Zapocenie pod kolektorem dolotowym
: 22 lip 2018, o 20:47
Podczas wymiany filtra paliwa skorzystałem z okazji przyjrzenia się przez otwór co kryje się pod dolotem i zaobserwowałem niesympatyczny wyciek oleju.
Poniżej filmik z telefonu, wpuściłem go przez obudowę filtra paliwa, obraz jest obrońcy 180 stopni. Zapocenie widać w 36. sekundzie (obraz na odwrót nadal, czyli kolektor jest na dole). Macie pomysł skąd to i jaki nakład pracy do wymiany uszczelnień?
Przy okazji jeszcze jedno pytanie - czy u was też bagnet wysuwa się sam ok 2mm z rurki po paru km? Nie sądzę, żeby było to spowodowane ciśnieniem w skrzyni korbowej, ale zapach rozgrzanego oleju przy otwartej masce drażni mimo wszystko.
https://youtu.be/Ea5rY0KRtRc
Wysłane z mojego ASUS_Z01KD przy użyciu Tapatalka
Poniżej filmik z telefonu, wpuściłem go przez obudowę filtra paliwa, obraz jest obrońcy 180 stopni. Zapocenie widać w 36. sekundzie (obraz na odwrót nadal, czyli kolektor jest na dole). Macie pomysł skąd to i jaki nakład pracy do wymiany uszczelnień?
Przy okazji jeszcze jedno pytanie - czy u was też bagnet wysuwa się sam ok 2mm z rurki po paru km? Nie sądzę, żeby było to spowodowane ciśnieniem w skrzyni korbowej, ale zapach rozgrzanego oleju przy otwartej masce drażni mimo wszystko.
https://youtu.be/Ea5rY0KRtRc
Wysłane z mojego ASUS_Z01KD przy użyciu Tapatalka