:55
autor: ktos92
Gaz do AMG :lol: dobre żarty. Do zwykłego benzyniaka jeszcze to potrafie zrozumieć ale do AMG :-D

Re: Zakup C63

: 31 paź 2018, o 15:16
autor: tedi944
MASZ RACJE GAZ DO AMG - żarty jakieś

Re: Zakup C63

: 31 paź 2018, o 20:38
autor: korzen
Zgadzam sie, ze to bez sensu. Ogolne koszty utrzymania C63 sa na tyle wysokie, ze koszt paliwa to tutaj kwestia drugorzedna. JAkos nei moge sobie wyobrazic C63 na LPG...

Re: Zakup C63

: 31 paź 2018, o 21:38
autor: macg
Sporo osób odpowiedziało :) .... na tą prowokacje.
Albo to dziecko pisze jakieś. Ale zostawmy to...
Napisz Qba jaki to klasyk konkurencji kupiłeś i dlaczego była to wtopa.
Ja np. teraz szukam E39 M5 w nienagannym stanie. Napaliłem się jak szczerbaty na suchary. W sumie C63 kupiłem przez przypadek szukając tego M5 kiedyś. I teraz to znów wraca, nie oszukam przeznaczenia chyba, muszę mieć coś takiego z manualem. AMG odstawiłem do garażu miesiąc temu tankując przedtem pod korek, podłączyłem CTEK'a do ładowania i stał cały czas. W weekend odpaliłem go żeby się nie zastał, po odpaleniu jednak pomyślałem że się "przejadę", pojechałem A1 15 min w jedną stronę, i 15 min z powrotem, po czym na stacji pod domem znów zatankowałem pod korek. Weszło 8 litrów :). Wychodzi że przy tzw dynamicznej jeździe pali prawię ćwiarę na minutę, jak jakaś łódź motorowa hehe. Ale każda minuta jest tego warta.

Re: Zakup C63

: 31 paź 2018, o 23:32
autor: ktos92
Odpalając silnik AMG uśmiech gwarantowany na twarzy. Moim zdaniem kupując taki samochód i pchać do niego GAZ - troche to nie przystoi :D są różne opinie na ten temat...

Re: Zakup C63

: 1 lis 2018, o 15:21
autor: Qba
Dzięki za odpowiedzi.
Z tym LPG to tak, żeby dyskusje rozwinąć :) Ja uważam, że gaz w aucie to nic złego. Sam pewnie będę szukał czegoś do miasta z gazem bo mi trzylitrowy dizel za dużo pali. Ale do auta sportowego czy do klasyka bym nie wstawiał :). Ja chce kupić auto do garażu, którym będę jeździł przy ładnej pogodzie. Spalanie mnie nie interesuje za bardzo.

Kupiłem E31. Pojechałem do mechanika, który zna się na BMW ale nie orientuje się w kosztach naprawy tego modelu. Już po zakupie trafiłem na ludzi, którzy siedzą w E31 i policzyli co i ile kosztuje. I jeśli ktoś robi sam (a wśród miłośników E31 takich nie brakuje to ok.) to spoko się kalkuluje. A jak ja mam komuś zlecić to koszt prac około 20-25 za robociznę. Więc się zastanawiam co zrobić.

Jest też pomysł na C63, szukam czegoś co ładnie chodzi :) A wydech brzmi dobrze. I szukam, też auta, które w perspektywie kilku lat nie straci za dużo na wartości. A myślę, że C63 takie jest.

Z chęcią wysłucham porad użytkowników.

Czy są duże różnice pomiędzy przed i poliftem od strony mechanicznej? Warto szukać polifta?

Kuba

Re: Zakup C63

: 1 lis 2018, o 18:48
autor: Qba
macg pisze: 31 paź 2018, o 21:38 W sumie C63 kupiłem przez przypadek szukając tego M5 kiedyś. I teraz to znów wraca, nie oszukam przeznaczenia chyba, muszę mieć coś takiego z manualem.
Jakie masz to C63?

Re: Zakup C63

: 3 lis 2018, o 13:37
autor: Niko
Witam wszystkich, od kilku miesięcy mam przedliftowe W204 C63. Japan, 14 tys nalotu, stan fabryczny, totalna igła.
Zrobiłem nim ok 2 tys i mam kilka przemyśleń, którymi chciałbym się podzielić. Zamierzam go też dofinansować jednak zanim to zrobię potrzebuje opinii użytkowników, którzy swoimi C63 zrobili 50 tys i więcej.
Jest wg mnie fajnie wyważony, intuicyjny jednak do tego, do czego go kupiłem brak mu trochę mocy. Oczywiście moje umiejętności w jego opanowaniu również wymagają doszlifowania. Jazda po prostej jest nieco nudna. Zawsze znajdzie się ktoś szybszy. Luki i jazda bokami mi osobiście dają największy fun z jazdy. Nie mówię tu o upalaniu samochodu i wymianie 4 kpl opon miesięcznie ale o zwykłej jeździe, w której niektóre ronda i zakręty najlepiej ogląda się przez boczne okno pasażera 😉
Do jazdy bokami ma trochę za mało mocy, szybko odzyskuje trakcję i mma wrażenie, że nieco się męczy. Dlatego chcę mu pomóc, pozwolić silnikowi poodychać i wymienić kompletny wydech na dedykowane IPE (kolektory, bandaże, katalizatory itd) oraz zestroić na 520-540KM. Trakcja w zimie mnie nie interesuje, nie będę narażać go na zżeranie przez sól więc nie kupuję zimówek.
Ten model ma problem z maglem a dokładnie z jego prawą podporą ale to łatwe do rozwiązania.
Największym problemem jest skrzynia.
1. Ma tendencje do przegrzania (sedan, black series - bez różnicy) czego chyba nie da się wyeliminować.
2. Zwłoka w zmianie biegów jest bardzo duża. Czy ktoś zmianiał soft? Pomogło? W trybie sport powinna bić biegami a mam wrażenie, że to multitronic z Audi...
3. Skrzynie konwerterowe nie lubią wymuszania zmiany biegów łopatkami. Łatwo je wtedy uszkodzić. Najlepiej jak same sobie regulują ciśnienia i zmieniają biegi w najdogodniejszym momencie. Jednak czy ta skrzynia ma podobnie? W trybie manual sama nie zmienia biegów. Jest to bardzo pomocne przy jeździe w zakrętach, bo nie ma obawy o przepiecia biegu w trakcie pokonywania łuku. Jednak przy zabawie w uslizgi i lekki drift tryb manual chyba może ją łatwiej uszkodzić. Oczywiście raczej nie przy 15 tys KM ale po co komplikować? Wiem wiem, jazda bokami i oszczędzanie skrzyni oraz napędów wzajemnie się wykluczają jednak chciałbym ograniczyć ewentualne szkody. Jakie Wy macie informacje na temat skrzyń? Eksploatujecie swoje C63 podobnie jak ja? Ma być z głową ale też z funem.
Acha i jakaś porada co zrobić z radiem. Command from Japan obsługuje tylko Radio Maryja... Mam "protez" przez USB i muza jest z telefonu ale wolałbym zmienić soft lub cały command. Jakiś zakład polecacie? Najlepiej Warszawa i okolice.
Pozdrawiam

Re: Zakup C63

: 13 lis 2018, o 15:06
autor: Roobs
Trochę poza temat, zauważyłem że niektórzy „przerabiali” CL stąd mój post. Od pół roku szukam Cl 216 AMG. Jeśli ktoś ma wiedzę praktyczną na temat CL216 AMG, obojętnie czy 6,3 czy 6,5 proszę o PW.