blokada kierownicy - stacyjka
Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok
blokada kierownicy - stacyjka
Witam - parę dni przed Nowym Rokiem auto po prostu przestało włączać zapłon dodam że auto to C220 W204 2007r pierwszy właściciel od nowości - nie uruchamia się żadna z kontrolek - błęd w elektronicznej stacyjce brzmi-
:blokada kolumny kierownicy- sygnał niezrozumiały parametry kluczyka ok - robi tak na każdym kluczu - klucz dopuszcza ale nic po zanim
-zasilanie i masa na blokadzie kolumny są na wyłączonym zapłonie - jak włączę zapłon to zasilanie na grubym czerwono zielonym ginie jak wyłączam zapłon to się pojawia
- białoczerwony i czerwonofioletowy mają coś koło 11,4V cały czas w brązowym jest masa i nie ginie
- jak dam na stałe po akumulatorze do grubego czerwono zielonego to nic się nie zmienia\
- jak wypnę kostkę z kablami z blokady to w stacyjce nic więcej się nie pojawia
- BLOKADA UMARAŁA?
dodam że kierownica nie jest zablokowana - pilot otwiera i zamyka auto - kluczyk idzie przekręcić w stacyjce bez problemu - ale nie ma żadnej reakcji - przejścia na przewodach między stacyjką a blokadą są i nie zwarte do masy ani do plusa
jjanicki
VIP
Najpierw sprawdź jakie masz napięcie na klemach aku, a potem na SD... dużo tu można gdybać...
napięcie mierzone na aku miernikiem 11,75V na
mierzone miernikiem w złączu 11,74V
SD pokazuje 11,61V
jak go podładujesz to napięcie rośnie do 11,97V podpięty pod inny akumulator na szelki - jest podobnie spada mu napięcie - po nocy aku się nie rozładowuje do zera
jak wypniesz sterownik blokady kolumny to są dwa błędy
-A25408 sterownik blokady kierownicy brak komunikacji
-A25464 sterownik blokady kierownicy sygnał niezrozumiały
po podmianie aku na inny napięcie dalej spada do poziomu 11,7V
:blokada kolumny kierownicy- sygnał niezrozumiały parametry kluczyka ok - robi tak na każdym kluczu - klucz dopuszcza ale nic po zanim
-zasilanie i masa na blokadzie kolumny są na wyłączonym zapłonie - jak włączę zapłon to zasilanie na grubym czerwono zielonym ginie jak wyłączam zapłon to się pojawia
- białoczerwony i czerwonofioletowy mają coś koło 11,4V cały czas w brązowym jest masa i nie ginie
- jak dam na stałe po akumulatorze do grubego czerwono zielonego to nic się nie zmienia\
- jak wypnę kostkę z kablami z blokady to w stacyjce nic więcej się nie pojawia
- BLOKADA UMARAŁA?
dodam że kierownica nie jest zablokowana - pilot otwiera i zamyka auto - kluczyk idzie przekręcić w stacyjce bez problemu - ale nie ma żadnej reakcji - przejścia na przewodach między stacyjką a blokadą są i nie zwarte do masy ani do plusa
jjanicki
VIP
Najpierw sprawdź jakie masz napięcie na klemach aku, a potem na SD... dużo tu można gdybać...
napięcie mierzone na aku miernikiem 11,75V na
mierzone miernikiem w złączu 11,74V
SD pokazuje 11,61V
jak go podładujesz to napięcie rośnie do 11,97V podpięty pod inny akumulator na szelki - jest podobnie spada mu napięcie - po nocy aku się nie rozładowuje do zera
jak wypniesz sterownik blokady kolumny to są dwa błędy
-A25408 sterownik blokady kierownicy brak komunikacji
-A25464 sterownik blokady kierownicy sygnał niezrozumiały
po podmianie aku na inny napięcie dalej spada do poziomu 11,7V
Witam,
To czy 11,75 albo 11,74 czy 11,61 to malo znaczy. jedno miejsce po przecinku moze troche zmienic jesli jestes na wartosciach granicznych. Drugiego miejsca po przecinku to nie bierze sie w ogole pod uwage.
Wazne jest to ze 11,7 to moze byc za malo dla niego.
Poszukaj kogos kto sie zna na SD i wie co robi.
Pozdrawiam
To czy 11,75 albo 11,74 czy 11,61 to malo znaczy. jedno miejsce po przecinku moze troche zmienic jesli jestes na wartosciach granicznych. Drugiego miejsca po przecinku to nie bierze sie w ogole pod uwage.
Wazne jest to ze 11,7 to moze byc za malo dla niego.
Poszukaj kogos kto sie zna na SD i wie co robi.
Pozdrawiam
- noc
- Ekspert
- Posty: 1671
- Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
- Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.
Czegoś tu nie rozumiem.Jak napięcie w ogóle może być poniżej 12,0 Volt.
Wszystkie MB z kluczykiem (rybka) są wtedy martwe.
Napięcie poniżej 12,2 Volt dyskwalifikuje akumulator.Albo przyrząd (woltomierz do chrzanu)
albo coś się dzieje z klemami, przewodami akumulatora, jeżeli w tym aucie jest to jeszcze akumulator pomocniczy.
Wszystkie MB z kluczykiem (rybka) są wtedy martwe.
Napięcie poniżej 12,2 Volt dyskwalifikuje akumulator.Albo przyrząd (woltomierz do chrzanu)
albo coś się dzieje z klemami, przewodami akumulatora, jeżeli w tym aucie jest to jeszcze akumulator pomocniczy.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 10 sie 2011, o 17:12
Ja także mam ten sam problem. Odstawiłem samochód do serwisu. Diagnoza - padła blokada kierownicy. Koszt naprawy (wymiany): prawie 3000 zł. Czas oczekiwania na cześć: do 2 tygodni. Podobno bardzo rzadka awaria - jak widać nie. Część jest ponoć specjalnie kodowana dla danego samochodu, więc raczej naprawa poza autoryzowanym serwisem nie wchodzi w grę.
- noc
- Ekspert
- Posty: 1671
- Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
- Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.
Ta usterka jest nagminna.To blokada nazywana przez elektroników "3-motki".
Była montowana do ostatnich modeli W210 w wersji kombi.
Naprawia "Psychop" z forum "mercmania" w W-wie na ul. Instalatorów f-ma CMD.
Telefonów ostatnio nie odbiera.F-ma na necie.
Była montowana do ostatnich modeli W210 w wersji kombi.
Naprawia "Psychop" z forum "mercmania" w W-wie na ul. Instalatorów f-ma CMD.
Telefonów ostatnio nie odbiera.F-ma na necie.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
Można też pokusić się o wymianę całego kompletu kompa ze stacyjką i blokadą, jeśli nie znajdzie się odpowiednich ludzi w swojej okolicy.
www.mercserwis.pl naprawimy każdego mercka
Niestety kolega "Psychop" już nie naprawia - mówił, że mieli pomysł ale skuteczność sięgała 40% i musieli odsyłać do ASO, więc już się tym nie zajmują.noc pisze:Ta usterka jest nagminna.To blokada nazywana przez elektroników "3-motki".
Była montowana do ostatnich modeli W210 w wersji kombi.
Naprawia "Psychop" z forum "mercmania" w W-wie na ul. Instalatorów f-ma CMD.
Telefonów ostatnio nie odbiera.F-ma na necie.
Ja u siebie naprawiłem "po znajomości" w aso za 1000pln (używana część).
Bubel i tyle.
Pozdrawiam
Grzegorz
-
- Posty: 617
- Rejestracja: 8 lis 2011, o 21:11
- Lokalizacja: Olesno
Można też pokusić się o wymianę całego kompletu kompa ze stacyjką i blokadą, jeśli nie znajdzie się odpowiednich ludzi w swojej okolicy.?
Mod.
W jakim celu powtarzasz za kolegą, który wcześniej opublikował identyczny post.
Takie posty będą usuwane!
Mod.
W jakim celu powtarzasz za kolegą, który wcześniej opublikował identyczny post.
Takie posty będą usuwane!
Ostatnio zmieniony 7 sty 2014, o 08:23 przez chal4oye, łącznie zmieniany 1 raz.
- noc
- Ekspert
- Posty: 1671
- Rejestracja: 17 wrz 2009, o 17:27
- Lokalizacja: Warszawa Drugi sort, kanalia co szanuje konstytucję.
Nie naprawiam tych podzespołów ze względu na natychmiastowe wejścia Policji itd.
Może to i "spychometria", ale nigdy "czarni" u mnie w warsztacie nie byli.
Bo i po co.
Tam gdzie można jest na necie.A ja spokojnie śpię.
Może to i "spychometria", ale nigdy "czarni" u mnie w warsztacie nie byli.
Bo i po co.
Tam gdzie można jest na necie.A ja spokojnie śpię.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku pracy przy MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Zwykle tu: http://www.w212.pl/ i tam gdzie MB.
-
- Posty: 617
- Rejestracja: 8 lis 2011, o 21:11
- Lokalizacja: Olesno
LINK DO STRONY
Witajcie -przeglądałem allegro i natknąłem się, na kolesi co ogłaszają się z naprawą rygla. Powyżej zamieszczam link może komuś pomogę.
Pozdrowionka
Witajcie -przeglądałem allegro i natknąłem się, na kolesi co ogłaszają się z naprawą rygla. Powyżej zamieszczam link może komuś pomogę.
Pozdrowionka
W203 200CDI 156KM Classic -sprzedane
W204 220CDI 170KM Avantgarde -sprzedane
F10 520i 184KM -obecnie
W204 220CDI 170KM Avantgarde -sprzedane
F10 520i 184KM -obecnie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości