Trzeszczenie hamulców przód

Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok

Bartek3991
Posty: 2
Rejestracja: 17 wrz 2020, o 20:14

Trzeszczenie hamulców przód

Post autor: Bartek3991 »

Witam , po wymianie tarcz i klocków po przejechaniu 700 km hamulce zaczęły trzeszczeć problem pojawia się przy hamowaniu z małej prędkości i na postoju , kupiony został zestaw naprawczy nowe tłoczki gumki wszystko znów wyczyszczone nasmarowane i spokój na około 1000 kilometrów i znów ten sam problem , ktoś miał coś takiego ?
DHVSKY
Posty: 5
Rejestracja: 6 wrz 2020, o 20:08
Lokalizacja: Leeds

Re: Trzeszczenie hamulców przód

Post autor: DHVSKY »

Witam. Ja miałem podobny problem tylko ze z tyłem, u mnie pomoglo wyciagniecie nowych klockow i przytarcie brzegow papierem sciernym no ok. 45stopni. Pozdrawiam
C200 kompresor 2007r
artc
Posty: 7
Rejestracja: 10 sty 2015, o 12:32
Lokalizacja: W-wa

Re: Trzeszczenie hamulców przód

Post autor: artc »

Cześć, ja mam to samo od dawna. Klocki zmieniane kilka razy, nawet już tarcze raz zmieniane, oczywiście za każdym razem wszystko czyszczone i smarowane (wg oświadczenia każdego z serwisów [przetestowałem kilka]). Efekt żaden. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że przytarcie klocków o 45* coś zmieni. Mam wrażenie, że to zaciski a nie klocki. Piszczenie klocków też występuje ale IMO to osobny problem, z którym też nie udało mi się skutecznie poradzić i co jakiś czas się pojawia. Planuję samodzielną wymianę zacisków bo nie mam już wiary w kolejne serwisy... Czy ktoś z Was miał jeszcze taki problem? Udało się to jakoś rozwiązać?
W204 184K 2007
kigam22
Posty: 72
Rejestracja: 6 maja 2020, o 13:18

Re: Trzeszczenie hamulców przód

Post autor: kigam22 »

Panowie ważną sprawą jest jakość klocków tj. materiału ściernego. Zabieg spiłowania rantów daje bardzo dużo. Pisk wytwarza się w 2 przypadkach. Pierwszy to ostry rant klocka piłuję o tarczę. Drugi to gdy klocek wpada w rezonans i słychać metaliczny dźwięk. Przyczyn może być dużo. Brak blaszek, nierównomierne zużycie klocka, zastosowanie złego środka smarnego, złe zmontowanie zacisku. Ścięcie klocka jest najtańszą opcją bo można zrobić to samemu za 0 zł. Bierzesz klocek pilnik i piłujesz rant. Jeżeli to nie podziała szuka się dalej.
Obecnie:
Mercedes W204 C200 Kompresor 1.8 Benzyna + LPG, 2008 rok
Zakup:08.05.2020 Przebieg: 235 000 km
VIN: WDD2040411A174402
Poprzedni:
Mercedes W124 250D wolnossący, 1987 rok, wąska listwa
Przebieg: 1 300 000 km (bez remontu silnika)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości