Wersje wyposażenie W204
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
TheDwoik, goły E Klasse kosztuje 2x tyle co zapłaciłeś za swoją C Klasse. Niestety takie są realia u mnie w Schwabii. Nie wiem w jakim regionie mieszkasz Ty, ale podejrzewam, że też u Ciebie nie jest tak kolorowo. Ceny na E są jeszcze dość wysokie, a w204 ze względu na rychłe wprowadzenie na rynek w205 są o wiele niższe.
c117 180 (01/2015) 122 koni i jeden osioł
w204 200CDI BE T-Modell (09/2010)-EX
w203 220CDI T-Modell (10/2002)-EX
Auto bez Gwiazdy jest jak Kościół bez krzyża.
w204 200CDI BE T-Modell (09/2010)-EX
w203 220CDI T-Modell (10/2002)-EX
Auto bez Gwiazdy jest jak Kościół bez krzyża.
- noc
- Ekspert
- Posty: 1671
- Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
- Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.
W 204 sprzedaje się b.dobrze.Dzięki kilku już "liftingom" jest nadal na topie.
Klasa premium "E" znowu lekko zapyziała, więc będzie albo lift albo zmiana kształtu nadwozia na starej płycie podwoziowej.
Liczyłbym się z drugą tańszą dla f-my wersją.
Moim zdaniem C-stanieje i będzie jeszcze rok dwa.
Potem niestety MB-(Renault). Umowy już są realizowane.
Ostatnie wersje W204 długo będą trzymać ceny.
Nikt nie wie czy MB wsadzi silnik Renault, czy MB wsadzą do Renault.
Osobiście ucieszyłbym bym się z pierwszej wersji ze względu na silnik, a z drugiej ze względu
na komfort siedzeń i zawieszenia.Zmieszanie technologii powinno koncernowi MB wyjść na zdrowie.O trwałości jednych i drugich i tak nie ma co marzyć.
Klasa premium "E" znowu lekko zapyziała, więc będzie albo lift albo zmiana kształtu nadwozia na starej płycie podwoziowej.
Liczyłbym się z drugą tańszą dla f-my wersją.
Moim zdaniem C-stanieje i będzie jeszcze rok dwa.
Potem niestety MB-(Renault). Umowy już są realizowane.
Ostatnie wersje W204 długo będą trzymać ceny.
Nikt nie wie czy MB wsadzi silnik Renault, czy MB wsadzą do Renault.
Osobiście ucieszyłbym bym się z pierwszej wersji ze względu na silnik, a z drugiej ze względu
na komfort siedzeń i zawieszenia.Zmieszanie technologii powinno koncernowi MB wyjść na zdrowie.O trwałości jednych i drugich i tak nie ma co marzyć.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
noc pisze:W 204 sprzedaje się b.dobrze.Dzięki kilku już "liftingom" jest nadal na topie.
Klasa premium "E" znowu lekko zapyziała, więc będzie albo lift albo zmiana kształtu nadwozia na starej płycie podwoziowej.
Kolego - pobudka, wersja poliftingowa E klasy wjeżdża właśnie do salonów
Liczyłbym się z drugą tańszą dla f-my wersją.
Moim zdaniem C-stanieje i będzie jeszcze rok dwa.
Potem niestety MB-(Renault). Umowy już są realizowane.
Ostatnie wersje W204 długo będą trzymać ceny.
Nikt nie wie czy MB wsadzi silnik Renault, czy MB wsadzą do Renault.
Osobiście ucieszyłbym bym się z pierwszej wersji ze względu na silnik, a z drugiej ze względu
na komfort siedzeń i zawieszenia.Zmieszanie technologii powinno koncernowi MB wyjść na zdrowie.O trwałości jednych i drugich i tak nie ma co marzyć.
Nie wiem co dobrego może MB przejąć od Renault. Silniki? Ktory? 1,5 dci? A może 1,9 dci? I co? Do S klasy to włożą? Wszystkie plastiki i elektronikę do większości samochodów robią dziś ci sami kooperanci zewnętrzni. Realnie to myślę że ta współpraca ma szansę w autach dostawczych i użytkowych takich jak ten Citan który tylko gwiazdą na masce przypomina mercedesa.
C 180 Kompressor T ----> był
E 250 CGI coupe ----> był
C 220d Estate W205 ----> jest
E 250 CGI coupe ----> był
C 220d Estate W205 ----> jest
- noc
- Ekspert
- Posty: 1671
- Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
- Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.
Kolego, nikt nic nie pisał o klasie S.
Tam nadal będzie królował AMG, Brabus i ori MB-MC.
Pisałem o wersjach tanich A, B, C i słabsze E.
Nie wiem co masz przeciwko silnikom 2000 - 3200 Renault -benzyna.
Latają w rajdach i na wyścigach po 100-200 tys. bez remontu.
W pracy moje dostawcze Berlingo 1,9 cdi ma już 350 tys. i ciąga do warsztatu nowe MB.
Tam nadal będzie królował AMG, Brabus i ori MB-MC.
Pisałem o wersjach tanich A, B, C i słabsze E.
Nie wiem co masz przeciwko silnikom 2000 - 3200 Renault -benzyna.
Latają w rajdach i na wyścigach po 100-200 tys. bez remontu.
W pracy moje dostawcze Berlingo 1,9 cdi ma już 350 tys. i ciąga do warsztatu nowe MB.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
Nie mam nic do tych silników, ale nie widzę fenomenu czyli cech nadzwyczajnych. Te przebiegi o których napisałeś spkojnie robią silniki TDI Volkswagena, TDCI Forda czy inne Ople, nie wspominając o starch ośmiozaworowych benzynach. Skoro pod gwiazdą będzie renault to po co płacić za gwiadę skoro kilkaset metrów dalej mamy dużo tańsze renault? No sam powiedz kupisz coś tylko dlatego że ma ładniejsze opakowanie?noc pisze:Kolego, nikt nic nie pisał o klasie S.
Tam nadal będzie królował AMG, Brabus i ori MB-MC.
Pisałem o wersjach tanich A, B, C i słabsze E.
Nie wiem co masz przeciwko silnikom 2000 - 3200 Renault -benzyna.
Latają w rajdach i na wyścigach po 100-200 tys. bez remontu.
W pracy moje dostawcze Berlingo 1,9 cdi ma już 350 tys. i ciąga do warsztatu nowe MB.
C 180 Kompressor T ----> był
E 250 CGI coupe ----> był
C 220d Estate W205 ----> jest
E 250 CGI coupe ----> był
C 220d Estate W205 ----> jest
- noc
- Ekspert
- Posty: 1671
- Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
- Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.
Obsługuję wszystkie samochody świata - (wiadomo na samym MB nie przeżyjesz) bez autoryzacji.
Nie mogę napisać, które silniki MB i z jakich powodów "wychodzą z siebie", ale są w nawet w najnowszych modelach pewne (niedociągnięcia). Napisałbym nawet (rozciągnięcia).
Właściciele wiedzą o co chodzi.
Dobrze, że MB wzięło się za podwykonawców: (kary), (wykluczenia). Dama miała i od nowa powinna mieć dobrą reputację.
F-mę D, MB puściło już z pustymi bankami.Przy otrzymanej rekomendacji chyba papieru toaletowego od nich nikt nie kupi.
Nie mogę napisać, które silniki MB i z jakich powodów "wychodzą z siebie", ale są w nawet w najnowszych modelach pewne (niedociągnięcia). Napisałbym nawet (rozciągnięcia).
Właściciele wiedzą o co chodzi.
Dobrze, że MB wzięło się za podwykonawców: (kary), (wykluczenia). Dama miała i od nowa powinna mieć dobrą reputację.
F-mę D, MB puściło już z pustymi bankami.Przy otrzymanej rekomendacji chyba papieru toaletowego od nich nikt nie kupi.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
- noc
- Ekspert
- Posty: 1671
- Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
- Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.
ha![/quote]mermarcin pisze:Wracają do tematu, mam elegance, pełen wypas bez ksenonow ha ha!
Nie istnieje "pełen wypas".
Niektórych opcji nie da się włożyć gdy zamontowano inne.
Istnieje tylko pełna opcja pod danego klienta.
Przykład: siedzenie Recaro designo nie może mieć masażu.
Kierownica z wstawkami drewnianymi nie jest podgrzewana.
Nie można mieć w kombi jednocześnie 7-siedzeń i rampę załadowczą.
Takich przykładów są setki.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
- noc
- Ekspert
- Posty: 1671
- Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
- Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.
Cóż Kolego - jakieś "badziewie", a nie full wypas.
A poważnie, niektóre kraje długo nie uznawały xenonów i damy nie dostawały homologacji.
A poważnie, niektóre kraje długo nie uznawały xenonów i damy nie dostawały homologacji.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 17 lis 2013, o 21:56
- noc
- Ekspert
- Posty: 1671
- Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
- Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.
Blue nie powalają tym co obiecał MB.
Powalają kosztem części zamiennych, a psuć się lubią.
Szczerze powiedziawszy za kilka Led, byle jakie wnętrze i zużycie paliwa niemal identyczne, płacić niemal dwa razy tyle za zakup i dwa razy tyle za przegląd, to nieporozumienie.
Wolałbym kupić starszą wersję.
Oczywiście nie mam takiej damy, przejechałem się kilkoma wersjami tylko kilka km.
Więc moje doznania są powierzchowne.
Przy wystawianiu faktur po naprawie bardziej wnikliwe.
Powalają kosztem części zamiennych, a psuć się lubią.
Szczerze powiedziawszy za kilka Led, byle jakie wnętrze i zużycie paliwa niemal identyczne, płacić niemal dwa razy tyle za zakup i dwa razy tyle za przegląd, to nieporozumienie.
Wolałbym kupić starszą wersję.
Oczywiście nie mam takiej damy, przejechałem się kilkoma wersjami tylko kilka km.
Więc moje doznania są powierzchowne.
Przy wystawianiu faktur po naprawie bardziej wnikliwe.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości