blokada kierownicy - stacyjka

Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok

Awatar użytkownika
icebear
Posty: 286
Rejestracja: 24 lut 2014, o 17:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icebear »

No tak to jest ... :evil: :evil: w tym kraju bez znajomości nic w normalnych pieniądzach nie da się zrobić. :-/ :-/

Akurat tą naprawę Mercedes powinien bijąc się w pierś wykonywać w ramach akcji serwisowej.
To nie wina użytkowników, że tak siajowa jakość podzespołów jest.
W203 200CDI 156KM Classic -sprzedane
W204 220CDI 170KM Avantgarde -sprzedane
F10 520i 184KM -obecnie
hipollo
Posty: 73
Rejestracja: 13 paź 2014, o 18:36
Lokalizacja: Mława

Post autor: hipollo »

szkoda że nie podesłałeś do mnie nowa blokada zakodowana do auta to koszt 800 pln

jest możliwość też aby dopisać używaną blokadę w której wymieniam silniczek na nowy i koduje do auta koszt ok 600 pln
Ostatnio zmieniony 2 sie 2017, o 14:21 przez hipollo, łącznie zmieniany 1 raz.
Elektronika samochodowa
kodowanie Scn On-line
Dorabianie Kluczy ,Naprawa Rygli,Stacyjek, diagnostyka
Mława
TEL-660919544
GG- 818716
SKYPE- hipollo
Awatar użytkownika
icebear
Posty: 286
Rejestracja: 24 lut 2014, o 17:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icebear »

hipollo teraz, to już musztarda po obiedzie
W203 200CDI 156KM Classic -sprzedane
W204 220CDI 170KM Avantgarde -sprzedane
F10 520i 184KM -obecnie
hipollo
Posty: 73
Rejestracja: 13 paź 2014, o 18:36
Lokalizacja: Mława

Post autor: hipollo »

no dzwoniłeś do mnie ale jak zrobiłeś to super ,do mnie jak by nie było dalej
Elektronika samochodowa
kodowanie Scn On-line
Dorabianie Kluczy ,Naprawa Rygli,Stacyjek, diagnostyka
Mława
TEL-660919544
GG- 818716
SKYPE- hipollo
Awatar użytkownika
radex1978
Posty: 39
Rejestracja: 25 sie 2013, o 20:53

Post autor: radex1978 »

Panowie,

a czy przy założeniu, że samochód się jeszcze uruchamia czy nie ma możliwości wymiany samego silniczka?

U mnie na razie problem wystąpił tylko raz, ale jak poczytałem o kosztach i nieuchronności awarii to mnie lekko zmroziło...
W204 C200 CDI Black Matte Princess
szynszyl
Posty: 13
Rejestracja: 25 sty 2015, o 19:08

Post autor: szynszyl »

Ja jestem po takiej operacji, silniczek na allegro za 160 zł, wymieniłem sam.
Awatar użytkownika
icebear
Posty: 286
Rejestracja: 24 lut 2014, o 17:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icebear »

Powinno być okey sam problem dotyczy głównie tego cudownego silniczka.
W203 200CDI 156KM Classic -sprzedane
W204 220CDI 170KM Avantgarde -sprzedane
F10 520i 184KM -obecnie
Black
Posty: 24
Rejestracja: 11 wrz 2013, o 12:51

Post autor: Black »

A przy jakich przebiegach sie to dzieje czy jest mozliwe ze nie wszstkie sie sypią ??? mam 2007r i 180tys km
W204 C320 CDI
Awatar użytkownika
icebear
Posty: 286
Rejestracja: 24 lut 2014, o 17:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icebear »

Zmartwię Cię w każdym i 204 i 212 cierpią na ten sam ból. Nie ma znaczenia przebieg tylko łapanie kluczyka przez rygiel jeżeli zdarzyło się, że po przekręceniu kluczyka nie załapał zapłon, to są to początki. Niestety nie ma żadnego innego rozwiązania póki co.
W203 200CDI 156KM Classic -sprzedane
W204 220CDI 170KM Avantgarde -sprzedane
F10 520i 184KM -obecnie
Master_PiT
Posty: 617
Rejestracja: 8 lis 2011, o 21:11
Lokalizacja: Olesno

Post autor: Master_PiT »

212 także??

znam 4 204- w których to padło ( w tym moja) ale w żadnej 212
s202 esprit 220cdi
w203 avantgarde 220cdi - sprzedany
w204 elegance 220cdi - sprzedany :(
W205 220cdi AMG Interior & exterior
Awatar użytkownika
icebear
Posty: 286
Rejestracja: 24 lut 2014, o 17:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icebear »

W W212 znam osobiście takie przypadki sztuk dwie, a koleś co naprawiał rygiel mówił że "mechanizm" chociaż ciężko to nazwać mechanizmem działa idento jak w 204.
W203 200CDI 156KM Classic -sprzedane
W204 220CDI 170KM Avantgarde -sprzedane
F10 520i 184KM -obecnie
pzloty
Posty: 55
Rejestracja: 29 wrz 2015, o 10:22

Post autor: pzloty »

Zacząłem zgłębiać temat, ponieważ w moim obecnym samochodzie (Saab 93 SS) miałem ten sam kłopot z elektroniczną blokadą kierownicy i wiem ile to kasy, nerwów i problemu. Prześledziłem temat wnikliwie na ile to możliwe i mam takie pytanie bo nie wiem czy dobrze zrozumiałem:

Jak już blokada padnie i wywali błąd na desce to coś się zapisuje w jakimś sterowniku/procesorze i trzeba wszystko na nowo kodować bo inaczej samochód unieruchomiony? A jeśli wymieni sie ten głupi silniczek za 160zł o którym wyżej kolega napisał to awarii nie będzie i auto dalej jeździ?
Awatar użytkownika
icebear
Posty: 286
Rejestracja: 24 lut 2014, o 17:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icebear »

Dokładnie tak jak napisałeś jeżeli elektronicznie nie uwali się dziadostwo i nie będzie tzw. Fatal Error, to można wymienić profilaktycznie silniczek i po bólu.
Jeżeli zapisze się błąd w pamięć, to faktycznie programowanie od początku.
W203 200CDI 156KM Classic -sprzedane
W204 220CDI 170KM Avantgarde -sprzedane
F10 520i 184KM -obecnie
pzloty
Posty: 55
Rejestracja: 29 wrz 2015, o 10:22

Post autor: pzloty »

icebear,
A powiedz jeszcze da się to zrobić samemu w warunkach garażowych - tzn. odpinam akumulator, wyciągam blokadę, wymieniam silniczek, wkładam blokadę, podłączam akumulator i działa? czy może jakiś komputer mimo wszystko jest potrzebny.
Awatar użytkownika
icebear
Posty: 286
Rejestracja: 24 lut 2014, o 17:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icebear »

Zależy od tego czy zablokował się rygiel czy nie. Jeżeli jeszcze działa, to sam silniczek możesz wymienić. Jeżeli nie działa, to bez kompa, ani rusz. Niestety.
W203 200CDI 156KM Classic -sprzedane
W204 220CDI 170KM Avantgarde -sprzedane
F10 520i 184KM -obecnie
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości