Zmiana wnętrza licznika
: 28 lip 2020, o 18:54
Przedstawiam Państwu małą szybką przeróbkę która daje fajny wizualny efekt, czytałem o niej kiedyś na forum ale nie było żadnego manuala więc wrzucam dla potomnych z zachętą do wykonania.
Zaczynamy od maksymalnego położenia kierownicy w dół i do siebie.
W pierwszym kroku demontujemy ramkę licznika trzyma się ona wyłącznie na plastikowych zatrzaskach. Polecam takie narzędzie jak na zdjęciu,śrubokręt też się nada ale szkoda uszkodzić ramkę.
Następnie pokazuje nam się następujący obraz. Mamy tutaj 4 śruby torx 25 oraz pokrętło regulacyjne w lewym dolnym rogu, pokrętło wyciągamy stanowczym ruchem do siebie. Następnie licznik kładziemy "na twarz" i wypinamy jedną wtyczkę. Licznik można wyciągnąć
Ramka licznika trzyma się również na zatrzaskach nic nie trzeba rozkręcać. U szczytu licznika znajdują się dwie naklejki w postaci plomby. Demontujemy obudowę od dawcy następnie z naszego licznika i zamieniamy. Obudowa zatrzaskuje się a swoich zaczepach.
Montaż w odwrotnej kolejności.
Po założeniu licznika nie działał zegarek do pierwszego uruchomienia silnika.
Należy zwrócić uwagę aby licznik dawca miał szybkę bez skazy ponieważ szybki nie są zamienne ewentualnie można wymienić samą szybkę bo jest taka możliwość jednak muszą to być jednakowe wersje zegarów.
Czas pracy 30min z przerwą na papierosa
Zaczynamy od maksymalnego położenia kierownicy w dół i do siebie.
W pierwszym kroku demontujemy ramkę licznika trzyma się ona wyłącznie na plastikowych zatrzaskach. Polecam takie narzędzie jak na zdjęciu,śrubokręt też się nada ale szkoda uszkodzić ramkę.
Następnie pokazuje nam się następujący obraz. Mamy tutaj 4 śruby torx 25 oraz pokrętło regulacyjne w lewym dolnym rogu, pokrętło wyciągamy stanowczym ruchem do siebie. Następnie licznik kładziemy "na twarz" i wypinamy jedną wtyczkę. Licznik można wyciągnąć
Ramka licznika trzyma się również na zatrzaskach nic nie trzeba rozkręcać. U szczytu licznika znajdują się dwie naklejki w postaci plomby. Demontujemy obudowę od dawcy następnie z naszego licznika i zamieniamy. Obudowa zatrzaskuje się a swoich zaczepach.
Montaż w odwrotnej kolejności.
Po założeniu licznika nie działał zegarek do pierwszego uruchomienia silnika.
Należy zwrócić uwagę aby licznik dawca miał szybkę bez skazy ponieważ szybki nie są zamienne ewentualnie można wymienić samą szybkę bo jest taka możliwość jednak muszą to być jednakowe wersje zegarów.
Czas pracy 30min z przerwą na papierosa