LPG W204 2.0

Moderatorzy: f1sz, majkel84, perzu126, Hamrok

POCZDAM
Posty: 2
Rejestracja: 5 mar 2015, o 09:41
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: POCZDAM »

Jeśli hodzi o wtryskiwacze to tylko HERCULES/BARRACUDA są tej samej konstrukcji i wzorowane na słynnych KEIHINACH. Hercules podobno jest pokryty powłoka natyrdzewną. Stag to popularna i dobrze rozreklamowana marka a ZENIT , niedoceniana z kolei. ZENIT PRO jest nowoczesnym sterownikiem do wymagających samochodów. Spróbuj tego.
Turbio
Posty: 3
Rejestracja: 2 lut 2015, o 13:05

Post autor: Turbio »

Kolego weź zluzuj trochę;) Po pierwsze to chodzi a nie "hodzi", razi to trochę. A po drugie to niby w czym Zenit jest lepszy od Staga??? Zenit to tańszy jego zamiennik, poczytaj sobie na forum W203 jaka tam jest opinia na temat tej 'cudownej' instalacji a dopiero potem zastanów się co piszesz...
EX:
W201 2.0 D
W210 2.0 PB+LPG STAG
W203 2.0K PB+LPG Lovato
Obecnie:
W204 2.0 PB+LPG BRC
POCZDAM
Posty: 2
Rejestracja: 5 mar 2015, o 09:41
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: POCZDAM »

Kolego poczytałem trochę, i jak przy każdej instalacji jedni zachwalają a drudzy nie. Tepe napisał że jeździ juz trzecim samochodem na Zenicie i jest zadowolony, każdy Ci powie że nie ma złych instalacji, są tylko źli gaziarze, na każdej sekwencji samochód pojedzie jeśli ma tylko zwykły wtrysk paliwa (bez bezpośredniego), ale nie każda instalacja będzie w stanie w pełni wykorzystać możliwości danego silnika, a jak do tego dodamy niewystarczające wtryskiwacze czy reduktor który daje słabe ciśnienia to tego regulacja na odwal się to o każdej marce można tak napisać. Jak chcesz sobie montować w przyszłości staga to nikt Ci nie broni, ja też jeżdżę na stagu bo ktoś kiedyś tak napisał, a wcześniej jeździłem innym samochodem na prostym kme. Ale pozwól też powiedzieć coś innym.
maroko
Posty: 6
Rejestracja: 29 paź 2016, o 11:08

Re: LPG W204 2.0

Post autor: maroko »

odswierze lekko temat, jak wam jeżdżą wasze w204 na tym gaziku, nie ma problemów do dziś? tylko szczerze bardzo proszę
tam sa zawory z regulacją hydrauliczna czy trzeba jeździć co chwilę na regulacje?
właśnie sam.chce kupić tylko trochę sie boje tego lpg także bardzo proszę jeszcze raz i szczerość i nie omijanie w bawełnę, to żaden wstyd gdy cos nie wyszło, wazne ze mieliście jaja żeby podjac decyzje i spróbować, a teraz doradzić innym, to sie ceni
Awatar użytkownika
supi
Posty: 436
Rejestracja: 30 gru 2013, o 18:36
Lokalizacja: W-wa

Re: LPG W204 2.0

Post autor: supi »

Ja założyłem w m271 instalację i zrobilem na niej 50kkm. W tym czasie filtry i jeden wtrysk hana wymieniłem.
maroko
Posty: 6
Rejestracja: 29 paź 2016, o 11:08

Re: LPG W204 2.0

Post autor: maroko »

to ten 163KM tak? ok, a takim razie praktycznie to to samo tylko inne turbo bo w tym "moim" 184KM, a jakie są ceny wtryskow, mógłbyś mi napisać?
cena rozrządu?
trudno się do tego dostać?
jaki ogolnie masz juz przebieg? ktory rok?
wiesz czy regulacja zaśorow jest hydrauliczna czy nie?
czesto jeździsz na.przeglądy, lub jakies regulacje tego gazu? ile to kosztuje?

w aucie ktore upatrzylem prawdopodobnie nie byl nigdy wymieniany rozrząd (ma 91tys km polski salon) takze trzeba pewnie bedzie, co jeszcze na co zwrócić uwagę? z czym są problemy? jak elektryka/ mechanika/ zwieszenie?
Awatar użytkownika
supi
Posty: 436
Rejestracja: 30 gru 2013, o 18:36
Lokalizacja: W-wa

Re: LPG W204 2.0

Post autor: supi »

Kompresor to nie turbo tylko sprężarka mechaniczna. Turbo masz w silnikach z w204 linii cgi, ale to wtrysk bezpośredni. Zawory mają regulację hydrauliczną. Rozrząd jezeli wymiana bez kół to w 1200zł powinno się zamknąć, ale jak z kołami nowymi to ok. 6k. Jedna osoba tu z forum regeneruje na zasadzie chyba wklejenia wieńcy. Ja wymienialem z nowymi. Części poza tarczami...klockami itp. to aso, a tam często cena adekwatna do marki. Poczytaj sobie i zastanów się, czy napewno zechcesz takie auto..... Ja teraz jak mialbym mietka brać, to napewno nie z tych najtanszych i na wszelki wypadek kilka tysi w zapasie na niespodzianki. :) Poza tym w204 jak kazda C klasa to super autko. Mnie 204 bardzo się podobał w jeździe.
Ostatnio zmieniony 29 paź 2016, o 15:43 przez supi, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
korzen
VIP
Posty: 2737
Rejestracja: 28 wrz 2015, o 10:27
Lokalizacja: Bedzin

Re: LPG W204 2.0

Post autor: korzen »

supi Mercedes to imie zenskie nie meskie... Wiec skad ten mietek?? :-)
maroko poczytaj forum, bo odpowiedzi na nurtujace Ciebei pytania padly juz wielokrotnie...
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
maroko
Posty: 6
Rejestracja: 29 paź 2016, o 11:08

Re: LPG W204 2.0

Post autor: maroko »

http://otomoto.pl/oferta/mercedes-benz- ... cbd4bee1e0

cena mysle nie jest podejrzana :P no jeszcze sie zastanawiam, wszystko na spokojnie nigdzie mi sie nie spieszy tylko trochę zimno sie robi a auto sprzedałem :P
maroko
Posty: 6
Rejestracja: 29 paź 2016, o 11:08

Re: LPG W204 2.0

Post autor: maroko »

ok cos tam czytam czytam a jakbym mógł prosić bardzo o linka jakiegoś gdzies cos.... to bardzo bym dziękował :)
Awatar użytkownika
supi
Posty: 436
Rejestracja: 30 gru 2013, o 18:36
Lokalizacja: W-wa

Re: LPG W204 2.0

Post autor: supi »

To jest clc..... to w zasadzie 203 sc. Omówione wiele razy na w203 forum. To jest w zasadzie 203 i z bolaczkami 203. Jak coś chcesz konkretnego o danym egzeplarzu, to vin podawaj. Tera na telefonie wiele nie zobacze. Poza tym po vin mozna zweryfikować specyfikację. A faktycznie jest tu vin, ale teraz nie mam gdzie zobaczyc.
maroko
Posty: 6
Rejestracja: 29 paź 2016, o 11:08

Re: LPG W204 2.0

Post autor: maroko »

czyli to auto co podałem to nie silnik w204? myslalem ze to ten sam.silnik ok to jak będziesz miał okazję to daj znać więcej, dziękuję Ci bardzo :) no to poczytam sobie zaraz o tych bolączkach, dobrze ze trafilem na to forum i Ciebie, oj dobrze
Awatar użytkownika
supi
Posty: 436
Rejestracja: 30 gru 2013, o 18:36
Lokalizacja: W-wa

Re: LPG W204 2.0

Post autor: supi »

Parameter Value
Ident. number WDB2037411E053436
VIN WDB2037411E053436
Baumuster 203741
Sales name CLC 200 KOMPRESSOR
Order number 0 8 559 20896 (Destination: Poland)
Delivery date 28 10 2008 --- data dostarczenia/ produkcji ;-)
PAINT1 197U OBSIDIAN BLACK
Interior color 721A LEATHER COMBINATION - BLACK/ANTHRACITE
Engine 271957 31 104873
Gearbox 716631 02 469594

General data for model code 203741
SA codes
Parameter Value
044 NEW TELEMATICS GENERATION NTG 2.5
14J WERKSTEUERCODE JUIZ DE FORA
197U OBSIDIAN BLACK
202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
255B No code designation available
275B AIRBAGLABLE - POLISH/ENGLISH
280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
287 THROUGH-LOADING FEATURE
411 6-SPEED MANUAL TRANS.
523 RADIO AUDIO 20 radio jest podstawowe, ale gra oki.
524 PRODUCT PROT. F.PAINT - TRANSPORT VEH.PRESERVATION
551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
559L POLAND
580 AIR CONDITIONER
5XXL EUROPE
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
614 BI-XENON HEADLAMPS FOR RIGHT-HAND TRAFFIC

619 CORNERING ILLUMINATION
669 SPARE WHEEL / FOLDING WHEEL
720A LEATHER COMBINATION
721A LEATHER COMBINATION - BLACK/ANTHRACITE
739 ALUMINUM TRIM PARTS
809 AEJ 08/1
882 INTERIOR SAFEGUARD
926 EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 4 TECHNOLOGY
983 COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W/O REG. CERT. PART II
F203 SERIES PRODUCTION 203
FCL COMPACT LIMOUSINE
GM MANUAL TRANSMISSION
HA REAR AXLE
K14 CONTROL CODE FOR SERVICE INTERVAL 20000 KM - interwał obsługi
L LEFT-HAND STEERING
M019 SERVICE REPOSITIONED
M18 DISPLACEMENT 1.8 LITER
M271 R4-GASOLINE ENGINE M271
O No code designation available
R00 STEEL WHEEL
VL FRONT AXLE HALF, LEFT
VR FRONT AXLE HALF, RIGHT
Other information
Parameter Value
EU approval date 20080410
EU approval number e1*98/14*0159*20
Additional info for engine
Parameter Value
Engine 271957 31 104873
AGG_VAR A 271 010 69 46
ETV_BM 27195730
ZUTEXT
Variant A 271 010 69 46
Number for spare parts 27195730
Text FUER DIESES FAHRZEUG KANN ALTERNATIV DER RUMPFMOTOR A271010204780 GELIEFERT
WERDEN
FOR THIS VEHICLE THE BASIC ENGINE A271010204780 CAN BE SUPPLIED ALTERNATIVE
LY


To trochę wiedzy o autku po VIN
Trochę znam firmę, z której jest kupiony. Miałem od nich auto. Jeżeli był serwisowany u nich, to zasuwaj na sprawdzenie stanu auta do nich i poproś o wydruk historii serwisu z systemu......ja tak zrobiłem i wszystko o aucie miałem. Mają salony swoje w Łomiankach, Olsztynie i Białymstoku.
Co do silnika, to nie czepiaj się :) Rodzina silników m271 była montowana w w203 , jak i w w204. W rodzinie tej są jednostki o różnych mocach , jak i rodzajach wtrysku tj, z wtryskiem zwykłym pośrednim i bezpośrednim - czyli CGI. Słabsze jednostki są oznaczane na aucie jako 180 , są za to oszczędniejsze, natomiast C200 jest trochę zawsze mocniejsze i ma dobry stosunek mocy do spożycia paliwa - polecam. W coupe jest problem ze zbiornikiem LPG tj. albo strasznie mały, albo trochę cięcia podłogi bagażnika. Na forum w203 jest to wszystko opisane, ale tam z Tobą nie pogadam, bo mam tam bana :mrgreen:
Jeszcze podczas oględzin tego egzemplarza należy zobaczyć, czy przypadkiem nie poszedł już olej w elektrykę tj. do MSG, bo jak doszedł do MSG to będą kłopoty. Mam na myśli zaolejenia wokół magnesów. Jak zdejmiesz wtyczki z magnesów i wewnątrz jest trochę oleju, to wówczas należy zdjąć wtyczke z MSG (sterownik silnika ) i jeżeli ona wewnątrz ma olej, to znaczy, że mogą być niedługo problemy. Poza tym silnik ten jest jednym z najbardziej udanych. Tj. minusy to słaby rozrząd i magnesy - olej w wiązce oraz czasem parciejące wężyki podciśnienia, a poza tym same plusy. Silniki te potrafią przy prawidłowym i rzetelnym serwisie zrobić i 600kkm bez problemu. Tu jest dwumas i koszt wymiany na markowych zamiennikach z robotą ok. 3,5k a na ori z aso ok.7k :) Tyle , że powinno sprzęgło wytrzymać ok. 200-250kkm. Jak dwójka ma tendencję do wyskakiwania to od razu odpuszczaj egzemplarz ;-)
Ostatnio zmieniony 29 paź 2016, o 20:19 przez supi, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
korzen
VIP
Posty: 2737
Rejestracja: 28 wrz 2015, o 10:27
Lokalizacja: Bedzin

Re: LPG W204 2.0

Post autor: korzen »

supi serio masz bana na W203?? No co ty za co? :-) Dawno tam nie zagladalem, ale z tego co kojarze sporo sie na forum udzielales...
S204 C200Kompressor Elegance 2008r
WDD2042411F204552
Awatar użytkownika
supi
Posty: 436
Rejestracja: 30 gru 2013, o 18:36
Lokalizacja: W-wa

Re: LPG W204 2.0

Post autor: supi »

Praktycznie większość ogarnięta( kilka osób jeszcze tam jest chyba ) poszła w ....... Ja dostałem bana od jaroda (dzięki smartowi) za brak vin w stopce, bo tak uradzono w regulaminie. Olali to nawet, że napisałem, że sprzedałem w203 i go nie mam. A wiesz mnie trochę trafiało to, że mnie sie jako pierwszego praktycznie czepili jako przykład, mimo że ja nigdy o pomoc nie prosiłem , a tylko ludziom pomagałem. Więc tak naprawdę mój vin im na .......... był potrzebny. A przy okazji Ci powiem, że ja faktycznie nie mam 203 :lol:
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości