Przedni moduł sam
: 20 cze 2020, o 12:17
Cześć wszystkim
Ostatnimi czasy borykam się z ciągle działającym wentylatorem chłodnicy.
Wymieniony już został sam wentylator z modułem (moduł bross), oraz czujnik ciśnienia klimatyzacji. Nic nie pomogło. Wentylator oraz czujnik w innym samochodzie reaguje prawidłowo
Sprawdzony zostały już kable od wentylatora oraz czujnika klimy do modułu sam z przodu(tej skrzynki z bezpiecznikami). Na jednym pinie(od czujnika klimatyzacji) było widać że coś się zadziało. Ogólnie wiązka od wentylatora/czujnika była cała przecięta, wszystkie kable się stykały, jednak to już jest ogarnięte.
Błąd jaki ciągle widnieje na diagnostyce związany jest właśnie z czujnikiem ciśnienia układu klimatyzacji.
Moje pytanie jest takie, czy mógł się spalić SAM przedni, w momencie w którym wiązka od tych rzeczy była przecięta?
I jeśli tak to co pozostaje, wymiana/regeneracja?
Numer jaki na nim widnieje to: A 204 900 97 01, i czy jeśli kupię jakiś inny moduł to jest potrzeba jego kodowania nawet jeśli będą zgadzały się numery?
Ostatnimi czasy borykam się z ciągle działającym wentylatorem chłodnicy.
Wymieniony już został sam wentylator z modułem (moduł bross), oraz czujnik ciśnienia klimatyzacji. Nic nie pomogło. Wentylator oraz czujnik w innym samochodzie reaguje prawidłowo
Sprawdzony zostały już kable od wentylatora oraz czujnika klimy do modułu sam z przodu(tej skrzynki z bezpiecznikami). Na jednym pinie(od czujnika klimatyzacji) było widać że coś się zadziało. Ogólnie wiązka od wentylatora/czujnika była cała przecięta, wszystkie kable się stykały, jednak to już jest ogarnięte.
Błąd jaki ciągle widnieje na diagnostyce związany jest właśnie z czujnikiem ciśnienia układu klimatyzacji.
Moje pytanie jest takie, czy mógł się spalić SAM przedni, w momencie w którym wiązka od tych rzeczy była przecięta?
I jeśli tak to co pozostaje, wymiana/regeneracja?
Numer jaki na nim widnieje to: A 204 900 97 01, i czy jeśli kupię jakiś inny moduł to jest potrzeba jego kodowania nawet jeśli będą zgadzały się numery?