Strona 2 z 2

Re: Falowanie i kaprysny Mercedes

: 25 lis 2019, o 16:00
autor: lukamila
Acari pisze: 25 lis 2019, o 13:18
lukamila pisze:Panie mam ten samo model tyle, że ze skrzynią automat 5G. Mam podobny objaw ale gorsza diagnoza. Pojechałem do chłopaka co się udziela mocno na forum w211 i od razu zdiagnozował. Na kompie żadnych błędów ani skrzynia, ani silnik. Zadał mi pytanie czy obroty falują na postoju czy podczas jazdy. U mnie niestety podczas jazdy plus gaśnięcie przy porannym rozruchu i wlączeniu biegu- do regeneracji niestety wandler. Powiedział też że jak na wolnych obrotach by falowały to przepustnica. Wąż od doładowania też miałem peknięty pół roku temu (ale to było widać bo przy chłodnicy był zawalone olejem), ale jedynie troszkę kopcił jak mu wstawiłem. Falowanie nie miało tuta żadnego związku. A tak swoją drogą to jest masakra z tymi mechanikami jesli chodzi o falowanie obrotów. Mi też jeden podłączył pod komputer i powiedział że regulator na listwie do wymiany, to wymieniłem (spec od Mercedesów). Nic nie dało, a pózniej tak jeszcze wymieniłem czujnik przy listwie, zawór przy pompie wysokiego ciśnienia i czujni przy tym zaworze. Pojawiły się jeszcze diagnozy, że pompa wysokiego ciśnienia, że pompa w zbiorniku paliwa oraz przepływomierz. Pół auta bym wymienił, a że żaden mechanik nie zajmował się skrzyniami automatycznymi to nie wiedział, że to ma z tym związek.
Lukamila, moze się podzielisz, co to za mechaniory są, żeby wiedzieć do kogo jechac, a kogo omijać...?

Pozdrawiam :)

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
Z Wrocławia jesteś to pewnie do Poznania do mechanika i tak nie przyjedziesz :)

Re: Falowanie i kaprysny Mercedes

: 25 lis 2019, o 16:01
autor: Acari
Bylem nawet w warszawie za mechanikiem, a za tydzien we wtorek jade do Oświęcimia.

U Matki w Poznaniu byles?

Pozdrawiam ;)

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka




Falowanie i kaprysny Mercedes

: 25 lis 2019, o 18:22
autor: esener303
Acari pisze: 25 lis 2019, o 16:01 Bylem nawet w warszawie za mechanikiem..
w Warszawie to jedyny słuszny to jest kolega tutaj z forum jak i z forum w210 oraz wielu innych for MB kolega Noc z warsztatu przy ul. Regulskiej na Ursusie.

Re: Falowanie i kaprysny Mercedes

: 25 lis 2019, o 18:23
autor: Acari
Bylem :)

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka


Re: Falowanie i kaprysny Mercedes

: 25 lis 2019, o 20:50
autor: esener303
To gwoździe sie trafiaja czasem nawet Noc nie pomoże ...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Falowanie i kaprysny Mercedes

: 25 lis 2019, o 20:51
autor: Acari
Nie zajmowal się moim autem, takze ocenic nie mogę i nie skreślam.

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka


Re: Falowanie i kaprysny Mercedes

: 26 lis 2019, o 00:45
autor: KROOKOO
U mnie w 646 było falowanie obrotów przez jakiś zaworek w skrzyni automatycznej 5G. Po wymianie zero falowania.

Re: Falowanie i kaprysny Mercedes

: 26 lis 2019, o 11:25
autor: esener303
Acari pisze: 25 lis 2019, o 20:51 Nie zajmowal się moim autem, takze ocenic nie mogę i nie skreślam.
Aaaaa Panie no to czas najwyższy ...

Re: Falowanie i kaprysny Mercedes

: 26 lis 2019, o 11:27
autor: esener303
KROOKOO pisze: 26 lis 2019, o 00:45 U mnie w 646 było falowanie obrotów przez jakiś zaworek w skrzyni automatycznej 5G. Po wymianie zero falowania.

Zawór Lock Up skrzyni automatycznej ? Falowało na biegu ( D ) ? czy na luzie ( N ) ?
A były błędy zaworu na komputerze Star Diagnosis ?


ale kolega ma chyba manuala i nie ma zaworu Lock Up i ma falowanie na luzie.

Re: Falowanie i kaprysny Mercedes

: 26 lis 2019, o 11:29
autor: Acari
Na ten momemt mam problem z 7gtronic+, silnikowy temat poki co został zażegnany, chodz mam co do tego wątpliwości. Sprawdzę, co wyskoczy po podłączeniu SD, będąc za tydzień w serwisie od skrzyń.

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka


Re: Falowanie i kaprysny Mercedes

: 29 lis 2019, o 11:49
autor: lukamila
Acari pisze: 25 lis 2019, o 16:01 Bylem nawet w warszawie za mechanikiem, a za tydzien we wtorek jade do Oświęcimia.

U Matki w Poznaniu byles?

Pozdrawiam ;)

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka
A podrzuć pod jakim adresem ta Matka naprawia w Poz? :)
Pozdro

Re: Falowanie i kaprysny Mercedes

: 29 lis 2019, o 12:53
autor: Acari
Poszedl 2x priv

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka


Re: Falowanie i kaprysny Mercedes

: 2 gru 2019, o 15:07
autor: KROOKOO
esener303 pisze: 26 lis 2019, o 11:27
KROOKOO pisze: 26 lis 2019, o 00:45 U mnie w 646 było falowanie obrotów przez jakiś zaworek w skrzyni automatycznej 5G. Po wymianie zero falowania.

Zawór Lock Up skrzyni automatycznej ? Falowało na biegu ( D ) ? czy na luzie ( N ) ?
A były błędy zaworu na komputerze Star Diagnosis ?


ale kolega ma chyba manuala i nie ma zaworu Lock Up i ma falowanie na luzie.
Opisuje tylko swój przypadek - może komuś to pomóc :)
Falowanie było tylko na zimnym, przełączał biegi z 2 na 3 i z 3 na 2 (bez żadnego szarpania, po prostu obroty latały między 1100-1500).
Nie wiem ile i jakich jest zaworów w skrzyni, ale mógł to być lock up :)
W SD nie było błędów żadnych.

Re: Falowanie i kaprysny Mercedes

: 3 gru 2019, o 08:40
autor: Fieldsoo
Hej,

wyglada na to ze problem sie rozwiazal - pekineiy waz od intercoolera.
Pojechalem do garazu podziemnego gdzie jest ok 20 stopni na nagrzanym motorze i wsyzstko wyglada dobrze. Dzwiek silnika jest tez dobry - zobaczymy ostatecznie na wiosne.

Szkoda ze stracilem pare ladnych tysiecy przez taka pierdole, jedyne co pozostalo to po starcie na zimnym lekko przyfaluje prze 5-6s a pozniej wsyzstko gra.

Stwierdzilem ze auto nie jest juz nowe, nie ma sensu grzebac i wydawac hajsu. Jesli sie cos rozleci to bede roibl. Gdyby nie moja nadgorliwosc to poczekalbym az waz bardziej peknie i wtedy bym zmienil nie tracac niepotrzebnie kasy na dpefy, listwy, zawory etc.

Wychodzi na to ze olac sprawe jest czasami lepsze zamiast zdrowego serwisu :D

Re: Falowanie i kaprysny Mercedes

: 8 gru 2019, o 02:43
autor: perzu126
Niestety wiele rzeczy w Mercedesie nie pokazuje błędów. Dokładne sprawdzenie wartości live też nie zawsze daje pewności- jedna rzecz wpływa na drugą. Nie dziwie się trochę mechanikom, bo siedzieć z kompem przy aucie kilka godzin- kto za to zapłaci? A ZUS, opłaty, pracownik... Z drugiej strony wycinanie na pałe EGR, DPF jesli nie sprawia problemów to powinno karalne chyba.