Strona 2 z 2

Re: Pokrywa rozrządu

: 10 kwie 2018, o 13:34
autor: ktos92
korzen pisze:http://hackmemory.drivent.pl/

Ale Pawel robi regeneracje nastawnikow. Wiem, bo z nim o tym rozmawialem. Zdazaja sie jakies pewnie problemy, ale to juz z nim rozmawiajcie. Czlowiek bardzo pomocny. Nawet ktos z forum od niego bral kola do cgi i bylo ok. Zreszta jest na stronce wszyskto napisane. Kiedys faktycznie robil tylko do M271 kompresora.

Piotrek_pl ja robilem, ja rozmawialem z kolega spawel kilkukrotnie. Jest dokladnie odwrotnie do tego jak napisales. W kompresorze lancuch zjada zeby, a w CGI zeby sa ok ale wlasnie zuzywaja sie te sprerzynki wewnatrz wariatora. NAstawniki sa inne oczywiscie, ale dokladnie odwrotnie do tego co napisales. Nie wprowadzaj ludzi w blad.
korzen a mi się dostało za to, że kolege poprawiłem :-D bo ja tego nie robiłem, to oczywiście z góry trzeba założyć, że nie mam racji :-D

Re: Pokrywa rozrządu

: 10 kwie 2018, o 15:48
autor: Piotrek_pl
korzen pisze:http://hackmemory.drivent.pl/

Ale Pawel robi regeneracje nastawnikow. Wiem, bo z nim o tym rozmawialem..
Robiłeś a w stopce masz kompresora 2008r ehh

wiecie co ?piepsze nie odzywam sie , wiecie lepie,j zwłasza ze w stopkach macie kompresory, jak wspomniałem wg was koła mają walniete sprężnki ,nie ma sprawy, sprzedam 2 koła za 500zł naprawicie sobie i bedziecie mieli na zmianę małym kosztem koszt aso 2400zł/sztuka (styczeń) ktoś odwazny? koła wymienione chyba na 110tys

Re: Pokrywa rozrządu

: 10 kwie 2018, o 16:16
autor: korzen
Robilem i wiem jakie mam kola rozrzadu. Wymieniales je? Wiesz jakimi momentami dokrecac? Wlasnie ja mialem zurzyte zeby typowo dla kompresora. Ty masz CGI i dlatego, ze naprawa polega nie tylko na wymianie zebow, wczesniej byl z tym problem. Jezeli nie chcesz nie regeneruj.
Czy twoje kola maja tez uszkodzone/zuzyte zeby? Bo wiem, ze ten problem tez jest ale jzu nie tak nagminnie jak w M271.

Zreszta poczytaj tutaj:

regeneracja-zebow-kol-lancuchowych-nast ... t1208.html

Jak byk Pawel napisal, ze zajmuje sie regeneracja juz do CGI. Moze CI dokladnie wytlumaczyc na czym to polega. Wystarczy miec troche pokory i zapytac. Mi wytlumaczyl...

No chyba, ze tak je zajechales, ze sie nei nadaja do regeneracji. To sie nie dziwie, z emasz problem.

Re: Pokrywa rozrządu

: 10 kwie 2018, o 16:25
autor: ktos92
Piotrek_pl pisze:
korzen pisze:http://hackmemory.drivent.pl/

Ale Pawel robi regeneracje nastawnikow. Wiem, bo z nim o tym rozmawialem..
Robiłeś a w stopce masz kompresora 2008r ehh

wiecie co ?piepsze nie odzywam sie , wiecie lepie,j zwłasza ze w stopkach macie kompresory, jak wspomniałem wg was koła mają walniete sprężnki ,nie ma sprawy, sprzedam 2 koła za 500zł naprawicie sobie i bedziecie mieli na zmianę małym kosztem koszt aso 2400zł/sztuka (styczeń) ktoś odwazny? koła wymienione chyba na 110tys
Piotrek bez urazy :-D nie chodzi o to żeby się kłócić, tak miałem wcześniej wersje silnikowa z kompressorem ale to nie znaczy, że ja czy korzen nie wiemy o czym mówimy. Nie jesteśmy alfa i omega ale to nie jest nasz pierwszy MB i niektórzy z Nas siedza w temacie dość długo, żeby wiedzieć co jest dość powszechna usterka praktycznie w każdym typie silnika który jest montowany w W204 ;-) Masz CGI fajnie - cieszymy się z tego powodu.

Na poczatku to fakt, spawel nie podejmował się regeneracji kół od CGI, nie znał tematu i był w czasie prób tego zabiegu. W tej chwili robi to bez najmniejszego problemu. Z tego co kojarze był tutaj na forum przypadek, gdzie jeden z wariatorów stanał na amen blokujac się poprzez właśnie sprężyne :-D

Re: Pokrywa rozrządu

: 10 kwie 2018, o 16:29
autor: Piotrek_pl
korzen pisze:
Jak byk Pawel napisal, ze zajmuje sie regeneracja juz do CGI. Moze CI dokladnie wytlumaczyc na czym to polega. Wystarczy miec troche pokory i zapytac. Mi wytlumaczyl...
Chcesz tel do Pawła to ci podam, rozmawiałem z nim, moj mechanik zresztą też, silnik evo nie scina kół po wysokości a po prostu robi luzy.paweł dostał fotkę i mechanik wytłumaczył mu gdzie i w którym miejscu są zjechane koła ,paweł powiedział że na obecną chwilę tego nie robi a że na stronie pisze to inna sprawa. to był stan na końcówkę stycznia gdzie na stronie u pawła było że robi koła od cgi, myślisz ze swędziało mnie w kieszeni 4800zł za 2 nowe koła??

Re: Pokrywa rozrządu

: 10 kwie 2018, o 16:32
autor: ktos92
Dobra zbaczamy z tematu, jeżeli u Cb było uszkodzenie które trafia się raz na 1000 przypadków to nie nasza wina ale to nie znaczy, że kolega nie będzie mógł zregenerować swoich kół :-P W poliftach z pocztku produkcji prędzej rozleci się właśnie wariator niż łańcuch. Poczytaj o tym ;-) choćby na forum UK czy też mbworld.com Nie wiem nawet czy na to nie było jakiegoś biuletynu serwisowego - cały czas mowa o polifcie a nie przedlifcie... Mam wrażenie, że NOC to wszystko niedługo sprostuje.

Pozdrawiam.

Re: Pokrywa rozrządu

: 10 kwie 2018, o 20:16
autor: korzen
Piotrek nr do Pawla mam w telefonie :) Spoko rozmawialem z nim pare razy i tez od niego kola bralem.
Juz wiem, o co chodzi. Regeneracja kol do M271 to po prostu regeneracja kola zebatego. W M271 EVO regeneracja to wymiana wlasnie blokad sprężynowo-hydrauliczna nastawnika. I to robi Pawel. Jezeli masz juz uszkodzone zeby na kolach, to pojawia sie problem. Zazwyczaj check wywala nastawnik a zeby sa jeszcze ok. No i z niego dobiega rzezenie. Najlepszym dla Ciebie rozwiazaniem jest szukanie uzywanych kol do regeneracji. Cena nowych sam wiesz jaka jest. Twoich juz nie zregenerujesz jak zeby sa zuzyte.

Re: Pokrywa rozrządu

: 11 kwie 2018, o 10:02
autor: krzysztoff7
Witam ponownie,

Niestety pokrywa rozrządu mnie pokonała. Plastik który miałem zamiar odkręcić okazał się zintegrowany z pokrywą na całej długości silnika. Musiałbym odłączać parenaście rzeczy a do tego po prostu zabrakło mi jaj by to zrobić tak daleko od domu. Sprobuję zawalczyć w ten weekend po powrocie. I tu mam kolejne zapewne głupie pytanie:

https://drive.google.com/file/d/19HadpC ... b0W00/view

Wyglada mi na to, że element zaznaczony na niebiesko też bede musiał odkręcić tuż przy silniku. Na pewno nie ominą mnie wtyczki do świec i czujnik położenia wałka bo ich śruby też chyba dociskają pokrywę ale tej zaznaczonej na niebiesko rurki troche sie boję. Wiem, że do zaworów cylindrów trzeba jakoś doprowadzać powietrze ale to by było to? przydałaby mi sie jakaś fachowa nazwa tego ustrojstwa do szperania w google.

Odkryłem za to, że rura wychodząca z filtra powietrza "wisiała", pewnie była źle zaciśnięta u mechanika i po prostu się wysunęła co nawet widać lekko na zdjęciu w moim pierwszym poście :D

Re: Pokrywa rozrządu

: 11 kwie 2018, o 20:00
autor: Robertzc1
Rurkę o którą pytasz odkręcasz w miejscu zaznaczonym na czerwono 2 wkręty plus 1 wkręt który trzyma te dwie rurki tak gdzieś pod spodem w połowie tych rurek ,odkręcasz też mocowanie bagnetu zaznaczone na żółto 1 wkręt ,ogólnie pokrywa trzyma się z tego co policzyłem na 20 śrubach wliczając również te które trzymają cewki ,czujnika od wałka nie ruszaj jedynie odepnij od niego kostkę, pod poniższym linkiem masz podgląd na pokrywę u ciebie jest identyczna powodzenia.

https://www.tudopracarro.com.br/produto ... ?id=168938

Re: Pokrywa rozrządu

: 11 kwie 2018, o 20:08
autor: Piotrek_pl
korzen pisze:Piotrek nr do Pawla mam w telefonie :) Spoko rozmawialem z nim pare razy i tez od niego kola bralem.
Juz wiem, o co chodzi. Regeneracja kol do M271 to po prostu regeneracja kola zebatego. W M271 EVO regeneracja to wymiana wlasnie blokad sprężynowo-hydrauliczna nastawnika. I to robi Pawel. Jezeli masz juz uszkodzone zeby na kolach, to pojawia sie problem. Zazwyczaj check wywala nastawnik a zeby sa jeszcze ok. No i z niego dobiega rzezenie. Najlepszym dla Ciebie rozwiazaniem jest szukanie uzywanych kol do regeneracji. Cena nowych sam wiesz jaka jest. Twoich juz nie zregenerujesz jak zeby sa zuzyte.

No własnie o to mi chodziło :) to wam usiłowałem powiedzieć że Paweł nie robi wszystkiego w CGI ,chociaż na stronie pisze ,nic dodać nic ująć :) temat zamkniety, kupione i założone nowe koła z ASO, w sumie nie wiem po jaką cholerę jak chyba auto sprzedam :)