blokada kierownicy - stacyjka
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
No tak to jest ... w tym kraju bez znajomości nic w normalnych pieniądzach nie da się zrobić.
Akurat tą naprawę Mercedes powinien bijąc się w pierś wykonywać w ramach akcji serwisowej.
To nie wina użytkowników, że tak siajowa jakość podzespołów jest.
Akurat tą naprawę Mercedes powinien bijąc się w pierś wykonywać w ramach akcji serwisowej.
To nie wina użytkowników, że tak siajowa jakość podzespołów jest.
W203 200CDI 156KM Classic -sprzedane
W204 220CDI 170KM Avantgarde -sprzedane
F10 520i 184KM -obecnie
W204 220CDI 170KM Avantgarde -sprzedane
F10 520i 184KM -obecnie
szkoda że nie podesłałeś do mnie nowa blokada zakodowana do auta to koszt 800 pln
jest możliwość też aby dopisać używaną blokadę w której wymieniam silniczek na nowy i koduje do auta koszt ok 600 pln
jest możliwość też aby dopisać używaną blokadę w której wymieniam silniczek na nowy i koduje do auta koszt ok 600 pln
Ostatnio zmieniony 2 sie 2017, o 14:21 przez hipollo, łącznie zmieniany 1 raz.
Elektronika samochodowa
kodowanie Scn On-line
Dorabianie Kluczy ,Naprawa Rygli,Stacyjek, diagnostyka
Mława
TEL-660919544
GG- 818716
SKYPE- hipollo
kodowanie Scn On-line
Dorabianie Kluczy ,Naprawa Rygli,Stacyjek, diagnostyka
Mława
TEL-660919544
GG- 818716
SKYPE- hipollo
Zmartwię Cię w każdym i 204 i 212 cierpią na ten sam ból. Nie ma znaczenia przebieg tylko łapanie kluczyka przez rygiel jeżeli zdarzyło się, że po przekręceniu kluczyka nie załapał zapłon, to są to początki. Niestety nie ma żadnego innego rozwiązania póki co.
W203 200CDI 156KM Classic -sprzedane
W204 220CDI 170KM Avantgarde -sprzedane
F10 520i 184KM -obecnie
W204 220CDI 170KM Avantgarde -sprzedane
F10 520i 184KM -obecnie
-
- Posty: 617
- Rejestracja: 8 lis 2011, o 21:11
- Lokalizacja: Olesno
Zacząłem zgłębiać temat, ponieważ w moim obecnym samochodzie (Saab 93 SS) miałem ten sam kłopot z elektroniczną blokadą kierownicy i wiem ile to kasy, nerwów i problemu. Prześledziłem temat wnikliwie na ile to możliwe i mam takie pytanie bo nie wiem czy dobrze zrozumiałem:
Jak już blokada padnie i wywali błąd na desce to coś się zapisuje w jakimś sterowniku/procesorze i trzeba wszystko na nowo kodować bo inaczej samochód unieruchomiony? A jeśli wymieni sie ten głupi silniczek za 160zł o którym wyżej kolega napisał to awarii nie będzie i auto dalej jeździ?
Jak już blokada padnie i wywali błąd na desce to coś się zapisuje w jakimś sterowniku/procesorze i trzeba wszystko na nowo kodować bo inaczej samochód unieruchomiony? A jeśli wymieni sie ten głupi silniczek za 160zł o którym wyżej kolega napisał to awarii nie będzie i auto dalej jeździ?
Dokładnie tak jak napisałeś jeżeli elektronicznie nie uwali się dziadostwo i nie będzie tzw. Fatal Error, to można wymienić profilaktycznie silniczek i po bólu.
Jeżeli zapisze się błąd w pamięć, to faktycznie programowanie od początku.
Jeżeli zapisze się błąd w pamięć, to faktycznie programowanie od początku.
W203 200CDI 156KM Classic -sprzedane
W204 220CDI 170KM Avantgarde -sprzedane
F10 520i 184KM -obecnie
W204 220CDI 170KM Avantgarde -sprzedane
F10 520i 184KM -obecnie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości