blokada kierownicy - stacyjka

Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok

witkowskizgp
Posty: 5
Rejestracja: 9 lis 2016, o 10:26

Re: blokada kierownicy - stacyjka

Post autor: witkowskizgp »

Presley pisze:
witkowskizgp pisze:Gdy posiadamy jeden klucz sprawny 850 zł około pół godziny
mi jeden "znany" w Gdańsku serwis od kluczy/stacyjek próbował dorobić kluczyk,
trwało to z 3h w pierwszym dniu bez efektu i praktycznie cały drugi dzień, też bez efektu,
nic za to nie zapłaciłem, tyle że czas ja i oni stracili,

kupiłem nowy kluczyk w ASO, kosztowało ciut więcej niż 2 razy ceny tego serwisu kluczy/stacyjek niestety

mam system keyless

katycznie z systemem kylessgo jest to inny temat, jesli klient chce miec tylko zwykly klucz bez keylessgo to operacja trawa tyle ile napisałem :) jednak gdy ma być zaprogramowany klucz z systemem keylessgo to robi sie problem bo cięzko zdobyć taki kluczyk, posiadam jedna sztuke :) cena i czas oczekiwania sie zwieksza,

ale temat jak najbardziej do zrobienia
ktos92
Posty: 2880
Rejestracja: 4 paź 2015, o 13:40
Lokalizacja: Galway

Re: blokada kierownicy - stacyjka

Post autor: ktos92 »

No to dopadło i mnie. Dzisiaj po południu pojechałem do sklepu. Wracam do samochodu :-D kluczyk w stacyjke i brak reakcji, słysze tylko delikatne tyk tyk tyk tyk z kolumny kierowniczej, brak zapłonu, dead :-( Samochód zatargałem do znajomego warsztatu który użyczył mi dachu nad głową do wykonania tej pracy :-D Jutro rozbieram to ustrojstwo i wysyłam do PL razem ze stacyjką i kluczykiem do zaprogramowania emulatora :-D W ASO skromne 1100EUR :-O
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
ktos92
Posty: 2880
Rejestracja: 4 paź 2015, o 13:40
Lokalizacja: Galway

Re: blokada kierownicy - stacyjka

Post autor: ktos92 »

Dama już działa. Dzisiaj zainstalowałem emulator.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Awatar użytkownika
korzen
VIP
Posty: 2737
Rejestracja: 28 wrz 2015, o 10:27
Lokalizacja: Bedzin

Re: blokada kierownicy - stacyjka

Post autor: korzen »

No i gratulacje. Szybko ogarniałem temat. Powiedz mi czy teraz jak wkładasz kluczyk to dalej słyszysz odgłos silniczka/blokady??


Sent from my iPhone using Tapatalk
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
pzloty
Posty: 55
Rejestracja: 29 wrz 2015, o 10:22

Re: blokada kierownicy - stacyjka

Post autor: pzloty »

U mnie cisza, żadnego odgłosu podczas wkładanie kluczyka.
S204 C200 Kompressor Avantgarde 2009r
ktos92
Posty: 2880
Rejestracja: 4 paź 2015, o 13:40
Lokalizacja: Galway

Re: blokada kierownicy - stacyjka

Post autor: ktos92 »

Zupełna cisza. Jak zerknąłem na swoją blokade, to nie ma w niej już właśnie elemwntów blokujących, rygla, silniczka i trybów :) można kupić chińskie blokady na wzór koszt około 50-60eur i zakodować je na MBVVTI :) więc jak ktoś ma taką stacje do kodowania kluczy eis i esl do MB to ogarnie Wam temat jeszcze taniej. Ja się zdecydowałem na przerobienie mojej. Wolałem zostawić oryginalną elektronike i do tego 2 lata gwarancji.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
hipollo
Posty: 73
Rejestracja: 13 paź 2014, o 18:36
Lokalizacja: Mława

Re: blokada kierownicy - stacyjka

Post autor: hipollo »

emulator blokady rygla koszt 600 pln więc zapraszam dorobienie nowego kluczka koszt 500 pln
Elektronika samochodowa
kodowanie Scn On-line
Dorabianie Kluczy ,Naprawa Rygli,Stacyjek, diagnostyka
Mława
TEL-660919544
GG- 818716
SKYPE- hipollo
Czaraj
Posty: 25
Rejestracja: 10 sie 2017, o 14:06

Re: blokada kierownicy - stacyjka

Post autor: Czaraj »

Ciekawe 11 lat W203 w moich rękach było .... problem z elektroniką .... :) .. powiedziałby że daleko mu do tego co się dzieje w W204 ... a roczniki od 2003 już nie miały problemu z rdzą.
Ja teraz Fokusem 1.6 tddi zamykam prawie 200 tys. przebiegu ( 3,5 lata auto ma ... firmowe Skanska) ... i mechanicznie nic się z autem nie dzieje . .sęk że to plastik w środku i itd....
poprzednio firmową Skodę Fabie ujeżdżałem i tez nie było z nią problemów - tam przeszkadzał słaby silnik to było 1,9 bez turbiny - widać trzeba brać to co firmy w DE biorą na flotę :).
Ostatnio zmieniony 11 sie 2017, o 12:39 przez Czaraj, łącznie zmieniany 1 raz.
ktos92
Posty: 2880
Rejestracja: 4 paź 2015, o 13:40
Lokalizacja: Galway

Re: blokada kierownicy - stacyjka

Post autor: ktos92 »

A możesz rozwinąć swoją wypowiedź :-D Bo jakoś nie zauważyłem pośród użtykowników W204 problemów z elektroniką - tuaj na forum, na forum w USA i UK również :-P nie bawmy się w trollowanie.
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Czaraj
Posty: 25
Rejestracja: 10 sie 2017, o 14:06

Re: blokada kierownicy - stacyjka

Post autor: Czaraj »

ktos92 pisze:A możesz rozwinąć swoją wypowiedź :-D Bo jakoś nie zauważyłem pośród użtykowników W204 problemów z elektroniką - tuaj na forum, na forum w USA i UK również :-P nie bawmy się w trollowanie.
Żle to napisałem .. powiedzmy tak W204 nie jest lepsze/gorsze od W203, W211 w tym temacie ... a tak "prasa" narzekała.
Wyszło teraz W205 i już "prasa" na W204 narzeka że układ kierowniczy to masło, lampy tylnie padają, blokada kierownicy, amortyzatory, silniki, pompa wspomagania itd....
ciekawe .. jeszcze 3 lata temu ( jak je produkowali) wzór niezawodności a teraz ... nagonka ?.
W W203 tez ludzie pisali że nawala im to i tamto ... kurczę skąd oni te auta kupili :) ? 90% tego co na forum ludzie mieli przygody mnie nie spotkało przez 10 lat używania W203.
ktos92
Posty: 2880
Rejestracja: 4 paź 2015, o 13:40
Lokalizacja: Galway

Re: blokada kierownicy - stacyjka

Post autor: ktos92 »

Czaraj pisze:
ktos92 pisze:A możesz rozwinąć swoją wypowiedź :-D Bo jakoś nie zauważyłem pośród użtykowników W204 problemów z elektroniką - tuaj na forum, na forum w USA i UK również :-P nie bawmy się w trollowanie.
Żle to napisałem .. powiedzmy tak W204 nie jest lepsze/gorsze od W203, W211 w tym temacie ... a tak "prasa" narzekała.
Wyszło teraz W205 i już "prasa" na W204 narzeka że układ kierowniczy to masło, lampy tylnie padają, blokada kierownicy, amortyzatory, silniki, pompa wspomagania itd....
ciekawe .. jeszcze 3 lata temu ( jak je produkowali) wzór niezawodności a teraz ... nagonka ?.
W W203 tez ludzie pisali że nawala im to i tamto ... kurczę skąd oni te auta kupili :) ? 90% tego co na forum ludzie mieli przygody mnie nie spotkało przez 10 lat używania W203.
To są tak zwane kupione "rodzynki" :-D
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
Czaraj
Posty: 25
Rejestracja: 10 sie 2017, o 14:06

Re: blokada kierownicy - stacyjka

Post autor: Czaraj »

ktos92 pisze:
Czaraj pisze:
ktos92 pisze:A możesz rozwinąć swoją wypowiedź :-D Bo jakoś nie zauważyłem pośród użtykowników W204 problemów z elektroniką - tuaj na forum, na forum w USA i UK również :-P nie bawmy się w trollowanie.
Żle to napisałem .. powiedzmy tak W204 nie jest lepsze/gorsze od W203, W211 w tym temacie ... a tak "prasa" narzekała.
Wyszło teraz W205 i już "prasa" na W204 narzeka że układ kierowniczy to masło, lampy tylnie padają, blokada kierownicy, amortyzatory, silniki, pompa wspomagania itd....
ciekawe .. jeszcze 3 lata temu ( jak je produkowali) wzór niezawodności a teraz ... nagonka ?.
W W203 tez ludzie pisali że nawala im to i tamto ... kurczę skąd oni te auta kupili :) ? 90% tego co na forum ludzie mieli przygody mnie nie spotkało przez 10 lat używania W203.
To są tak zwane kupione "rodzynki" :-D
No tak jak kupiłem nie tanio od prywatnej osoby 5 latek .. nie sprawdzałem historii auta itd. 2.2 CDI to było ... przez 2 lata nie wiedziałem nawet gdzie się maskę otwiera :). podłączyć pod stara .. zrobiłem tez po 2 latach .. tak z ciekawości.
Koło 10 lat odezwała się skrzynia ... zajechałem konwerter zima .. często sie zakopywałem i męczyłem skrzynie ... tak to jest człowiek na błędach się uczy :( . Przegrzałem konwerter aż na obudowie były smugi poszły opiłki zniszczyły one sterownik hydrauliczny i tarczki bębna (bo na Winter męczyłem ją). a nie mogłem ruszyć zimą bo padł amortyzator z tyłu ( wybiło mnie kiedyś na drodze ).. jedni mówili że jest ok i ich niestety posłuchałem :(.
monday5
Posty: 33
Rejestracja: 2 paź 2017, o 20:29
Lokalizacja: Błonie

Re: blokada kierownicy - stacyjka

Post autor: monday5 »

wydaje mi się, że blokada dużo szybciej się zużywa jeżeli koła są zostawiane w pozycji skręconej i do tego jeszcze jak pojazd zostawiany jest na nierównej powierzchni to na rygiel przy odblokowaniu wywierana jest duża siła, silnik rygla jest wtedy bardziej obciążony i szybciej się zużywa. Trzeba by zaobserwować czy przy skręconych kołach na rygiel wywierana jest duży nacisk jeżeli tak to najlepszym rozwiązaniem było by odkręcenie blokady i zamontowanie jej luźno np. opaską zasiskowaą do obudowy kolumny wtedy rygiel by pracował bez żadnego obciążenia. Jedyna niedogodność to brak blokady kierownicy. Ale dla dobrego złodzieja to chyba najmniejszy problem w w204. Podobne silniczki są montowane w innych pojazdach do sterowania osprzętem i praktyczne są niezniszczalne. Sam się nad tym zastanawiam czy tak nie zrobić. U siebie podglądałem rygiel i poprzednik już w niego ingerował ponieważ zaślepka silniczka jest skręcona na wkręt. Kto wie ile jeszcze wytrzyma.
W169 :arrow: W204 :arrow: :?:
halbatros
Posty: 16
Rejestracja: 18 paź 2017, o 22:33
Kontakt:

Re: blokada kierownicy - stacyjka

Post autor: halbatros »

monday5 pisze:.. tak to najlepszym rozwiązaniem było by odkręcenie blokady i zamontowanie jej luźno np. opaską zasiskowaą do obudowy kolumny wtedy rygiel by pracował bez żadnego obciążenia.
czy to się da zrobić?
a najlepiej ten rygiel całkiem usunąć... niech silniczek się kręci ale bez blokady..
okazuje się ze w moim aucie to zepsuło się przy 90 tys km i obecnie jest nowy z gwarancją 2 letnią (jeszcze rok) i takie rozwiązanie byłoby OK
ktos92
Posty: 2880
Rejestracja: 4 paź 2015, o 13:40
Lokalizacja: Galway

Re: blokada kierownicy - stacyjka

Post autor: ktos92 »

Jezeli blokada padnie gdy jest wyjeta to jedyne przed czym Cie to uchroni to nie zablokuje kierownicy. Samochodu i tak nie odpalisz jesli zablokoju sie w pozycji zablokowanej ;-)
W204 C200 CDI BE Sport Edition 125 OM651 2011(Lift Model) //Vin: WDD2040012A607752
W215 CL600 M275 V12 Bi-Turbo 2002(Lift Model) //Vin: WDB2153762A031727
Były:
W204 C180 Kompressor Avantgarde AMG 2008
W203 C180 Classic 2002
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości