Wachlowanie obrotow silnika

Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok

Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 1671
Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.

Post autor: noc »

Pytanie jakiej klasy był komp. i diagnosta?
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
magic1979
Posty: 106
Rejestracja: 2 lip 2012, o 22:11

Post autor: magic1979 »

Dobry ale komputer nie byl sd.zamim jednak pojade do serwisu chcialem zapytac na forum,bo nie mam czasu teraz tym sie zajac auto i tak stoi.przejechalem sie ale nie daleko objawow brak ale nie bylo 90st
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 1671
Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.

Post autor: noc »

Star Diagnosis stoi w co drugim prywatnym warsztacie, o ile trafisz na dobrego diagnostę,
to masz dobrą kasę w kieszeni w porównaniu do ASO.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
magic1979
Posty: 106
Rejestracja: 2 lip 2012, o 22:11

Post autor: magic1979 »

w moim Mieście każdy idzie na łatwiznę,wolą liczniki przekręcać niż coś szukać.brak ambicji.Dzięki ASO zaoszczędziłem nie tylko pieniądze do tej pory,ale i czas oraz nerwy.nie mam więc powodów aby na nie narzekać.nie szukam tu funduszu oszczędnościowego, a porady odnośnie sprawy mechanicznej.
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 1671
Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.

Post autor: noc »

Przykro mi to czytać.Życzę szybkiego rozwiązania problemu.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
magic1979
Posty: 106
Rejestracja: 2 lip 2012, o 22:11

Post autor: magic1979 »

mam nadzieję dziękuję.poza tym nie chciałem nikogo urazić.
Stolarz13
Posty: 18
Rejestracja: 30 wrz 2013, o 22:57

Post autor: Stolarz13 »

Nie wiem z jakiego miasta jesteś, bo brak w opisie, ale zdjęcie jest robione w Gostyninie, bo tam auto kupiłeś..:) kojarze ogłoszenie i auto.
Jesli chodzi o Gostynin to jest człowiek który się na tym zna i ma podobno porządną aparature (do napraw a nie cofania liczników), chwalił mi się jakiś czas temu, ale nie zdażyło mi się podpiąć przez 3 lata używania mojej W203, nie było potrzeby.
Czytałem o takim objawie w W203 i kilka powodów panowie mądrzy podawali: czujnik ciśnienia paliwa na listwie, koło dwumasowe w manualu, jakiś czujnik temperatury i coś jeszcze. Nie jestem specem ale SD jest potrzebne i dobry diagnosta.
A w gostyninie dużo handlarzy i kombinują chłopaki jak się da, przynajmniej się człowiek napatrzył to się nie daje naciągnąć...:)

PZDR
Stolar
Jeszcze W203 ale wkrótce W204
magic1979
Posty: 106
Rejestracja: 2 lip 2012, o 22:11

Post autor: magic1979 »

3 lata temu ci się chwalił ktoś,a ty już go polecasz chociaż wcale nie sprawdziłeś czy jest dobry?a co u niego robiłeś?wpadłeś na kawę? ;-) odnośnie auta,to powiem ci że marzenia sie spełniają,tylko uważaj z nimi bo gdy to nastąpi nie zawszę będziesz szczęśliwy.Ps pozdrów Kubę
Stolarz13
Posty: 18
Rejestracja: 30 wrz 2013, o 22:57

Post autor: Stolarz13 »

Dlatego nie traktuje samochodu jako marzenia, bo to zbyt przyziemne, dla mnie auto to narzędzie pracy, gdyż dużo jeżdze, a MB wychodzi dobrze w kalkulacji price to performance jak się zadbaną bryczke kup i dodatkowo ładnie wygląda...:)

Mechanika znam od wielu lat i naprawiam u niego wszystkie auta w rodzinie, łącznie z moim W203, był już testowany z różnymi problemami w różnych autach. SD ma krócej niż 3 lata. Przynajmniej mogę polagac na jego uczciwości. Nie wiem czy Ci rozwiąże problem, ale przynajmniej nie skroi Cię z kasy jak nic nie zrobi. Jak masz ochotę to podjedź na osiedle 18 stycznia na ulice Kochanowskiego koło przedszkola, pogadaj zobaczysz czy warto.
Jedno co moge Ci gwarantować to uczciwość.

P.S. O jakim Kubie mówisz?

Mod: O Kubie to już na priv dokończcie Panowie. :!:
Ostatnio zmieniony 24 paź 2013, o 19:34 przez Stolarz13, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeszcze W203 ale wkrótce W204
magic1979
Posty: 106
Rejestracja: 2 lip 2012, o 22:11

Post autor: magic1979 »

witam.już po wizycie w serwisie problem i falowaniem obrotów to sama wskazówka.długie testy brak usterek,el i mech.wykluczenie innych przyczyn,test silnika zdany wzorowo.rady wymienić licznik lub zignorować.co radzicie? ;-)
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 1671
Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.

Post autor: noc »

Bez urazy, mógłbyś podać które ASO.I Twojej damy nr.Vin.
Pozwoliłbym sobie przedzwonić.Większość szefów ASO znam ze szkoleń w Stuttgarcie.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
magic1979
Posty: 106
Rejestracja: 2 lip 2012, o 22:11

Post autor: magic1979 »

To zadna usterka.lekkie wachanie wzakzowki malo zauwazalne.do max 40-50 obrotow.brak innych przyczyn jest dla mnie wytarczajace do zignorowania tematu.ja stawialem na czujnik temp.cisniennia na listwie cr czujnik obrotow.egr.wtrysk listwa pompa pedal gazu niesczelnosc w ukladzi doladowania i sam licznik..diagnoza to koniec mojej drabinki czyli licznik koszt naprawy duzy nie warty wydatkow.silnik nie wykazuje zadnej zmiany obratow i chodzi cicho i rowno jedynie wzkazanie zegara.wiec problem nie istnieje dla mnie w tej chwili.dam namiary na serwis i vin na priv.ok
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 1671
Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.

Post autor: noc »

Kolego 40-80 obr./min. falowania - to praca sond.
To normalka.Nic nie jest uszkodzone.
By to usunąć trzeba by dokładniej zestroić elementy w sterowniku silnika do tego silnika.
Sterownik jest z pod sztancy.
Średnio - dobry.Na 3+.
Na 5 musiałby by być dostrojony na hamowni.

Dlatego f-ma zgłasza najmniejszą moc i najmniejszą szybkość dla danego modelu.
Jeżeli wszystko się ładnie zgra (niechcący) na 6, to dama ma parametry dużo wyższe od katalogowych.

Np. ma mieć 136KM, a niektóre egzemplarze 150.
Ma palić 5,6, a pali 5,1.

Wiadomo, poniedziałkowe i piątkowe wydania są najgorsze. :mrgreen:

Przykład: moja dama ma latać katalogowo minimum 227, a lata ~ 258 sprawdzone radarem i GPS.Z wiatrem :mrgreen:
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
magic1979
Posty: 106
Rejestracja: 2 lip 2012, o 22:11

Post autor: magic1979 »

Po wizycie w serwisie już wiem że nic nie jest uszkodzone i to mnie uspokoiło.czeka mnie znowu długa trasa i nie będę myślał o tym czy coś się psuję.lać paliwo jeździć.leje lotos dynamik jest prawie w normie en-590,ale za to auto się spisuję dobrze.ale możliwe że to falowanie jest od paliwa.gdyż na norweskim jest taki sam objaw lecz nie występuje to na biegu jałowym. :?: .odnośnie wyjściowej mocy mój dobry kolega mechanik który jak na nieszczęście dla mnie pracuje w Anglii pytał czy nie ma chipu,auto no i ja wiem ze nie ma.wiec już sama moc fabrycznie musi być wyższa.porównanie mam z bmw 320d sedan po 2008r wiec minimum 177 KM i katalogowo auto ma mieć lepsze osiągi od c220 cdi t-model 2008 170 KM.natomiast na A2 dopiero jak odpuściłem z uwagi na rozsądek to mnie wyprzedził. każde odejście z ostatniego biegu miał gorsze i się zdziwiłem.Wiec może kolega ma rację i mam model z Wtorku np. ;-)
niko216
Posty: 12
Rejestracja: 13 paź 2017, o 22:02

Re: Wachlowanie obrotow silnika

Post autor: niko216 »

Witam
jestem po rutynowej wizycie u gazowników którzy stwierdzili że mój mercedes (271,952 Kompressor ) nierówno pracuje na wolnych obrotach, 700-780 rpm występuje takie pływanie obrotów. Według ich opinii występuje gdzieś nieszczelność. Pływanie obrotów jest zauważalne w pracy silniki natomiast karoserią nie trzęsie, Czy te mercedesy tak mają czy mam szukać usterki?


______________________
WDD2040461A076472
_______________________________
WDD2040461A076472
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 46 gości