Spadek temperatury silnika w upalne dni 180CGI
: 11 cze 2019, o 20:31
Witam.
Od kilku lat mam problem z W204, 180 CGi benzyna rok produkcji 2009r.
Samochód ma następujące problemy:
- w upalną pogodę jak dziś 35st.C, w jeździe po mieście wskaźnik temperatury silnika spada do ok 75st.C, standardowo jest to 90st. jak na zewnątrz jest do 18 st.C
- przy wolnej jeździe na trasach do 110 km/h (jazda poza miejska, drogi powiatowe), wskaźnik temperatury waha się w górę i w dół, dodatkowo nierówna praca silnika. Nie jest to związane z prędkością.
- przy zdjęciu nogi z pedału gazu, słyszalny jest dziwny dźwięk pod pokrywą silnika
- jakiś czas temu wystąpiły błędy o kodzie: EMC, P222704, P008877, P010664
- przy niskich temperaturach poniżej +10 st.C wszystko jest OK!
Jak jeździłem do nieautoryzowanego serwisu mówili mi, że to problem tego modelu i jakieś kostki. Za każdym razem kasowali mnie 600-800zł, przez jakiś czas było ok, ale problem powracał. Niby podpinali kostkę.
Dwa lata temu, przekazałem auto do autoryzowanego serwisu DDB w Gorzowie Wlkp. w porze letniej. Serwis na podstawie błędów ocenił, że należy wykonać m.in.:
- wymiana termostatu płynu chłodzącego( był wymieniany już rok wcześniej
- wymiana napinacza łańcucha rozrządu
- wymiana wałka rozrządu
- i coś z zespołem hydraulicznym itp.
Całość kosztowała mnie ok 15k. Nic to nie pomogło.
Nikt nie potrafi zweryfikować tego co z autem się dzieje.
Może Wam coś do głowy przychodzi?
Pozdrowienia.
Od kilku lat mam problem z W204, 180 CGi benzyna rok produkcji 2009r.
Samochód ma następujące problemy:
- w upalną pogodę jak dziś 35st.C, w jeździe po mieście wskaźnik temperatury silnika spada do ok 75st.C, standardowo jest to 90st. jak na zewnątrz jest do 18 st.C
- przy wolnej jeździe na trasach do 110 km/h (jazda poza miejska, drogi powiatowe), wskaźnik temperatury waha się w górę i w dół, dodatkowo nierówna praca silnika. Nie jest to związane z prędkością.
- przy zdjęciu nogi z pedału gazu, słyszalny jest dziwny dźwięk pod pokrywą silnika
- jakiś czas temu wystąpiły błędy o kodzie: EMC, P222704, P008877, P010664
- przy niskich temperaturach poniżej +10 st.C wszystko jest OK!
Jak jeździłem do nieautoryzowanego serwisu mówili mi, że to problem tego modelu i jakieś kostki. Za każdym razem kasowali mnie 600-800zł, przez jakiś czas było ok, ale problem powracał. Niby podpinali kostkę.
Dwa lata temu, przekazałem auto do autoryzowanego serwisu DDB w Gorzowie Wlkp. w porze letniej. Serwis na podstawie błędów ocenił, że należy wykonać m.in.:
- wymiana termostatu płynu chłodzącego( był wymieniany już rok wcześniej
- wymiana napinacza łańcucha rozrządu
- wymiana wałka rozrządu
- i coś z zespołem hydraulicznym itp.
Całość kosztowała mnie ok 15k. Nic to nie pomogło.
Nikt nie potrafi zweryfikować tego co z autem się dzieje.
Może Wam coś do głowy przychodzi?
Pozdrowienia.