ktos92 pisze:Jezeli blokada padnie gdy jest wyjeta to jedyne przed czym Cie to uchroni to nie zablokuje kierownicy. Samochodu i tak nie odpalisz jesli zablokoju sie w pozycji zablokowanej
no tak
ale jak silnicze sie tylko kręci i nic nie napędza to się nie zużywa bo nie ma oporu i będzie mógł się kręcić bardzo długo
i moduł będzie dawał info ze wsio OK
Silnik bez oporu będzie robił tak z 10-20 razy więcej obrotów na wybiegu, więc życie szczotek znacznie się skróci mimo braku obciążenia.
Istnieje jeszcze możliwość rozerwania uzwojenia na skutek siły odśrodkowej po przekroczeniu dopuszczalnych obrotów.
Często przy uszkodzonym bendixie tak rozlatują się rozruszniki.Jest jeszcze problem wytwarzania przez tak rozpędzony wirnik silnika napięcia wstecznego.To nie bedzie 12 volt.Będzie kilkaset.Są tam pewnie dławiki i diody zenera, ale na 20-30 volt.Długo nie wytrzymają.
Suma sumarum lepiej nie eksperymentować.Skutki są przewidywalne.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Niestety dopadło i mnie. Na przestrzeni ostatnich dwóch tyg. dwa razy samochód nie chciał odpalić. Kilka razy (2, 3x) próbowałem przekręcić kluczyk i cisza na szczęście ostatecznie odpalał po kilku próbach.
Silniczków na allegro jest od groma jaki polecacie?
C200 CGI 2010r., Avantgarde + Pakiet AMG
Focus 2019r. 1.5 EcoBoost 150 KM AT
Ciężko polecić Wszystko i tak z Chin. Jak będziesz miał pecha to padnie po niedługim czasie. Jest ich masa i duża część jest po prostu **** warta. Nie lepiej emulator?
Nie bardzo chcę emulatora bo później może być problem z ubezpieczeniem, zresztą w okolicy nie ma nikogo kto może mi to ogarnąć.
Jaki ma kod ten silniczek do mojej damy i czy idzie gdzieś dostać ori?
Edit: dzwoniłem do serwisu MB w Lublinie i potwierdziły się informację zamieszczane przez moich poprzedników: 1140 PLN koszt blokady + 1200 kodowanie kluczyka + 800 koszt wymiany = ok. 3500 PLN za całą usługę.
C200 CGI 2010r., Avantgarde + Pakiet AMG
Focus 2019r. 1.5 EcoBoost 150 KM AT
Elar czy wtedy kiedy nie chciał odpalić świeciły się zegary bo jak tak to nie blokada walczę z tym problemem od kilku miesięcy. Masz manual czy automat.
C200 CGI 184 KM Avantgarde/Automat, 2010, Sedan.
VIN : WDD2040481A362578
Dzis bylem w viatronic.pl we Wrocławiu i tez robia emulator cena troche spora bo 1200 zl ale wszystko reki na miejscu a emulator nawet taki ze wydaje charakterystyczny dzwięk silnikczka full pro widziałem na wlasne oczy. Ja robilem w czestochowie ...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
S204 C220 CDI AT Avangarde 2009 r. WDD2042021F397787
motto pisze:Elar czy wtedy kiedy nie chciał odpalić świeciły się zegary bo jak tak to nie blokada walczę z tym problemem od kilku miesięcy. Masz manual czy automat.
Nie, nic się nie świeciło, totalna ciemność na zegarach. Automat. Co ciekawe byłem na SD i nie wykazało żadnego błędu.
Ktos, a jaki ma nr cały rygiel zamka i z jakimi modelami MB jest kompatybilny. Zastanawiam się nad kupnem używanego rygla z auto po małym przebiegu i podmianie samego mechanizmu z silniczkiem.
C200 CGI 2010r., Avantgarde + Pakiet AMG
Focus 2019r. 1.5 EcoBoost 150 KM AT
Prędzej, czy później - każdego trafi. Podobno w poliftach poprawili jakość rygli. Jakiś miesiąc temu widziałem polifta z 2012 roku z tym samym problemem.