Rozrząd ?
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
Re: Rozrząd ?
W każdym bądź nie ważne co i jak zrobił ,ważne że dobrze i by służyło ci bezproblemowo.
S204 C180 CGI Avantgarde 2012 r
WDD2042491F872657
__________________
WDB9634031L876020 2014 r
WDD2042491F872657
__________________
WDB9634031L876020 2014 r
Re: Rozrząd ?
Robert wiem co korzen robił zakuwanie łańcucha to normalna rzecz, w ASO tylko tak robią. Jeśli wymieniany jest tylko jeden łańcuch - tylko rozrząd - to po co ściągać dół Jak chciał robić tak dobrze, to do wymiany wszystkiego musiałby głowice ściągać - inaczej nie wymieni jednego ślizgu Ważne, że zrobił - jak jesteś zadowolony to nie ma problemu...
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Re: Rozrząd ?
Jeszcze nie odebrałem, w poniedziałek odbiór... Ciekawe ile za rozrząd sobie powie... Bo teraz tylko robote mi powiedział 600-800 a jeszcze cena rozrządu...
Re: Rozrząd ?
Ktos92 uszczelka głowicy metalowa jest jedna całością i zachodzi na górę obudowy rozrządu. Bez ściągania miski nie wepchniesz obudowy rozrządu. Jak zrzuci miskę to już tak. Tylko wtedy wymiana dolnego łańcucha przy okazji. Przy przewijaniu to wymieni tylko górny slizg. Dobrze robi moim zdaniem to najlepsza opcja jak ślizgi były już zjechane.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
WDD2042411F204552
Re: Rozrząd ?
Jak dla diesela om651 lancuch OE około 1000-1100 zl a komplet Swag czyli łańcuch napinacz i dwa ślizgi za niecałe 600 zł wymieniłem tylko łańcuch i napinacz właśnie przewinięciem - robocizna 750 zł części były moje
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Rozrząd ?
Zgadzam się - ale chyba wymieni i tak tylko 2 ślizgi? Jeden na jednje stronie zostaje czy mi się coś pomieszało?korzen pisze: ↑2 lis 2018, o 07:29 Ktos92 uszczelka głowicy metalowa jest jedna całością i zachodzi na górę obudowy rozrządu. Bez ściągania miski nie wepchniesz obudowy rozrządu. Jak zrzuci miskę to już tak. Tylko wtedy wymiana dolnego łańcucha przy okazji. Przy przewijaniu to wymieni tylko górny slizg. Dobrze robi moim zdaniem to najlepsza opcja jak ślizgi były już zjechane.
Sent from my iPhone using Tapatalk
A kół nie wymieniałeś?esener303 pisze:Jak dla diesela om651 lancuch OE około 1000-1100 zl a komplet Swag czyli łańcuch napinacz i dwa ślizgi za niecałe 600 zł wymieniłem tylko łańcuch i napinacz właśnie przewinięciem - robocizna 750 zł części były moje
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Re: Rozrząd ?
Tak nie wymieni jednego slizgu tego po prawej bez zrzucania glowicy. Nie wybijesz klina po prostu.
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
WDD2042411F204552
Re: Rozrząd ?
Koła stan jak nówka po zrzuceniu pokrywy zaworów, zresztą łańcuch też nie był jeszcze tak wyciągnięty żeby na już wymieniać <3 stopni. przebieg 196 K km i mam nadzieje nie wracać już do tematu.
Re: Rozrząd ?
To miałem właśnie na myśli
Nie wrócisz Wymieniłeś na czas roziągnięcia dużego nie było, ślizgi nie dostawały w kość tak samo jak i koła więc będziesz miał spokój na bardzo dłuuuuugo. Ja teraz właśnie wymieniłem olej u siebie i przy kolejnej wymianie w ASO poprosze o sprawdzenie stanu rozrządu, tak z czystej ciekawości. Miałem to już wcześniej zrobić ale zapomniałem U mnie jest dopieor 135 000km nalotu ale nie słychać zupełnie nic niepokojącego.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Re: Rozrząd ?
Nie łapię co wy macie z tym rozrządem w OM651. Przy przeglądzie 2 tygodnie temu gość mi sprawdził przyrządem wkręcanym w miejsce napinacza i wykazało około 2,2 stopnia przy przebiegu prawie 300k. W rozmowie powiedział, że pewnie głupot na forum się naczytałem bo rozrząd w tych silnikach wytrzymuje bez problemu 500 tys. chyba, że ktoś zaniedba wymiany oleju lub będzie lał syf to wtedy padnie ale nie z winy łańcucha i kół tylko napinacz zawali robotę i pociągnie resztę.
W 204 C200 CDI 2011 r. (lift) VIN: WDD2040011A551445
Re: Rozrząd ?
Ma pewne informacje z bardzo dobrych warsztatów z UK, że czasem trafiały się rodzynki którym rozrząd się kończył bardzo szybko - Start/Stop i słabej jakości olej. Nie ma tutaj tragedii i ja bym nie demonizował sprawy. Widziałem sztuki z przebiegiem około 300 000km i tma rozrząd już był skończony. Wszystko zależy od esploatacji itp, ogólnie moje zdanie jest takie, że OM651 jest bardzo dobrym silnikiem, mało awaryjnym, przy odpowiedniej eksploatacji wytrzymuje swobodnie wysokie przebiegi. Po internecie latają różne mity np. o wtryskach, rozrządzie lub teraz uwaga - kończących się panewkach wpryz przebiegu 150 000kmGroo80 pisze: ↑2 lis 2018, o 14:56 Nie łapię co wy macie z tym rozrządem w OM651. Przy przeglądzie 2 tygodnie temu gość mi sprawdził przyrządem wkręcanym w miejsce napinacza i wykazało około 2,2 stopnia przy przebiegu prawie 300k. W rozmowie powiedział, że pewnie głupot na forum się naczytałem bo rozrząd w tych silnikach wytrzymuje bez problemu 500 tys. chyba, że ktoś zaniedba wymiany oleju lub będzie lał syf to wtedy padnie ale nie z winy łańcucha i kół tylko napinacz zawali robotę i pociągnie resztę.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Re: Rozrząd ?
ktos92 pisze: ↑2 lis 2018, o 16:11Mam pewne informacje z bardzo dobrych warsztatów z UK, że czasem trafiały się rodzynki którym rozrząd się kończył bardzo szybko - Start/Stop i słabej jakości olej. Nie ma tutaj tragedii i ja bym nie demonizował sprawy. Widziałem sztuki z przebiegiem około 300 000km i tma rozrząd już był skończony. Wszystko zależy od esploatacji itp, ogólnie moje zdanie jest takie, że OM651 jest bardzo dobrym silnikiem, mało awaryjnym, przy odpowiedniej eksploatacji wytrzymuje swobodnie wysokie przebiegi. Po internecie latają różne mity np. o wtryskach, rozrządzie lub teraz uwaga - kończących się panewkach ryyz przebiegu 150 000kmGroo80 pisze: ↑2 lis 2018, o 14:56 Nie łapię co wy macie z tym rozrządem w OM651. Przy przeglądzie 2 tygodnie temu gość mi sprawdził przyrządem wkręcanym w miejsce napinacza i wykazało około 2,2 stopnia przy przebiegu prawie 300k. W rozmowie powiedział, że pewnie głupot na forum się naczytałem bo rozrząd w tych silnikach wytrzymuje bez problemu 500 tys. chyba, że ktoś zaniedba wymiany oleju lub będzie lał syf to wtedy padnie ale nie z winy łańcucha i kół tylko napinacz zawali robotę i pociągnie resztę.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Re: Rozrząd ?
no więc tak: Łańcuch był rozciągnięty (142tys km) i mówi że to w praktycznie idealnym stanie oddałem do zmiany, bo był już na skraju, chociaż mogłem jeszcze jeździć. Koła są w bardzo dobrej kondycji, jednak doszła wymiana dwóch rolek od paska klinowego, pasek i jakiś napinacz do tego ? To pasek 80zł, rolka 50zł a ten napinacz 230 ? Jakoś tak powiedział. Więc jeszcze to doszło.
Więc podsumowując, wymiana tych części od rozrządu, od pk, do tego wymiana oleju w kompresorze, do tego ,,przegląd" pozakupowy też zleciłem, żebym wiedział czym tak na prawdę jeżdże. Wszystko zamknie się w kwocie 2300zł , więc jeszcze źle nie jest, bo miałem budżet na sam rozrząd 3000zł.
Więc podsumowując, wymiana tych części od rozrządu, od pk, do tego wymiana oleju w kompresorze, do tego ,,przegląd" pozakupowy też zleciłem, żebym wiedział czym tak na prawdę jeżdże. Wszystko zamknie się w kwocie 2300zł , więc jeszcze źle nie jest, bo miałem budżet na sam rozrząd 3000zł.
Re: Rozrząd ?
Prośba do kolegi noc.
Jaki łańcuch będzie w mojej damie.
VIN w stopce.
Przebieg 185000. Czas na wymianę?
Jaki łańcuch będzie w mojej damie.
VIN w stopce.
Przebieg 185000. Czas na wymianę?
MB C 180 AMG
WDD2042491F605393
WDD2042491F605393
Re: Rozrząd ?
Ja tez kolegę Noc proszę o podanie jaki rozrząd jest u mnie.
Dziękuje.
Dziękuje.
C180 kompressor 156PS Vin WDD2042461F086707
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość