Co zrobiłem dzisiaj w swojej C klasie?
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
-
- Posty: 358
- Rejestracja: 23 maja 2018, o 13:48
- Lokalizacja: Katowice
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swojej C klasie?
W piątek 12.05 - ale nie jestem zbyt dobrym mechanikiem (delikatnie napisane) - i zlecam tą wymianę :)
MB W204 200 CGI - VIN: WDD2040481A591747
-
- Posty: 358
- Rejestracja: 23 maja 2018, o 13:48
- Lokalizacja: Katowice
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swojej C klasie?
Szybkie pytanie - czy poduszki silnika dokreca sie z jakas odpowiednia sila?
MB W204 200 CGI - VIN: WDD2040481A591747
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swojej C klasie?
Tak chyba zrobię kupie TRW cenowo na chwilę obecną najlepiej to wygląda, lemforder najdrożej, w dobrej cenie jest jeszcze Moog, ale chyba bardziej ufam TRW.Ja bym zaproponował wahacze TRW Ostatnio kupowałem komplet do W215 miały zatarte oryginalne numery i znaczek MB, na gumce od sworznia był dalej oryginalny numer z logiem MB. Jakościowo po wyjęciu z pudełka nie widziałem różnicy między oryginałem a tym. Wagowo też było praktycznie to samo. TRW wypada o wiele lepiej cenowo. Dodam jeszcze, że wymieniałem półtora roku temu sworznie w jednym wahaczu gdzie są wymienne, kupiłem lemfordera, rozsypał się po półtora roku, zardzewiał, że głowa boli, teraz jest wsadzony TRW, grama rdzy na nim nie ma. Może trafiłem na złą partie.
w204 320 CDI AMG pakiet
WDD2040221A157833
Star Diagnosis Śląsk - kontakt priv
WDD2040221A157833
Star Diagnosis Śląsk - kontakt priv
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swojej C klasie?
Na TRW jeszcze się nie przejechałem aczkolwiek, kolejne hamulce chyba jednak postawie na ATE.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swojej C klasie?
tylko bezpyłowe bo szlag Cię trafi tak jak mnie. Świetnie hamują, bez różnicy czy mocno rozgrzane czy zimne ale fela brudna po 200km.
C200 CDI 2008 136km silnik 646 VIN WDD(dwieście cztery) 2071F134790.
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swojej C klasie?
Ja z hamulcy TRW jestem zadowolony, założyłem kiedyś komplet i póki co jest okej.
w204 320 CDI AMG pakiet
WDD2040221A157833
Star Diagnosis Śląsk - kontakt priv
WDD2040221A157833
Star Diagnosis Śląsk - kontakt priv
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swojej C klasie?
To prawda zwykłe pylą jak cholera. Miałem w W203 to myślałem, że mnie krew zaleje Drugi komplet wjechal ATE Ceramic i z tych byłem bardzo zadowolony. Z tego co widze teraz to nawet zwykłe TRW pylą o wiele mniej niż zwykłe ATE. Ja raczej już hamulcy na przodzie w tym modelu nie będę robił. Jeydnie klocki z tyłu na lato - powoli się kończą - ale tutaj wjadą klocki oryginalne, tarcze mam ori więc nie będę mieszał - taką mam zasade.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
-
- Posty: 358
- Rejestracja: 23 maja 2018, o 13:48
- Lokalizacja: Katowice
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swojej C klasie?
Poduszki wymienione - polecam ten zabieg :)
MB W204 200 CGI - VIN: WDD2040481A591747
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swojej C klasie?
W benzynie? Pryz jakim przebiegu?
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
-
- Posty: 358
- Rejestracja: 23 maja 2018, o 13:48
- Lokalizacja: Katowice
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swojej C klasie?
Tak - CGI - przebieg 85 tys
MB W204 200 CGI - VIN: WDD2040481A591747
- Aramon1911
- Posty: 59
- Rejestracja: 31 sty 2018, o 16:13
-
- Posty: 358
- Rejestracja: 23 maja 2018, o 13:48
- Lokalizacja: Katowice
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swojej C klasie?
Oj - malo - problem znany
MB W204 200 CGI - VIN: WDD2040481A591747
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swojej C klasie?
Ok temat rozwiązany ale jaja okazało się że jest BUG w sofcie i poprostu moj DPF jak się wypala to w historii odkłada się z stan licznika zamiast bierzącego np. 205999 km to odkłada się 105999 km. Robiłem tez procedurę wypalenia DPF podczas jazdy która była poprzedzona rzeczywistym testem zapełnienia DPF po czym nastąpiło wypalenie które trwało okolo 10 min zakończyło się pomyślnie i nie zostało przerwane. Wogole wedle danych z Xentry to DPF jest w b.dobrym stanie ma bardzo dobry przepływ podczas testu czujnika różnicowego oraz nadal niską zawartość popiołów. Zaglądałem też do DPFa endoskopem i było czysto i sucho.ktos92 pisze:Możesz spróbować zresetować adaptacje DPF. Niby po wymianie czujnika różnicy ciśnień czy zabawie z DPF powinno się zresetować jego adaptacje.
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swojej C klasie?
Już jest wszystko ok? Ktoś coś tam musiał grzebać, lub przy wymianie czujnika wcześniej ktoś może nie zresetował adaptacji. Niby po wymianie czujnika różnicy ciśnień należy to zrobić - tka miałem u siebie. Po wymianie czujnika, samochód dalej wchodził w tryb awaryjny i nie nie mógł zrobić kompletnego wypalenia i też u mnie pokazywał przebieg np. po wymianie czujnika miałem 140 000km i po krótkiej trasie pokazywał wypalenie przy 140 000km a było rzeczywiście 140 050 np. - po zresetowaniu adaptacji całego układu DPF wszystko wróciło do normy.
Przypuszczam, że to zależy od wersji oprogramowania, porównywaliśmy to na forum UK i w mojej wersji oprogramowania trzeba zresetować adaptacje ale u kolegi na forum ze starszą wersją oprogramowania po wymianie czujnika samochód jechał normalnie ale zdarzały się jaja, że nie wypalał do końca. Po resecie adaptacji wszystko wróciło do normy. Nawet w Xentry pisze, że po wymianie jakiegokolwiek elementu DPF, czujnika, filtra itp. należy zrobić reset.
Przypuszczam, że to zależy od wersji oprogramowania, porównywaliśmy to na forum UK i w mojej wersji oprogramowania trzeba zresetować adaptacje ale u kolegi na forum ze starszą wersją oprogramowania po wymianie czujnika samochód jechał normalnie ale zdarzały się jaja, że nie wypalał do końca. Po resecie adaptacji wszystko wróciło do normy. Nawet w Xentry pisze, że po wymianie jakiegokolwiek elementu DPF, czujnika, filtra itp. należy zrobić reset.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Re: Co zrobiłem dzisiaj w swojej C klasie?
Czy wszystko ok to się tak naprawdę okaże bo miewałem p245400 3 razy średnio co dwa mce od października u.r. ale teraz już wiem że DPF i wiązka jest ok a ostatnio miałem podnoszoną wersje softu w ECU oraz reset adaptacji DPFa.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość